ارتباط با ما 0915-2100-901

کیسه و پاکت بسته بندی کود

زمان مطالعه: 3 دقیقه امروزه کارخانه و کارگاه های تولیدی که در فرآیند تولید خاک و کود فعالیت می کنند برای عرضه ی محصولات خود در اوزان سبک و سنگین نیاز به بسته بندی مقاوم و محکم دارند. این بسته بندی ها شامل نایلکس و نایلون بسته بندی کود، پاکت و کیسه کود و … است.  در ادامه مطلب ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروزه کارخانه و کارگاه های تولیدی که در فرآیند تولید خاک و کود فعالیت می کنند برای عرضه ی محصولات خود در اوزان سبک و سنگین نیاز به بسته بندی مقاوم و محکم دارند. این بسته بندی ها شامل نایلکس و نایلون بسته بندی کود، پاکت و کیسه کود و … است.

 در ادامه مطلب توضیحات تکمیلی در رابطه با انواع و جنس های مختلف این محصول در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفته است.

انواع متریال بسته بندی کود

انواع پلاستیک بسته بندی کود شامل چند نوع می شود. از جمله پاکت بسته بندی کود، کیسه بسته بندی و نایلون و نایلکس بسته بندی کود، در ادامه همراه ما باشید تا هر یک را جداگانه معرفی نماییم. برای مشاهده انواع تولیدات نایلونی هالند پلاست بر روی کلمه لینک شده کلیک نمایید.

1- نایلون و نایلکس بسته بندی کود

معمولا تولید کنندگان سم و کود، برای فروش بالا نیاز به نایلکس و نایلون بسته بندی شکیل به همراه با چاپ باکیفیت و البته قیمت مناسب دارند. پیشنهاد ما نایلون سه لایه با دوخت مقاوم به همراه ضخامت بالا است تا زیر سنگین ترین وزن ها یا فشار های بالا هیچ اتفاقی برای بسته بندی نیافتد.

این نایلون ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از: نایلون کود مرغی، نایلون کود حیوانی، نایلون کود مایع و … که جهت بسته بندی انواع متفاوت کود به کار می رود.

هالند پلاست اقدام به تولید انواع نایلون و نایلکس بسته بندی کود در انواع مختلف دسته موزی، نایلون دسته رکابی، نایلون دسته تقویت، پلاستیک فروشگاهی و… برای بسته بندی کود و عرضه در فروشگاه های تولید و فروش کود کرده است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- کیسه بسته بندی

کود و سم به علت دارا بودن وزن زیاد نیاز به یک پلاستیک مقاوم و با کیفیت دارد تا بتواند وزن بالا را بدون تغییر در شکل ظاهری بسته بندی تحمل کند. به همین جهت از کیسه های نایلونی مخصوصی برای بسته بندی کود استفاده می شود.

این کیسه ها با استفاده از opp لمینت با cpp تولید می شوند که از مقاومت و استحکام دوخت بالایی برخوردارند.

کیسه بسته بندی خاک، کود و سموم را همچنین می توان به صورت دسته دار نیز تولید کرد. وجود دسته باعث راحت تر شدن استفاده و حمل و نقل کود توسط خریدار می شود

3- پاکت بسته بندی کود

جلوگیری از نفوذ هوا و نور به داخل محتویات پاکت و افزایش ماندگاری محصولات از خصوصیات پاکت‌ های بسته ‌بندی کود و سم است.

اگر به دنبال یک بسته بندی مستحکم همراه با چاپ پذیری خوب هستید پیشنهاد ما تولید با مواد اولیه متالایز یا OPP لمینت روی CPP است. این نوع بسته بندی از مقاوم ترین انواع بسته بندی است که در تحمل وزن و فشار هیچ محدودیتی ندارد.

پاکت سم را می توان به صورت سه طرف دوخت وکیوم، فول کاست، ته کاست، بغل کاست، زیپ دار، آسان باز شو، به صورت متالایز، شفاف و رنگی تولید کرد.

این پاکت ها در انواع و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می ‌شوند. انبار کردن راحت، بسته ‌بندی سریع، محافظت، امکان چاپ باکیفیت و تسهیل در حمل از جمله مزایای مهم این پاکت ‌هاست.

تولید کننده نایلون کود در ابعاد سفارشی

اکثر تولیدکنندگان کود نیاز به پلاستیکی دارند که بیشترین میزان تحمل وزن را داشته باشد. از طرفی بسیاری به علت استفاده های شخصی و عمومی نیاز به یک بسته بندی شکیل همراه با یک چاپ باکیفیت دارند. لذا ما در هالند پلاست قادر به تولید نایلون بسته بندی کود در هر ابعادی و ضخامت با هر نوع چاپ اختصاصی مدنظر مشتری هستیم.

فاکتورهای تعیین کننده کیفیت پلاستیک بسته بندی کود

  1. ابعاد و ضخامت: در بیشتر موارد از سایزهای بزرگ برای بسته بندی کود استفاده می شود. هرچه سایز بیشتر شود معمولا وزن هم بیشتر می شود. بنابرای نیاز است ضخامت بالاتری در نظر گرفته شود تا وزن و فشار بالای کود به خوبی مهار شده تا بسته بندی به هیچ عنوان دچار پارگی نشود. عرض و طول بسته بندی به صورت مستقیم به خود مشتری و نوع نیازی که دارد بستگی دارد.
  2. دوخت: یکی از مهم ترین موارد برای تولید بسته بندی کود دوخت نایلون آن است. زیرا برای این نوع بسته بندی باید وزن و فشار بالایی را متحمل شود و در صورتی که از دوخت مقاومی برای این نوع بسته بندی استفاده نشود امکان پارگی آن بیشتر شده و طول عمر بسته بندی کاهش پیدا می کند.

قیمت نایلون بسته بندی کود

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید نایلون بسته بندی کود در ابتدا باید جنس و مشخصات مورد نظر خود را تعیین کنید تا قیمت نهایی تولید به شما اعلام شود.

از طرفی هم برای تولید نایلون کود باید از مواد اولیه پلی اتیلنی یا همان پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه در حال نوسان است.

از دیگر عوامل اثر گذار در قیمت نهایی پلاستیک کود، نوع جنس (نایلون، نایلکس، کیسه و پاکت) ضخامت و ابعاد نایلون، نوع طرح انتخابی شما، تعداد رنگ (تک رنگ، دو رنگ، رنگ های ترکیبی) می باشد.

برای دریافت قیمت تنها کافیست مشخصات خود را به کارشناسان فروش از طریق صفحه تماس با ما اعلام کنید تا قیمت نهایی تولید در همان لحظه اعلام شود.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت نهایی نایلون کود به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت اولیه مواد پتروشیمی، نوع جنس، میزان سفارش، تعداد رنگ موجود در چاپ

2- انواع پلاستیک بسته بندی کود را نام ببرید؟ نایلون و نایلکس کود. پاکت بسته بندی کود. کیسه بسته بندی کود

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *