ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل دلستر

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون شیرینگ شل دلستر یکی از تولیدات شرکت هالند پلاست هست که همه روزه مشتری های زیادی به منظور سفارش خرید اون با کارشناسان ما تماس می گیرند. دلیل این امر هم اینه که محصول تولیدی ما هم از کیفیت و جنس خوبی برخورداره و هم کیفیت چاپ بسیار بالایی داره که تاثیر بسزایی در ...

قیمت رول شیرینگ
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون شیرینگ شل دلستر یکی از تولیدات شرکت هالند پلاست هست که همه روزه مشتری های زیادی به منظور سفارش خرید اون با کارشناسان ما تماس می گیرند.

دلیل این امر هم اینه که محصول تولیدی ما هم از کیفیت و جنس خوبی برخورداره و هم کیفیت چاپ بسیار بالایی داره که تاثیر بسزایی در راندمان فروش محصول داره.

اگر اطلاعات زیادی در زمینه خرید نایلون شیرینگ ماءالشعیر و آب معدنی و … ندارید در این صفحه از وبسایت هالند پلاست می خوام به طور کامل به شرح و معرفی این محصول بپردازم.

بهترین روش بسته بندی دلستر؛ شیرینگ کردن با نایلون حرارتی

برای شیرینگ کردن چند تایی بطری های دلستر در کنار همدیگه به منظور حمل و نقل راحت تر اونها استفاده از نایلون شیرینگ هست.

با شیرینگ کردن بطری های ماء الشعیر حمل اونها با سهولت و انبار داری هم بهتر انجام میشه به دلیل اینکه فضای کمتری اشغال می شه به این روش.

تولید نایلون شیرینگ شل دلستر در هالند پلاست

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید بهترین نایلون شیرینگ های حرارتی برای بسته بندی طیف وسیعی از این نوع محصولات مثل آب معدنی، نوشابه، دوغ، کمپوت، کنسرو، دلستر و … هستیم.

همچنین لازم است به این نکته هم اشاره کنم که هیچ محدودیتی در تولید انواع نایلون شیرینگ از جمله نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی ،شل دلستر، آب معدنی، کمپوت و … در تمام سایز و ابعاد در هالند پلاست نداریم.

جنس شیرینگ بسته بندی شل ماء الشعیر

جنس نایلون شیرینگ از پلی اتیلن هست. یکی از مهم ترین ویژگی های نایلون شیرینگ این است که  مقاومت خوبی دارد و به خوبی شکل می ‌گیرد.

تولید نایلون شیرینک پک در هالند پلاست به صورت یک یا چند لایه انجام می‌ شود. هر چه لایه‌ های نایلون بیشتر باشد مقاومت آن بیشتر می شود.

برای مشاهده تولیدات نایلونی هالند پلاست کلیک کنید.

چاپ نایلون شیرینگ در هالند پلاست

در مجموعه کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ شل دلستر با بروزترین ماشین آلات و به دو صورت فلکسو و هلیو به صورت 1 تا 8 رنگ و 1 تا 6 رنگ FULL HD  انجام می شود.

همچنین تولید و چاپ انواع لیبل از جمله تولید و چاپ لیبل بطری دلستر، بطری آبغوره، آبلیمو و…  نیز در هالند پلاست انجام می شود.

تولیدی نایلون شیرینگ

از جمله خدمات ارائه شده توسط هالند پلاست که بزرگترین تولید کننده نایلون در کشور هست، تولید انواع شیرینگ بسته بندی، نایلون شیرینک و نایلون های وکیوم حرارتی است.

شرکت هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک شیرینگ با کمترین قمیت است که ارائه محصولی با بهترین کیفیت و از طرفی قیمت کم باعث جلب اعتماد مشتریان شده است.

خرید عمده نایلون شیرینگ بسته بندی شل دلستر

امکان خرید عمده فیلم شیرینگ در هالند پلاست فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قیمت روز نایلون شیرینگ

برای خرید رول شیرینگ و استعلام قیمت فیلم نایلون شیرینگ شل دلستر و دریافت لیست قیمت روز کافی است با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  آیا امکان چاپ بر روی نایلون شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی روی نایلون انجام می شود.

2- نحوه سفارش خرید نایلون شیرینگ پک از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید از هالند پلاست هم می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

3- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

تولید نایلون شیرینگ، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، قیمت دستگاه تولید نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ بسته بندی، خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ، تولید نایلون شیرینگ اصفهان، تولید نایلون شیرینگ حرارتی، تولیدی نایلون شیرینگ، خط تولید نایلون شیرینگ، نحوه تولید نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، تولید کننده نایلون شیرینگ در مشهد، شرکت تولید نایلون شیرینگ، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، رول شیرینگ حرارتی، خرید نایلون شیرینگ، پلاستیک شیرینگ مشهد، فروش نایلون شیرینگ حرارتی، انواع نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، شیرینگ حرارتی بسته بندی، بسته بندی و شیرینگ

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *