ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی نی قلیان

زمان مطالعه: 2 دقیقه امروزه نی قلیان یکبار مصرف به یک محصول پر مصرف در کافه رستوران ها و مراکزی که سرویس قلیان ارائه می دهند تبدیل شده است. این محصول بیشتر به جهت رعایت مسائل بهداشتی تولید شده است تا از بیماری های قابل انتقال توسط نی قلیان جلوگیری شود. به همین جهت بسته بندی شلنگ قلیان از ...

2 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروزه نی قلیان یکبار مصرف به یک محصول پر مصرف در کافه رستوران ها و مراکزی که سرویس قلیان ارائه می دهند تبدیل شده است. این محصول بیشتر به جهت رعایت مسائل بهداشتی تولید شده است تا از بیماری های قابل انتقال توسط نی قلیان جلوگیری شود. به همین جهت بسته بندی شلنگ قلیان از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب نکاتی راجع به انواع پلاستیک بسته بندی نی قلیان بیان خواهد شد که بهتر است قبل از خرید این اطلاعات را داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی نی قلیان

جنس پلاستیک بسته بندی نی قلیان اکثرا از جنس سلفون opp و cpp است که به شکل های مختلفی مانند سلفون پشت صدفی، تمام صدفی و سلفون شفاف قابل تولید است.

همچنین این سلفون ها را هم به صورت چاپ دار و هم بدون چاپ می توان تولید کرد. اما اکثر مشتریان برای تبلیغ برند و کسب و کار خود و همچنین زیبا تر شدن پلاستیک بسته بندی شلنگ قلیان از نمونه چاپ دار استفاده می کنند.

تولید، طراحی و چاپ سلفون بسته بندی نی قلیان

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی نی قلیان هست.

همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

استعلام قیمت و خرید

قیمت این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی نی قلیان و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی شلنگ قلیان چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *