ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلکس و نایلون طرح لبخند

زمان مطالعه: 3 دقیقه یکی از پر مصرف ترین کیسه های پلاستیکی تبلیغاتی با طرح عمومی و چاپ آماده، نایلون طرح لبخند و نایلکس طرح لبخند می باشد. این نایلون کاربرد زیادی در فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، بوتیک ها، فروشگاه های عطر و ادکلن و… دارد. اگر شما هم به این پلاستیک های دسته دار نیاز ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از پر مصرف ترین کیسه های پلاستیکی تبلیغاتی با طرح عمومی و چاپ آماده، نایلون طرح لبخند و نایلکس طرح لبخند می باشد. این نایلون کاربرد زیادی در فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، بوتیک ها، فروشگاه های عطر و ادکلن و… دارد. اگر شما هم به این پلاستیک های دسته دار نیاز دارید همراه هالند پلاست بمانید. در ادامه به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید نایلکس و نایلون طرح لبخند خواهیم پرداخت.

پلاستیک طرح لبخند

همانطور که در بالا ذکر شد پلاستیک طرح لبخند یکی از انواع پلاستیک دسته دار طرح دار است که در دو نوع نایلونی و نایلکسی تولید می شود. تفاوت نایلون طرح لبخند با نایلکس طرح لبخند در ظاهر، میزان استحکام و چاپ پذیری آنهاست. 

کیسه های نایلونی دارای ظاهری براق تری نسبت به نایلکس است و به همین علت چاپی که روی نایلون انجام می شود چشمگیر تر است چون براق تر است.

در مقابل نایلکس دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به نایلون است. همچنین نایلکس را می توان با ضخامت کمتری تولید کرد تا در کیلو، تعداد بیشتری نسبت به نایلون بدهد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

طراحی و چاپ نایلکس و نایلون طرح لبخند

طراحی این محصول به صورت آماده است مگر اینکه مشتری بخواهد یک فرم لبخند دیگری را روی پلاستیک ها داشته باشد. اما چاپ نایلون طرح لبخند و چاپ نایلکس طرح لبخند هم به صورت آماده وجود دارد و هم به صورت سفارشی نیز می توان انجام داد. هر چقدر میزان سفارش تولید و چاپ شما بیشتر باشد، قیمت ما نیز می تواند کاهش داشته باشد. 

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

تولید پلاستیک طرح لبخند بسته به نوع کاربرد آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر این نایلون و نایلکس ها قرار باشد برای یک سوپر مارکت و یا هایپر مارکت مورد استفاده قرار بگیرد باید از مواد اولیه درجه یک و فود گرید تولید شود.

اما اگر برای یک صنفی که با ماده غذایی سر و کار ندارد بخواهد استفاده شود، می توان با درخواست خود مشتری از مواد درجه دو و سه هم استفاده کرد.

استفاده از مواد درجه دو و سه فقط با درخواست خود مشتری انجام می شود و دلیل آن هم کاهش هزینه های تولید و قیمت نهایی محصول است.

لازم بذکر است که کیفیت تولید نایلکس و نایلون طرح لبخند که با مواد درجه دو و سه تولید شده اند را نباید با کیفیت نایلون و نایلکسی که با مواد درجه یک تولید شده اند، مقایسه کرد.

استعلام قیمت و خرید نایلون و نایلکس طرح لبخند

قیمت نایلون و نایلکس طرح لبخند به مواردی مختلفی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، نوع جنس بکار رفته در تولید و… . یکی از راهکار هایی که می توان برای کاهش قیمت ها استفاده کرد خرید به صورت عمده و کلی است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلکس و نایلون طرح لبخند و استعلام قیمت دقیق،  می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- برای خرید نایلون و نایلکس طرح لبخند از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه وجود دارد است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- چند روز پس از سفارش محصول به دستمان می رسد؟ مدت زمان تحویل محصول از زمان ثبت سفارش، به ترافیک خط تولید شرکت و میزان سفارش شما بستگی دارد. اما عموما بین 5 تا 20 روز کاری با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *