ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل شیرینگ قوطی روغن موتور خودرو

زمان مطالعه: 3 دقیقه موتور خودرو قلب تپنده ماشین و یکی از اصلی ترین قطعات خودرو است. برای این قلب تپنده، مهمترین آیتم روغن موتور خوب است. بی شک برای تولید کنندگان این محصول بازاریابی و تبلیغات از نکات مهم موفقیت در فروش است. یکی از روش های تبلیغات روغن موتور چاپ و طراحی زیبا بر روی لیبل شیرینگ ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

موتور خودرو قلب تپنده ماشین و یکی از اصلی ترین قطعات خودرو است. برای این قلب تپنده، مهمترین آیتم روغن موتور خوب است. بی شک برای تولید کنندگان این محصول بازاریابی و تبلیغات از نکات مهم موفقیت در فروش است. یکی از روش های تبلیغات روغن موتور چاپ و طراحی زیبا بر روی لیبل شیرینگ قوطی روغن موتور هست. برای خرید، استعلام قیمت و چاپ لیبل شیرینگ با ما تماس بگیرید.

اگه نمی دونید این لیبل شیرینگ چیه و چه ویژگی های کیفی داره یا قیمت و چاپ این لیبل ها به چه صورته حتما این صفحه رو بخونید. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست این لیبل های حرارتی رو با بهترین کیفیت تولید و به مشتری ارائه می کنیم.

انواع شیرینگ پک بر حسب جنس و کاربرد

بر اساس اینکه جنس شیرینگ از چیست و چه کاربردی دارد دو نوع شیرینگ داریم. برای بطری و قوطی های روغن موتور ماشین هم هر دو نوع، مورد استفاده قرار می گیره: نایلون شیرینگ روغن موتور و سلفون شیرینگ روغن موتور خودرو. در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح میدم.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون شیرینگ؛ جنس و نوع کاربرد

نایلون شیرینگ پلی اتیلنی است و برای بسته بندی شل انواع بطری ها و از جمله شل قوطی روغن موتور خودرو هم به کار می رود. حتی ما در هالند پلاست می توانیم بر روی این نایلون ها چاپ های زیبا و با کیفیتی را انجام بدیم.

سلفون شیرینگ؛ جنس و کاربرد

سلفون شیرینگ یا لیبل شیرینگ روغن موتور خوردرو، نوعی سلفون با مواد اولیه پلی پروپیلنی است. دو نوع، سلفون شیرینگ pvc (خشک) و سلفون شیرینگ pof (نرم) تولید می شود. لیبل شیرینگ روغن موتور خوردرو از دسته سلفون شیرینگ پی وی سی است.

pvc بیشتر به عنوان یک لایه محافظتی برای به دور ماندن کالا از گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع در صنایع دارویی، پروژه های ساختمانی، بخش مواد غذایی، صنایع فنی، بسته بندی محصولات ظروف خانگی و غیره استفاده می شود.

تولید لیبل شیرینگ روغن موتور در ابعاد سفارشی

ما در هالند پلاست به دلیل اینکه از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا بهره مند هستیم هر سایزی را تولید می کنیم. مطلقا محدودیت در تولید ابعاد و ضخامت های مختلف غلاف حرارتی شیرینگ نداریم. برای مشاهده انواع تولیدات شیرینگ هالند پلاست کلیک کنید.

خرید تصمینی سلفون شیرینگ از هالند پلاست

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده رول شیرینگ در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

امکان خرید عمده فیلم شیرینگ در هالند پلاست فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی لیبل شیرینگ روغن موتور کنید. قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

چاپ لیبل شیرینگ حرارتی روغن موتور ماشین

چاپ لیبل شیرینگ روغن موتور خودرو با نماد و تصاویر دلخواه مد نظر مشتری در هالند پلاست از 1 تا 7 رنگ full hd انجام می شود. کیفیت چاپ و تصویر با ویژگی چاپ full hd به گونه ای است که باعث رضایت هر مشتری خواهد شد.

قیمت روز لیبل شیرینگ روغن موتور

نحوه محاسبه قیمت لیبل شیرینگ به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد که هر روزه در حال نوسان است.

در صورتی که سفارش دارای چاپ اختصاصی است هزینه کلیشه و هزینه هر رنگ چاپ هم به سفارش اضافه می گردد. برای استعلام قیمت روز سلفون شیرینگ با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

1- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید نایلون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

2- حداکثر زمان تحویل چند روزه است؟ با توجه به ترافیک خط تولید و میزان سفارش شما و اینکه آیا چاپ دارین یا خیر بین 7 روز کاری تا 21 روز کاری.

3- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

4- چاپ روی لیبل شیرینک به چه صورت انجام می شود؟ چاپ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *