ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کاور نایلونی و نایلکسی خشکشویی

زمان مطالعه: 3 دقیقه در کنار کاربردهای زیادی که نایلکس داره، یکی از کاربردهای جذاب اون استفاده برای کاور کردن لباسها، مخصوصا در خشکشویی ها به عنوان کاور پلاستیکی لباس هست. از نایلون و نایلکس خشکشویی برای بسته بندی البسه شسته شده استفاده می شود. اگر قصد خرید کاور لباس نایلونی را دارید در ادامه همراه ما باشید چون ...

3 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در کنار کاربردهای زیادی که نایلکس داره، یکی از کاربردهای جذاب اون استفاده برای کاور کردن لباسها، مخصوصا در خشکشویی ها به عنوان کاور پلاستیکی لباس هست. از نایلون و نایلکس خشکشویی برای بسته بندی البسه شسته شده استفاده می شود. اگر قصد خرید کاور لباس نایلونی را دارید در ادامه همراه ما باشید چون اطلاعات مفیدی در زمینه تولید، فروش و قیمت کاور لباس خشکشویی خواهیم گفت. پس همراه من در گروه کارخانجات هالند پلاست بمانید تا بتوانید یک خرید مطمئن و عالی داشته باشید.

کاور نایلکس خشکشویی

کاور لباس نایلونی و نایلکسی چیست؟

نایلکس و نایلون خشکشویی کاور های پلاستیکی شفاف و نازکی هستند که در اتوشویی و خشکشویی ها پس از شستشو و اتوکشی لباس، مانتو، شلوار، کت شلوار، چادر، لباس مجلسی و… را درون آن قرار می دهند.

استفاده از کاور خشکشویی علاوه بر زیبایی، باعث حفظ نظافت لباس و ممانعت از رسیدن گرد و خاک و آلودگی به اون تا زمان تحویل لباس به مشتری می شود.

هالند پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان نایلون و نایلکس در کشور، کاور لباس مخصوص خشکشویی را با بهترین کیفیت و متریال ها تولید می کند. 

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت نایلون خشکشویی و نایلکس خشکشویی

جنس نایلکس خشکشویی از پلی اتیلن سنگین است. این فیلم ها به نسبت پلی اتیلن های سبک دارای انعطاف کم تر، ضربه پذیری بیشتر، شکنندگی بالاتر و شفافیت کمتر هستند.

از آنجایی که نوع مواد نایلکسی دارای کشسانی بسیار بالایی هستند در صورتی که باری خارج از ظرفیت کیسه درون آن قرار بگیرد، کیسه کشیده شده و بر خلاف مواد نایلونی پاره نمی شود.

مزایای کاور لباس خشکشویی

به کمک این کاور های لباس نایلونی، علاوه بر زیبایی بصری و وجهه خوب برای صنف اتوشویی و خشکشویی، تا رسیدن لباس دست مشتری، لباس تمیز مانده و بهداشت نیز حفظ می شود.

نایلون خشکشویی به دلیل اینکه بار سنگینی را حمل نمی کند بسیار نازک تولید می شود.

نایلکس اتوشویی

انواع نایلکس خشکشویی

  1. کاور های کتی
  2. کاور مانتویی
  3. کاور پتویی
  4. کاور پرده ایی
  5. کاور شلواری

تولید کاور خشکشویی در هالند پلاست

تولید کاور خشکشویی در گروه کارخانجات هالند پلاست در ضخامت های بسیار نازک نزدیک به ضخامت سلفون تولید می شود تا علاوه بر نرمی، دارای شفافیت بیشتری نیز باشد. 

در هالند پلاست تولید کاور لباس نایلونی کیلویی در تمام ابعاد و ضخامت ها انجام می شود و هیچ محدودیتی در تولید به صورت عمده نیز نداریم.

کاور اتوشویی

خرید کاور لباس نایلونی

برای خرید کاور لباس نایلونی، علاوه بر خرید حضوری و تلفنی می توانید به صورت آنلاین هم اقدام کنید.

همچنین برای خرید آنلاین سلفون بسته بندی لباس کافیست به صفحه وب سایت ما به آدرس هالند پلاست مراجعه نمایید. سپس در قسمت تماس با ما، با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست ارتباط برقرار کنید.

قیمت کاور لباس خشکشویی

قیمت کاور خشکشویی با توجه به فاکتور هایی چون قیمت متریال اولیه و کیفیت کالا متغیر است. در بازار پتروشیمی، قیمت مواد پلیمری مرتب در حال نوسان است لذا قیمت کاور نایلونی لباس هم روزانه در حال نوسان و متغیر خواهد بود.

بنابراین برای دریافت مشاوره جهت خرید کاور لباس خشکشویی و اطلاع از قیمت ها کافیست با کارشناسان فروش ما در شرکت هالند پلاست تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول

1- حداقل میزان سفارش خرید کاور خشکشویی چند کیلو است؟ بستگی به جنس دارد ولی حداقل میزان فروش کاور خشکشویی 200 کیلو گرم است. 

2- قیمت کاور لباس نایلونی کیلویی چقدر است؟ قیمت این محصول پلیمری بستگی به حجم سفارش، قیمت مواد اولیه، جنس به کار رفته در تولید و… دارد بنابراین متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت کاور پلاستیکی لباس می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

3- چه روش هایی برای ارسال و تحویل پلاستیک خشکشویی وجود دارد؟ برای سفارشات جزئی و داخل شهر مشهد با پیک‌ و برای سفارشات عمده با باربری. البته لازم است تذکر بدهیم که تحویل محصول درب کارخانه است، لذا تمام هزینه ارسال با مشتری است.

4- کیفیت تولیدی نایلون خشکشویی و نایلکس خشکشویی شما چگونه است؟ اساس تولید شرکت هالند، بر مبنای درجه یک بودن با بالاترین کیفیت است مگر اینکه بر اساس سفارش مشتری ناخالصی برای محصول اضافه شود.

نایلکس خشکشویی، کاور لباس از کجا بخرم، قیمت کاور لباس نایلونی کیلویی، قیمت کاور لباس خشکشویی، قیمت کاور لباس پلاستیکی، خرید کاور لباس نایلونی، خرید کاور پلاستیکی لباس، خرید کاور خشکشویی کرج، کاور پلاستیکی خشکشویی، کاور نایلونی خشکشویی، تولید کاور خشکشویی، فروش کاور خشکشویی، قیمت کاور خشکشویی، خرید کاور لباس خشکشویی، کاور لباس مخصوص خشکشویی، نایلون خشکشویی، پلاستیک خشکشویی

4 نظر ارسال شده

  • سلام و خدا قوت ب سایت
    آیا میتونید نایلکس ها روبه صورت پاکت شده در اختیار ما قرار بدید؟؟؟
    و بفرمایید اگر این اتفاق بخواد انجام بشه چه هزینه ای بابتش باید پرداخت کنم و چه مدت زمانی باید صرف این قضیه بشه ؟
    ما در مجموعه هتل های جواهری، قصد بسته بندی و مرتب سازی لباس های زائرین و مسافران عزیز مون رو داریم.

    • سلام خداقوت روز خوش
      بله امکان هر نوع سفارشی سازی مدنظر شما وجود داره. اینکه چند روزه تحویل بدیم بستگی به ترافیک خطوط تولیدمون داره ، حتما سفارشتون رو سریع تر فیکس کنین.
      برای استعلام قیمت هم خب چون نرخ مواد اولیه مرتب در حال نوسان هست باید با کارشناسان فروش تماس بگیرین و بصورت روزانه و گاها لحظه ای استعلام بگیرین.

  • کت و شلوار سادات نیازمند کاور نایلکسی لباس و خشک شویی می‌باشد.
    مقدار سفارش درخواستی ۲۰۰ کیلو در سال هست.
    در صورت تایید همکاری لطفا تماس بگیرید.
    09159037517

    • سلام روز خوش آقای خامنه
      امکان تولید داریم برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. شماره ها در همه صفحات درج شده. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *