ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی پاستیل

زمان مطالعه: 4 دقیقه پاستیل یکی از محصولات پر مصرف و پر طرفدار هم در داخل ایران و هم در سایر کشور ها است. از آنجایی که پاستیل با قرار گرفتن در معرض هوا و یا رطوبت کیفیت و عطرو طعم خود را از دست می دهد نیازمند یک بسته بندی مطلوب است. در این مطلب قصد داریم شما ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پاستیل یکی از محصولات پر مصرف و پر طرفدار هم در داخل ایران و هم در سایر کشور ها است. از آنجایی که پاستیل با قرار گرفتن در معرض هوا و یا رطوبت کیفیت و عطرو طعم خود را از دست می دهد نیازمند یک بسته بندی مطلوب است. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع بسته بندی پاستیل از جمله پاکت پاستیل و  تولید آن و همچنین یکی از برترین تولید کننده های انواع پلاستیک بسته بندی، آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به نیازتان داشته باشید پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی پاستیل

بسته بندی پاستیل دارای انواع و اقسام گوناگونی است که با متریال و اشکال متفاوتی تولید می شوند. در زیر با هر یک از این بسته بندی ها به طور کامل آشنا خواهید شد.

1- بسته بندی نایلونی پاستیل

بسته بندی نایلونی ارزان ترین نوع بسته بندی پاستیل محسوب می شود. این بسته بندی اکثرا برای بسته بندی های کم حجم و فروش در بازار های محلی به صورت بدون چاپ استفاده می شود.

با کمک نایلون می توان بسته بندی های زیبا و جذابی را تولید نمود. این تنوع تولید را در گروه کارخانجات هالند پلاست می توانید مشاهده نمایید. برای دسترسی به لیست تولیدات نایلونی ما کلیک کنید. 

2- سلفون بسته بندی پاستیل

لفاف های بسته بندی پاستیل که در همه سوپر مارکت ها و فروشگاه هایی مواد غذایی مشاهده می کنید از جنس پروپیلن یا همان سلفون است که در 3 نوع BOPP, CPP, OPP قابل تولید است و دارای ویژگی هایی زیر نسبت به سایر بسته بندی ها می باشد:

  1. چاپ پذیری بالا
  2. استحکام مناسب
  3. شفافیت بالا

بیشتر بسته بندی های پاستیل که به شکل لفاف (بالشتی) است از لمینت چند لایه سلفون با یکدیگر به همراه چاپ اختصاصی تولید می شوند.

یکی از خواسته هایی اکثر مشتریان از ما دارند تعبیه یک سوراخ روی لبه بسته بندی پاستیل است تا بتوانند آنها را در فروشگاه ها روی رگال قرار دهند.

سلفون ها به دلیل تنوع در تولید در طیف وسیعی از محصولات به عنوان بسته بندی استفاده می شود. می توان انواع مختلف سلفون تولید شده در هالند پلاست را با کلیک بر روی جمله لینک شده مشاهده نمود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

3- پاکت پاستیل

پاکت بسته بندی پاستیل شیک ترین و آسان مصرف ترین نوع بسته بندی های پاستیل محسوب می شود که به دلیل ظاهر زیبا و مصرف راحت باعث افزایش مشتریان و میزان فروش شما خواهد شد.

جنس این پاکت ها اکثرا از مواد اولیه سلفونی است که به صورت لمینت چند لایه با یکدیگر همراه با چاپ یا بدون چاپ تولید می شود. یکی از کاربردهای این پاکت ها در بسته بندی حبوبات جهت صادرات است.

سفارشی سازی هایی که به طور متداول روی این پاکت ها اجرا می شود عبارتند از: تعبیه زیپ کیپ، تعبیه سوراخ برای قرار گرفتن روی رگال و تولید به صورت پنجره دار. علاوه بر اینها هر نوع سفارش سازی دیگری که مشتریان عزیز درخواست داشته باشند قابل اجرا است.

طراحی و چاپ بسته بندی پاستیل

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی می توان به دو عامل اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند.

از همین رو اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

لفاف بسته بندی مواد غذایی و خوراکی باید به گونه ای باشد که نمایانگر کیفیت محتوای خود بوده و مشتری را به خرید ترغیب کند. حتی اگر طرح خاصی ندارد طراحان ما در هالند پلاست قادر به انجام تمام سفارشات طراحی شما نیز هستند.

در هالند پلاست چاپ روی انواع لفاف بسته بندی پاستیل از 1 تا 12 رنگ full hd انجام می شود. از همین رو می توانید انواع تصاویر، متون، لوگو و… را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

تولید انواع بسته بندی پاستیل

معمولا برای تولید بسته بندی های پاستیل از مواد اولیه سلفونی (opp ،bopp و cpp ) استفاده می شود اما در بعضی موارد از مواد نایلونی نیز استفاده می شود.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب قادر به تولید انواع نایلون و سلفون بسته بندی پاستیل است.

هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت در تولید این نوع بسته بندی ندارد. به عنوان مثال یک بسته بندی زیبا و جذاب در امر صادرات کاربرد پاکت در بسته بندی سبزی خشک است.

قیمت و خرید

قیمت انواع بسته بندی پاستیل به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت سفارش و خرید انواع بسته بندی پاستیل و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

2- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- در چاپ سلفون بسته بندی پاستیل از چند رنگ چاپ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر و نیاز مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *