ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کننده انواع سلفون شیرینگ

زمان مطالعه: 7 دقیقه از روش های پر کاربرد بسته بندی و نگهداری کالاها به صورت تعدادی در کنار یکدیگر، پک و بسته بندی کردن آن ها با استفاده از سلفون شیرینگ است. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست با نحوه تولید، فروش و قیمت گذاری انواع سلفون حرارتی آشنا می شویم. پس برای خرید سلفون شیرینگ از ...

7 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 7 دقیقه

از روش های پر کاربرد بسته بندی و نگهداری کالاها به صورت تعدادی در کنار یکدیگر، پک و بسته بندی کردن آن ها با استفاده از سلفون شیرینگ است. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست با نحوه تولید، فروش و قیمت گذاری انواع سلفون حرارتی آشنا می شویم. پس برای خرید سلفون شیرینگ از بهترین تولید کننده این محصول، همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک حرارتی

سلفون شیرینگ چیست؟

سلفون بسته بندی در صنایع مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد. در صنعت این نوع سلفون به نام های مختلفی از جمله سلفون شیرینگ پک، سلفون شیرینگ حرارتی و نایلون شیرینگ پک معروف است. به طور کلی به هر پلاستیکی که دمای ذوب پایینی داشته باشد سلفون حرارتی می گویند.

اصلی ترین خاصیت این سلفونها که رول سلفون براق هم نامیده می شود خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت است که به فاصله بعد از اینکه در معرض حرارت قرار می گیرند جمع شده و دور محصول را می گیرد. دستگاهی هم که با آن به این سلفون ها حرارت داده می شود دستگاه شیرینگ است. 

رول سلفون شیرینگ،تولید و فروش سلفون شیرینگ

تفاوت سلفون شیرینگ با نایلون شیرینگ

حال این سوال مطرح می شود که تفاوت سلفون شرینک (سلفون حرارتی) با نایلون شیرینگ چیست؟ تفاوت سلفون شیرینک با نایلون شیرینک مربوط به ترکیبات مواد اولیه آنها است که باعث می شود این دو محصول تفاوت های ظاهری نیز با یکدیگر داشته باشند.

تولید کننده سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ برای تولید این محصولات از مواد اولیه متفاوت استفاده می کند. سلفون شیرینگ از پلی پروپیلن و نایلون شیرینگ از پلی اتیلن ساخته شده است. به بیان دیگر میزان ضخامت و شفافیت شان با هم متفاوت است. به طوری که سلفون شرینک نازک تر و شفاف تر اما نایلون شیرینگ ضخیم تر و مات تر است.

تفاوت سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ

برای بیان تفات، یک مثال خیلی پرکاربرد می زنیم. حتما تا به حال بسته بندی های 6 تایی آب معدنی را مشاهده کرده اید که توسط یک نایلون حرارتی پک شده اند.

از نظر ضخامت، نسبتا ضخامت بالایی دارند به نحوی که به راحتی می توان هر 6 بطری پک شده را از گوشه باز پک گرفته و با هم بلند کرد. این نایلون ها را نایلون شیرینگ می گویند که ضخامتی در حدود 6 تا 7 میکرون دارند.

در وب سایت انواع مختلفی از تولیدات شیرینگی وجود دارد با مراجعه به صفحه شیرینگ وبسایت هالند پلاست می توانید به تمام آنها دسترسی پیدا کنید.

نایلون شیرینگ بته بندی آب معدنی؛ تولید شیرینگ بسته بندی

مزایای شیرینگ پک کردن محصولات

  1. بسته بندی محصولات به صورت پک شده در کنار هم
  2. جلوگیری از ورود گرد و غبار داخل بسته بندی کالا
  3. محافظت کالا در برابر رطوبت و میکروب و دستکاری
  4. امکان دیده شدن محصول درون بسته بندی برای جذب مخاطب
  5. هزینه پایین نسبت به بسته بندی در کارتن و …
  6. حمل و نقل و جابجایی سریع تر، راحت تر و امن تر
  7. زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی
  8. ممانعت از شکستگی و لب پر شدن محصول
  9. انبار داری راحت تر
  10. امکان انجام چاپ و تبلیغات روی فیلم شیرینگ بسته بندی
انواع پلاستیک حرارتی

انواع سلفون شیرینگ هایی که در هالند تولید و به فروش می رسد:

  1. لیبل شیرینگ PVC
  2. رول شیرینگ POF
  3. پلاستیک حرارتی مخصوص وسایلی مثل سیگار، کنترل تلویزیون و…

1- لیبل شیرینگ PCV

از پرمصرف ترین موارد برای بسته بندی یا همان روکش روی محصولات خوراکی، بهداشتی و… است. با قرار گرفتن در دمای بالای 20 درجه دور محصول جمع شده و اصطلاحا شیرینگ می شود.

یکی از بهترین مثال هایی که برای این نوع می توان زد همان لیبل های نازکی است که دور بطری های نوشابه، آب معدنی، دلستر، سس و… پیچیده شده است.

لیبل شیرینگ پی وی سی، چاپ شیرینگ سلفونی

2- رول شیرینگ POF

واژه لاتین POF برگرفته و مخفف شده کلمه polyolefin به معنی کامل بهداشتی است. این محصول از نمونه pvc نرم تر است و برای موارد بهداشتی که با مواد غذایی در ارتباط است مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول مطلب فیلم شیرینگ pof سایت را مطالعه نمایید. برای دسترسی سریع به این مقاله بر روی کلمه لینک شده کلیک نمایید.

شیرینگ pof

3- سلفون حرارتی با ضخامت کم

نمونه دیگری از پلاستیک های حرارتی با ضخامت کم است. از دیگر انواع این سلفونها می توان به پلاستیک حرارتی سیگار یا کنترل اشاره کرد که هیچ چاپی روی آن انجام نمی گیرد و دارای شفافیت بسیار بالایی است.

تولید رول سلفون شیرینگ در هالند پلاست

در کارخانجات هالند پلاست برای سهولت در حمل و نقل و استفاده، بعد از تولید سلفون آن را به صورت سلفون شیرینگ رولی در آورده به مشتری می رسانند.

رول های سلفون شیرینگ در تمام ابعاد و ضخامت ها در هالند پلاست تولید و به فروش می رسد و هیچ محدودیتی از این بابت نداریم. جهت خرید این محصول کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ابعاد رول سلفون شیرینگ

تفاوت فیلم های pof و pvc در چیست؟

صرف نظر از توضیح فنی پیرامون مواد تشکیل دهنده و فرمول شیمیایی که کمی مبحث سخت و پیچیده ای است. به طور خلاصه می توان تفاوت این دو نوع فیلم را این گونه بیان کرد که سلفون های pvc خشک هستند و سرعت شیرینگ بالایی دارند.

از طرفی نسبت به pof شفافیت دارند و در عین حال شکننده تر هستند. سلفون های pof جنس نسبتا نرمی دارند و می توان گفت قابلیت کششی بیشتری نسبت به نوع pvc دارند که البته با اختلاف کمی از pvc  گران تر هستند.

تفاوت فیلم pofو pvc

ویژگی های فیلم شیرینگ

فیلم های شیرینگ دارای ویژگی های خاصی هستند که در زیر به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  1. استحکام کششی بالا در جهت طولی
  2. در صد کشش تا حد پارگی بالا در جهات طولی و عرضی
  3. مقاومت پارگی بالا در جهت عرضی
  4. انرژی شکست بالا 
  5. قابلیت رنگ پذیری و دوخت مناسب
  6. مقاومت مکانیکی بالا در برابر سوراخ شدگی
قیمت سلفون شیرینگ

برخی از کاربردهای پلاستیک شیرینگ بسته بندی

  1. بسته بندی درپوش های موادغذایی برای جلوگیری از نفوذ هوا
  2. پک و بسته نمودن بطری های آب معدنی یا نوشیدنی برای صرفه جویی اقتصادی
  3. وکیوم نمودن مواد غذایی
  4. وکیوم غذا در رستورانها برای حمل و نقل آسان
  5. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل بسته بندی
  6. بسته بندی اقلام نوشت افزار
تولید سلفون شرینگ

هالند پلاست تولید کننده انواع سلفون شیرینگ

تولید سلفون شیرینگ پک تنها منوط به نمونه های شفاف نیست و این محصول در انواع مختلفی تولید می شود. به این معنی که امکان چاپ روی سلفون شرینک فراهم است که نقش و تاثیر زیادی در تبلیغات برند محصول تولیدی دارد. همچنین امکان تولید رنگی این محصول هم وجود دارد.

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع سلفون قادر به تولید و چاپ انواع سلفون شیرینگ در تمام ابعاد و ضخامت ها می باشد و با استفاده از بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب، خرید سلفون شیرینگ را به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

کاربردهای سلفون شیرینگ

خرید سلفون شیرینگ حرارتی

سلفون شیرینگ حرارتی جزء لوازم بسته بندی ارزان قیمت به حساب می آید. اما فاکتورهایی نیز وجود دارند که بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار است. مثلا از مهم ترین مواردی که در قیمت سلفون شیرینگ تاثیر زیادی دارد، میزان ضخامت و شفافیت آن است.

به عبارتی می توان گفت هر چه سلفون شیرینک ضخامت و شفافیت بیشتری داشته باشد، گران تر خواهد بود. یکی دیگر از فاکتورهای اثر گذار در قیمت میزان حجم خرید مشتری است. خرید سلفون شیرینگ معمولا به صورت عمده صورت می ‌پذیرد و این امر باعث می ‌شود که قیمت این محصول در این خریدها مناسب تر اعلام شود.

فروش سلفون شیرینگ

قیمت سلفون شیرینگ

قیمت گذاری این محصول بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی انجام می شود و از آنجایی که به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی و بورس، قیمت مواد اولیه هر روزه تغییر می کند قیمت سلفون حرارتی هم دائما در حال نوسان است.

پیشنهاد هالند پلاست به شما برای کاهش هزینه این است که به صورت عمده این محصول را خریداری نمایید. به همین جهت ما شرایط فروش سلفون شیرینگ به صورت عمده را برای مشتریانمان محیا کرده ایم.

برای اطلاع از قیمت سلفون شیرینگ مدنظر خود و دریافت مشاوره جهت خرید سلفون حرارتی با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- شرایط خرید حضوری از هالند پلاست برای کدام شهر ها امکان پذیر است؟ مراکز فروش سلفون شیرینگ واقع در شهر های تهران، مشهد و اصفهان می باشد. اما امکان ارسال و تحویل سریع به سایر نقاط کشور هم فراهم می باشد.

2- قیمت سلفون شیرینگ بر چه اساسی تعین می شود؟ هر تولید کننده ای بر اساس معیار های معینی مانند قیمت مواد اولیه، جنس به کار رفته در تولید، حجم سفارش خرید و… اقدام به قیمت گذاری محصول خود می نماید.

3- در چه ساعاتی می توان با کارشناسان فروش شما تماس گرفت؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

4- آیا سلفون شیرینگ را می توان به صورت چاپی و رنگی هم تولید کرد؟ بله هیچ محدودیتی در تولید این سلفون به صورت چاپ دار و رنگی وجود  ندارد.

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *