ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل شیرینگ شیشه سرکه

زمان مطالعه: 3 دقیقه سرکه از دسته چاشنی هایی هست که در برخی از غذاهای ما و همچنین در اکثر ترشیجات استفاده می شه. به همین دلیل بخش عمده ای از تولیدات کارخانجات فرآوری، به تولید این محصول اختصاص داره. یکی از مهمترین تولیدات ما که کمک زیادی در زمینه فروش و تبلیغات سرکه و مواردی مشابه این محصول ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرکه از دسته چاشنی هایی هست که در برخی از غذاهای ما و همچنین در اکثر ترشیجات استفاده می شه. به همین دلیل بخش عمده ای از تولیدات کارخانجات فرآوری، به تولید این محصول اختصاص داره. یکی از مهمترین تولیدات ما که کمک زیادی در زمینه فروش و تبلیغات سرکه و مواردی مشابه این محصول می کنه، تولید با قیمت مناسب لیبل شیرینگ حرارتی شیشه سرکه هست. این لیبل شیرینگ ها در هالند پلاست با بهترین کیفیت، قیمت و ضمانت چاپ و تولید می شه. اگه قصد خرید لیبل شیرینگ هالند پلاست رو دارین حتما این صفحه از وبسایت هالند پلاست رو با دقت مطالعه کنین.

معرفی لیبل شیرینگ شیشه سرکه

لیبل شیرینگ، در واقع یک لایه نازک و پلاستیکی است از جنس سلفون، که دور محصول قرار می گیرد و توسط دستگاه شیرینگ بهش حرارت داده میشه. در اثر حرارت لیبل به جداره بیرونی شیشه یا بطری می چسبد.

استفاده از لیبل شیرینگ برای شیشه سرکه بهمراه یک چاپ فول hd یعنی داشتن یک شیشه جذاب در قفسه فروشگاه که توجه هر مشتری را به خود جلب خواهد کرد.

جنس لیبل شیرینگ

همانطور که در بالا اشاره شد جنس لیبل شیرینگ، سلفون هست با پایه مواد اولیه پلی پروپیلن. لیبل شیرینگ بطری سرکه نوعی وی پی سی شیرینگ لمینت شده است. ویژگی سلفون شیرینگ pvc دارا بودن خاصیت چاپ پذیری بالاست.

تولید لیبل شیرینگ حرارتی با ابعاد مد نظر مشتری در هالند پلاست

بهره مندی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در هالند پلاست موجب شده است که ما برای تولید لیبل شیرینگ شیشه سرکه در تمام ابعاد و ضخامت ها محدودیت نداشته باشیم. هر نوع سایز و ضخامتی را تولید خواهیم کرد.

تولیدی شیرینگ حرارتی

هالند پلاست بزرگترین تولیدی نایلون، سلفون، شیرینگ حرارتی و … در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری ها تحویل می دهد.

طیف وسیعی از تولیدات شیرینگ در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شود. برای مشاهده و دسترسی به لیست تولیدات شیرینگ ما اینجا کلیک کنید.

انواع لیبل شیرینگ سلفونی

 لیبل شرینگ را بر اساس محل قرارگیری روی کالا می توان به پنج دسته تقسیم بندی کرد:

  1. شیرینگ تمام بدنه و درب: غلاف به اندازه کل بطری بریده می شود و درب آن را هم فرا می گیرد. مثل برخی از شامپوها
  2. شیرینگ تمام بدنه: تمام بدنه ظرف را تا ابتدای درب پوشش می دهد.
  3. شیرینگ وسط: قسمت میانی بطری را پوشش می دهد. مثل نوشابه و آب معدنی
  4. شیرینگ درب: تنها به دور درب محصول انداخته می شود و درب کالا را مهر و موم می کند.
  5. شیرینگ بالای بدنه: فقط قسمت بالایی شیشه و قبل از درب را می پوشاند.

خرید تضمینی رول شیرینگ حرارتی در هالند پلاست

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده رول شیرینگ در کشور است که محصولات تولیدی خود را با تضمین صد در صد کیفیت جنس تولیدی و همچنین چاپ به مشتری های عزیز ارائه می دهد.

خرید غلاف شیرینگ پک حرارتی در غالب موارد به صورت عمده انجام میشه. خرید عمده لیبل شیرینگ شیشه سرکه باعث می ‌شه که قیمت این محصول در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

قیمت رول شیرینگ در بازار روز

نحوه محاسبه قیمت رول شیرینگ به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد که هر روزه در حال نوسان است.

در صورتی که سفارش دارای چاپ اختصاصی است هزینه کلیشه و هزینه هر رنگ چاپ هم به سفارش اضافه می شود. برای استعلام قیمت روز سلفون شیرینگ با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- انواع لیبل شیرینگ بر اساس محل قرار گیری رو محصول را نام ببرید؟ شیرینگ تمام بدنه و درب، شیرینگ تمام بدنه، شیرینگ وسط، شیرینگ درب، شیرینگ قسمت بالایی شیشه

2- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *