ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت رول سلفون براق

زمان مطالعه: 3 دقیقه رول سلفون براق یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی هست که به دو دسته استرچ و سلفون شیرینگ تقسیم می شود. این دو محصول اگر چه شباهت های زیادی دارند اما از لحاظ جنس و کاربرد تفاوت های جزئی با هم دارند. سلفون استرچ از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) بوده و یک محصول ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رول سلفون براق یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی هست که به دو دسته استرچ و سلفون شیرینگ تقسیم می شود. این دو محصول اگر چه شباهت های زیادی دارند اما از لحاظ جنس و کاربرد تفاوت های جزئی با هم دارند. سلفون استرچ از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) بوده و یک محصول نایلونی بر پایه پلیمرهای صنعتی است، در حالی که سلفون شیرینگ بر پایه پلی اتیلن (PE) تولید می شود. همچنین سلفون استرچ در به دلیل ویژگی کشسانی و چسبندگی خود دور محصول را پوشش می دهد اما شیرینگ حرارتی در اثر افزایش دما تغییر حالت می دهد و روی محصول قرار میگیرد. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید و نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. در ادامه نکاتی راجع به فروش، تولید و قیمت رول سلفون براق بیان خواهیم کرد تا یک خرید عالی و بی دغدغه ای را داشته باشید.

انواع رول سلفون حرارتی براق

سلفون استرچ

رول استرچ نوعی از سلفون است که ابعاد بزرگ و کاربرد زیادی دارد و در صنایع مختلفی استفاده می شود. رول های استرچ برای سلفون کشی و بسته بندی انواع کالاهای خوراکی، بهداشتی، دارویی، صنعتی، لوازم خانگی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

وظیفه این نوع سلفون بسته بندی ایجاد پوشش محافظ دور کالا و محافظت از آن در مقابل ضربه و آلودگی است. سلفون کشی کردن مبلمان، توپ های پارچه، رول های کاغذ، قطعات یدکی خودرو، تجهیزات ساختمانی و… نمونه هایی از کاربرد این نوع سلفون حرارتی براق است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون شیرینگ

اصلی ترین خاصیت این سلفون ها خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت است که به فاصله بعد از اینکه در معرض حرارت قرار می گیرند جمع شده و دور محصول را می گیرند. دستگاهی هم که با آن به این سلفون ها حرارت داده می شود دستگاه شیرینگ است.

این سلفون ها در دو نوع pvc و pof تولید می شود که تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند که مهم ترین آنها این است که شیرینگ pvc جنس خشکی دارد و به عنوان روکش روی محصولات غذایی، بهداشتی و… شیرینگ می شود.

بهترین مثال آن لیبل های دور بطری های آبمیوه یا سس است. در مقابل شیرینگ pof جنس نرم تری نسبت به pvc دارد و اغلب برای بسته بندی مواد غذایی بکار گرفته می شود چون با مواد بهداشتی تولید می شود که در صورت ارتباط با ماده غذایی منعی نداشته باشند.

تولید، طراحی و چاپ انواع رول سلفون

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع رول سلفون حرارتی براق است.

لذا تمامی سفارشات مشتریان عزیز در صنایع و مجموعه های مختلف با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود. تولید این محصولات در هر ابعادی و با هر ضخامت و متراژی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید و قیمت رول سلفون براق

قیمت سلفون رولی چاپی و براق مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عباتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و…

برای دریافت مشاوره جهت خرید رول سلفون حرارتی براق و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. 

همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- چاپ سلفون حرارتی تا چند رنگ امکان پذیر است؟ شرکت هالند پلاست چاپ انواع سلفون حرارتی براق و مات را از یک رنگ چاپ تا هشت رنگ چاپ با کیفیت full hd و با بروزترین دستگاه ها و کادری مجرب انجام می دهد.

2- قیمت رول سلفون براق چند است؟ سلفون ها بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود و دائما در حال نوسان است. عوامل دیگری هم بر روی قیمت نهایی اثر گذار است مثلا حجم سفارش، روش چاپ، تعداد رنگ بکار رفته در طرح و… جهت استعلام قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *