ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سلفون بسته بندی لباس

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کننده های محترم حوزه لباس و پوشاک که قصد دارین درباره تولید، چاپ، خرید و قیمت سلفون بسته بندی لباس و جوراب اطلاعات داشته باشین این صفحه مخصوص شما عزیزان نوشته شده است. خواندن این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست قطعا پاسخگوی همه سوالات و ابهامات شما در زمینه خرید کیسه بسته ...

3 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کننده های محترم حوزه لباس و پوشاک که قصد دارین درباره تولید، چاپ، خرید و قیمت سلفون بسته بندی لباس و جوراب اطلاعات داشته باشین این صفحه مخصوص شما عزیزان نوشته شده است. خواندن این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست قطعا پاسخگوی همه سوالات و ابهامات شما در زمینه خرید کیسه بسته بندی لباس خواهد بود.

کیسه بسته بندی لباس چیست؟

بیشتر تولید کنندگان و حتی فروشندگان عمده البسه خیلی به بسته بندی پوشاک تولیدی شان اهمیت نمی دهند و نمی دانند که سلفون بسته بندی لباس و یا نایلون بسته بندی لباس چقدر مهمه.

در واقع پلاستیک بسته بندی لباس، اون رو از هر نوع رخداد ناخوشایندی مثل نشستن گرد و خاک روی لباس، کهنگی و تغییر رنگ بر اثر نور خورشید، کثیفی لکه دار شدن حفظ می کنه.

یکی از پر کاربرد ترین و به موازات اون ساده ترین بسته بندی لباس و پوشاک، استفاده از سلفون هست. 

سلفون ها دارای قیمت پایین و درخشندگی بالایی هستند که باعث می شود لباس تولید شده در کارگاه، کارخانه، تولیدی یا مزون دوخت لباس با ظاهر بهتر بدون هیچ گونه کثیفی یا خوردگی در بافت لباس به دست مصرف کننده برسد.

جنس سلفون بسته بندی پوشاک و البسه

تولید سلفون بسته بندی لباس در هالند پلاست با مواد اولیه سلفونی انجام می شود. سلفون ها با مواد اولیه پلی پروپیلنی تولید می شود. انواع این لفاف بسته بندی سلفونی لباس opp، bopp و cpp است.

خود مواد اولیه سلفونی به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شود مثلا نمونه ساده شفاف با مواد اولیه opp ،cpp یا ترسبافون ایرانی تولید می شه.

اگه قصد دارین کیفیت سلفون بسته بندی پوشاک رو بالا ببرین می تونین این مواد رو به صورت چند لایه لمینتی درخواست تولید بدین.

انواع سلفون بسته بندی پوشاک تولید شده در هالند پلاست

این لفاف های بسته بندی در دو نوع زیر بسته بندی می شود که شما با توجه به نیاز می توانید انتخاب کنید. این دو نوع عبارتند از:

  1. سلفون ساده و شفاف بسته بندی لباس: برای بسته بندی های شفاف و ساده پوشاک از یک لایه سلفون cpp با ضخامت کم استفاده می شود. در این نوع خود مشتری، دستگاه دوخت دارد و کار دوخت زدن سر بسته ها را انجام می دهد. این نوع بسته بندی به صورت یک طرف باز به مشتری تحویل داده می شود.
  2. سلفون های لب چسبدار بسته بندی: این نمونه از کاور بسته بندی لباس که به پلاستیک لباس چسبدار معروف است، همانطور که از اسمش مشخصه در قسمت درب اون یک چسب دو طرفه گذاشتن که امکان بسته بندی رو خیلی راحت تر از سلفون های معمولی کرده و نیازی به دخالت دستگاه برای بسته بندی نیست.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی

گروه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از به روز ترین ماشین آلات چاپ و نیروی خبره و با تجربه قادر به طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی لباس اعم از سلفون و نایلون بسته بندی لباس، بدون هیچ محدودیتی از 1 تا 8 رنگ full hd هست. هر نوع سفارش سازی اختصاصی با توجه به درخواست مشتری ها پذیرفته می شود.

از مزایای چاپ سلفون پوشاک اینه که اطلاعات تولید کننده، جنس پارچه، سایز بندی، شرایط شستشو و برند تولیدی را می توان روی سلفون چاپ کرد.

خرید و قیمت سلفون بسته بندی لباس

برای تولید هر محصول پلاستیکی از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شه. قیمت مواد پتروشیمی همراه با قیمت دلار هر روزه تغییر کرده و در حال نوسان است.

این مسئله باعث می شه ما لیست قیمت سلفون بسته بندی پوشاک رو در وب سایت مون درج نکنیم.

خرید و فروش عمده سلفون باعث می شه از تخفیف بیشتری برخوردار بشین و در قیمت تمام شده نهایی کمی صرفه جویی کنین.

برای خرید و دریافت قیمت سلفون بسته بندی لباس، باید مشخصات و اطلاعات نمونه مورد نیاز خودتون رو از طریق صفحه تماس با ما به کارشناسان ما اطلاع بدین و با خیال راحت اقدام به خرید سلفون بسته بندی لباس بکنید.

سوالات متداول

1- جنس سلفون بسته بندی پوشاک چیست؟ تولید سلفون بسته بندی لباس با مواد اولیه سلفونی انجام می شود. سلفون ها با مواد اولیه پلی پروپیلنی تولید می شود. انواع این لفاف بسته بندی سلفونی لباس opp، bopp و cpp است. خود مواد اولیه سلفونی به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شود مثلا نمونه ساده شفاف با مواد اولیه opp ،cpp یا ترسبافون ایرانی تولید می شه.

2- چند نوع سلفون لباس در هالند تولید میشه؟ دو نوع. یکی سلفون ساده و شفاف که جنس اون ترسبافون یا ترس ایرانی هست. نوع دیگه سلفون لب چسبدار برای بسته بندی هست.

3- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

4- حداقل سفارش خرید سلفون بسته بندی لباس در هالند پلاست چقدر هست؟ بستگی به جنس دارد. ولی از 150کیلو کمتر جنسی به فروش نمی رسد، به دلیل هزینه انبار داری و باربری کالای تولید شده و ریسک نوسان قیمت.

پلاستیک بسته بندی لباس، نایلون بسته بندی لباس، قیمت سلفون بسته بندی لباس، کیسه بسته بندی لباس، سلفون لباس، بسته بندی لباس، پلاستیک لباس چسبدار، پلاستیک لباس، نایلون پوشاک، نایلون لباس، خرید نایلون بسته بندی لباس، کاور بسته بندی لباس، خرید سلفون بسته بندی لباس

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *