ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید پاکت بسته بندی قهوه

زمان مطالعه: 4 دقیقه قهوه یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین نوشیدنی ها در جهان محسوب می شود که بازار سود آوری دارد. ظاهر بسته بندی قهوه و کیفیت آن از نظر مشتری رابطه مستقیمی دارد به همین دلیل داشتن یک بسته بندی با کیفیت همراه با ظاهری شیک و جذاب می تواند افزایش چشمگیری در فروش ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

قهوه یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین نوشیدنی ها در جهان محسوب می شود که بازار سود آوری دارد. ظاهر بسته بندی قهوه و کیفیت آن از نظر مشتری رابطه مستقیمی دارد به همین دلیل داشتن یک بسته بندی با کیفیت همراه با ظاهری شیک و جذاب می تواند افزایش چشمگیری در فروش قهوه شما داشته باشد. پاکت قهوه یکی از انواع بسته بندی قهوه است که هم دارای ظاهری شیک است و هم از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه به معرفی کامل انواع پاکت بسته بندی قهوه خواهیم پرداخت پس همراه هالند بمانید.

انواع پاکت بسته بندی قهوه

قهوه دارای بسته بندی های مختلفی است. مانند انواع قوطی های فلزی، ظروف پلاستیکی، ظروف شیشه ای و جعبه های مقوایی بسته بندی.

اما در این بین، پاکت قهوه که از جنس سلفون است راه حل مناسبی جهت بسته بندی این محصول است که از موارد قبلی مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

در زیر به معرفی کامل انواع پاکت قهوه خواهیم پرداخت. برای مشاهده همه تولیدات سلفونی ما اینجا کلیک کرده و مستقیما وارد دسته سلفون شوید.

پاکت کرافت قهوه

یکی از انواع پاکت ها برای بسته بندی قهوه نمونه های کاغذی است که در بیشتر موارد با جنس کرافت و گلاسه تولید می شوند.

پاکت کرافت برای بسته بندی صنعتی مناسب نمی باشد و در اکثر موارد جهت بسته بندی قهوه باز داخل فروشگاه های قهوه یا کافه ها و مثلا برای بسته بندی پاستیل و مواد عذایی این چنینی استفاده می شود.

پاکت قهوه سوپاپ دار

بعضی از ماده های غذایی مانند قهوه و میوه های خشک از خود گازی تولید می کنند که باعث پف کردن و جمع شدن هوا داخل بسته بندی پلمپ شده می شود.

سوپاپ باعث می شود بدون اینکه هوا یا رطوبتی داخل پاکت بسته بندی قهوه نفوذ کند هوای داخل بسته بندی خالی شود. 

به همین علت برای برخی از انواع قهوه بهتر است از پاکت قهوه سوپاپ دار استفاده شود. در بسته بندی مواد غذایی که چنین ویژگی دارد حتما این نکته در نظر گرفته شود.

زیپ کیپ قهوه

تعبیه زیپ کیپ در بیشتر پاکت های قهوه اجرا می شود، با قرار دادن زیپ کیپ روی پاکت امکان باز و بسته کردن آسان آن ایجاد می شود.

این امر باعث می شود مواد غذایی داخل آن ماندگاری طولانی تری داشته باشند. برای ثبت سفارش تولید پاکت زیپ دار در هالند پلاست کلیک کنید.

مزایای استفاده از پاکت بسته بندی

  1. نفوذ ناپذیری
  2. افزایش ماندگاری محصول
  3. حفظ تازگی و کیفیت محصول
  4. استفاده آسان و راحت
  5. امکان استفاده مجدد
  6. نسبت به کارایی زیادی که دارد از قیمت خوبی برخوردار است

سفارشی سازی های پاکت

همانطور که در بالا ذکر شد پاکت ها دارای انواع مختلفی هستند که مشتریان با توجه به نیاز خود سفارش سازی های اختصاصی خود را انجام می دهند. در زیر به برخی دیگر از این سفارشی سازی ها اشاره شده است: 

  1. پاکت دسته دار : با تعبیه دسته روی پاکت شرایط حمل و نقل پاکت برای مشتری بسیار راحت می شود؛ ولی از این قابلیت بیشتر برای بسته بندی های سنگین و حجم بالا استفاده می کنند.
  2. پاکت رگال دار : رگال سوراخی است که در قسمت بالایی پاکت تعبیه می شود تا امکان آویزان کردن پاکت در رگال های فروشگاه به وجود آید. این رگال ها به دو صورت دایره و طرح کلاه مکزیکی روی پاکت ها ایجاد می شود. مثل بسته بندی ادویه جات
  3. پاکت پنجره دار : استفاده از این نوع پاکت بیشتر جهت مشخص شدن محتوای داخل بسته بندی است. این پنجره شفاف به حالت مربعی، دایره ای و یا با طرح دلخواه مشتری قابل اجرا است. مثل بسته بندی سبزی خشک

طراحی و چاپ پاکت قهوه

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی به دو عامل می توان اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند. از همین رو اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

پاکت بسته بندی باید به گونه ای باشد که بیانگر کیفیت محتوای خود بوده و مشتری را به خرید ترغیب کند. حتی اگر طرح خاصی ندارد طراحان ما در هالند پلاست قادر به انجام تمام سفارشات طراحی شما نیز هستند.

در هالند پلاست چاپ پاکت قهوه از 1 تا 12 رنگ full hd انجام می شود. از همین رو می توانید انواع تصاویر، متون، لوگو و… را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

تولید پاکت قهوه

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پاکت بسته بندی قهوه می باشد و هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید این پاکت ها ندارد.

خرید پاکت قهوه

قیمت پاکت قهوه مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از مواد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید پاکت و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

یکی از راه هایی که ما برای کاهش هزینه به مشتریان پیشنهاد می دهیم خرید عمده پاکت قهوه است که میتواند هزینه های شما را به طور قابل توجه ای کاهش دهد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پاکت قهوه و استعلام قیمت پاکت بسته بندی قهوه، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و متداول

1- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

2- آیا این پاکت ها قابل شستشو و چند بار مصرف هستند؟ بله، یکی از ویژگی هایی که موجب محبوبیت این پاکت ها شده است، قابل شستشو بودن و ضد عفونی کردن آن می باشد به گونه ای می توان از آن چندین بار استفاده کرد.

3- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

4- قیمت پاکت بسته بندی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به موارد مختلفی مانند جنس، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

پاکت قهوه، بسته بندی قهوه، قیمت پاکت قهوه، خرید عمده پاکت قهوه، خرید پاکت بسته بندی قهوه، پاکت بسته بندی قهوه، قیمت پاکت بسته بندی، سفارش پاکت بسته بندی، خرید پاکت قهوه، پاکت بسته بندی، قیمت پاکت پلاستیکی بسته بندی، فروش پاکت بسته بندی، انواع بسته بندی قهوه، چاپ پاکت قهوه، فروش عمده پاکت بسته بندی، خرید عمده پاکت بسته بندی، طراحی بسته بندی قهوه، پاکت قهوه سوپاپ دار، چاپ پاکت قهوه، زیپ کیپ قهوه، پاکت قهوه مشهد، پاکت قهوه اصفهان، پاکت قهوه قیمت، خرید عمده پاکت قهوه، زیپ کیپ قهوه، طراحی پاکت قهوه، خرید پاکت قهوه، فروش پاکت قهوه، پاکت قهوه سوپاپ دار قیمت

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *