ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت و خرید نایلون وکیوم حرارتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه صاحبان محترم مشاغلی مثل صنایع تولیدی لوازم یدکی، کاشی و سرامیک، مواد غذایی، صنایع بسته بندی و… امروز با مطلبی در رابطه با معرفی و بررسی نایلون وکیوم حرارتی همراهتون هستیم. اگر شما هم قصد خرید پلاستیک وکیوم حرارتی مواد غذایی، لباس، قطعات و… را دارید ولی اطلاعات کافی در مورد این نایلون ها و ...

نایلون وکیوم فود گرید بهداشتی
5 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

صاحبان محترم مشاغلی مثل صنایع تولیدی لوازم یدکی، کاشی و سرامیک، مواد غذایی، صنایع بسته بندی و… امروز با مطلبی در رابطه با معرفی و بررسی نایلون وکیوم حرارتی همراهتون هستیم. اگر شما هم قصد خرید پلاستیک وکیوم حرارتی مواد غذایی، لباس، قطعات و… را دارید ولی اطلاعات کافی در مورد این نایلون ها و قیمت رول وکیوم ندارید توصیه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست مطالعه این صفحه از سایت است تا اطلاعات کاملی در این باره کسب کنید.

نایلون وکیوم حرارتی، نایلون شیرینک پک

پلاستیک وکیوم حرارتی چیست؟

نایلون وکیوم حرارتی یا همان نایلون شیرینگ بسته بندی، نوعی از نایلون بسته بندی هست که در صورت تماس با حرارت جمع می شود. این نایلون در اثر برخورد غیر مستقیم با منبع حرارتی با دمای 150 تا 220 درجه جمع می شود. حاصل این جمع شدن در برابر حرارت، در نهایت منجر به ایجاد یک بسته بندی شکیل، زیبا و محافظی مطمئن برای محصول خواهد شد.

وکیوم به معنی خلاء هست و اصطلاحا به فضایی گفته می شود که خالی از ماده باشد. در واقع اساس کار به این صورت هست که کامل هوای داخل بسته بندی خارج می شود و انتقال رطوبت و اکسیژن به حداقل می رسد بنابراین باعث افزایش ماندگاری محصول داخل بسته بندی می شود.

تولید کننده نایلون حرارتی، نایلون شیرینک قیمت

انواع نایلون وکیوم حرارتی

پلاستیک وکیوم حرارتی یا پلاستیک شیرینگ به دو صورت تولید می شود که در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  1. نایلون شیرینگ حرارتی: از این نوع برای بسته بندی مواردی مانند پک های آب معدنی 6 تایی که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده کرده اید بکار می رود.
  2. نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای: یکی از بهترین مثال ها برای این نوع می توان به نایلون های حرارتی بسته بندی کنترل اشاره نمود. اما این نوع، تنها برای این مورد استفاده نمی شوند بلکه دارای طیفی گسترده تر از کاربرد است.

تولید نایلون وکیوم حرارتی در تمام ابعاد و ضخامت ها

بعد از تولید نایلون وکیوم، برای استفاده راحت تر و حمل و نقل بهتر، پلاستیک شیرینگ حرارتی تولید شده را به صورت رول شیرینگ یا فیلم شیرینگ در می آورند. پلاستیک وکیوم رولی که مناسب بسته بندی محصولات مختلفی هستند، در هالند پلاست در تمام ابعاد و ضخامت تولید می شوند و هیچ محدودیتی در تولید و جود ندارد.

تولید نایلون وکیوم حرارتی، تولید شیرینگ حرارتی

کاربردهای پلاستیک وکیوم حرارتی

کاربرد نایلون وکیوم حرارتی یا همان پلاستیک شیرینگ بسته بندی در صنایع بسیار زیاد است مثل:

  1. بسته بندی کاشی و سرامیک
  2. لوازم یدکی خودرو
  3. بسته بندی سالاد
  4. نوشابه و آب معدنی
  5. نایلون وکیوم لباس
  6. باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی، رب، کنسرو، آب معدنی و…
  7. لوازم خانگی
  8. سنگ های نما ساختمانی
  9. نایلون وکیوم مواد غذایی
تولید کننده نایلون شیرینگ آب معدنی

تفاوت نایلون وکیوم حرارتی با نایلون های معمولی

بین نایلون حرارتی و نایلون معمولی برخی تفاوت هایی وجود دارد که در زیر اونها رو بیان می کنیم.

  1. اولین تفاوت مربوط به ترکیب مواد خام پتروشیمی اونهاست. این آیتم مهمترین تفاوت نایلون عادی با نایلون وکیوم حرارتی (نایلون شیرینگ یا پلاستیک حرارتی) است.
  2. نایلون‌ شیرینگ به دلیل اینکه برای بسته‌بندی قطعات سنگین استفاده می‌ شود از مقاومت و استحکام بیشتری هم برخوردار است. نایلون‌های معمولی را با توجه به ضخامت و مقاومت معمولی‌شان، بیشتر جهت پوشش دادن یا بسته‌بندی اجسام سبک‌تر استفاده می‌کنند.
  3. مشما وکیوم با کمک دستگاه وکیوم حرارتی کار می کند و از همین رو مقاومت لازم در برابر حرارت های بالا را دارد اما نایلون‌ معمولی را نمی‌توان در برابر حرارت زیاد قرارداد و امکان آب شدن آن وجود دارد.
  4. انعطاف‌پذیری نایلون وکیوم حرارتی نسبت به نایلون معمولی بیشتر هست.
  5. قیمت رول نایلون وکیوم حرارتی نسبت به نایلون معمولی به مراتب کمتر هست.
نایلون شیرینگ تونلی

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ این محصول با پیشرفته ترین دستگاه های فلکسو و هلیو از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. اگر طرح خاصی ندارید می توانید کارهای طراحی لوگو و برند خود را نیز به مشاوران طراح شرکت ما بسپارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ شیرینگ و چگونگی انجام سفارشات چاپی با ما تماس بگیرید یا از طریق صفحه تماس با ما که لینک شده است کلیک کنید.

چاپ روی نایلون شیرینگ پک

اهمیت کیفیت چاپ نایلون حرارتی

همانطور که می دانید بسته بندی با نایلون حرارتی یا شیرینک پک حرارتی باید توسط حرارت انجام شود که موجب جمع شدن پلاستیک شیرینگ می شود. از همین رو چاپ باید به گونه ای انجام شود که قرار گرفتن نایلون شیرینگ در معرض حرارت باعث بهم ریختگی چاپ آن نشود.

یکی از اصلی ترین دلائل برای چاپ روی نایلون حرارتی دیده شدن محصول تولید شده در عموم است. این امر باعث افزایش مشتری می شود. اما اگر چاپ با کیفیت بالا انجام نشود باعث بی ارزش شدن محصول تولیدی شما می شود. چاپ روی بسته بندی شیرینک به نوعی تبلیغات محسوب می شود پس لازم است حتما قبل از خرید پلاستیک وکیوم حرارتی به این نکته مهم توجه کنید.

شیرینگ پک رنگی همرا با چاپ

قیمت و خرید نایلون وکیوم حرارتی

قطعا فروش عمده نایلون وکیوم حرارتی در تناژ بالا باعث می شود که قیمت آن کمی پایین تر بیاید. فروش پلاستیک وکیوم حرارتی با توجه به میزان سفارش و نوع چاپ و تعداد رنگ به کار رفته در آن با حداقل میزان سفارش 150 کیلوگرم انجام می شود.

از عوامل اثر گذار در قیمت نایلون وکیوم حرارتی، قیمت ماده اولیه پتروشیمی در بازار بورس است. برای استعلام قیمت رول وکیوم می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید. همچنین اگر سوال و یا راهنمایی در مورد خرید نایلون وکیوم حرارتی دارید، می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

قیمت رول شیرینگ

سوالات متداول

1- نایلون وکیوم حرارتی چیست؟ پلاستیک وکیوم حرارتی یا همان نایلون شیرینگ بسته بندی، نوعی از نایلون بسته بندی هست که در صورت تماس با حرارت جمع می شود. این نایلون در اثر برخورد غیر مستقیم با منبع حرارتی با دمای 150 تا 220 درجه (مانند استفاده از پلاستیک وکیوم با سشوار صنعتی)  جمع می شود.

2- انواع پلاستیک وکیوم حرارتی را نام ببرید؟ نایلون شیرینگ حرارتی برای بسته بندی مواد غذایی مثل شل آب معدنی و نایلون حرارتی کوچک شونده مثل نایلون حرارتی کنترل تلویزیون، پلاستیک وکیوم مواد غذایی و…

3- کاربردهای نایلون وکیوم را بیان کنید؟ بسته بندی کاشی و سرامیک، لوازم یدکی خودرو، بسته بندی سالاد، نوشابه و آب معدنی، باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی، رب، کنسرو، آب معدنی و…، لوازم خانگی، سنگ های نما ساختمانی و …

4- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

خرید پلاستیک وکیوم حرارتی، نایلون حرارتی، نایلون وکیوم مواد غذایی، پلاستیک وکیوم مواد غذایی، سلفون وکیوم، قیمت رول وکیوم، پلاستيك وكيوم، پلاستیک وکیوم رولی، پلاستیک حرارتی بسته بندی، نایلون حرارتی کنترل، مشما وکیوم، نایلون وکیوم لباس، پلاستیک وکیوم با سشوار، خرید نایلون وکیوم حرارتی لباس، پلاستیک وکیوم سیلر

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *