ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سفره یکبار مصرف کربنی

زمان مطالعه: 4 دقیقه سفره یکبار مصرف از مواد پلیمری تولید می شوند و با نقش و نگارهای مختلفی باعث استفاده بیشتر در تمام خانواده ها شده است. این سفره ها در زندگی مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند به طوری که هیچ مهمانی، گردش و تفریحی بدون سفره های یک بار مصرف انجام نمی شود. سفره ها ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سفره یکبار مصرف از مواد پلیمری تولید می شوند و با نقش و نگارهای مختلفی باعث استفاده بیشتر در تمام خانواده ها شده است. این سفره ها در زندگی مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند به طوری که هیچ مهمانی، گردش و تفریحی بدون سفره های یک بار مصرف انجام نمی شود. سفره ها در انواع مختلفی تولید می شوند که سفره یکبار مصرف کربنی یکی از آن هاست. در ادامه این مطلب با ما در هالند پلاست همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

سفره یکبار مصرف کربنی چیست؟

این نوع سفره، نوعی دیگر از انواع سفره های یکبار مصرف است که مواد اولیه‌ی بکار رفته در آن از ضایعات یا همان کربن است. بمنظور تولید سفره یکبار مصرف بیشتر از مواداولیه‌ی نو استفاده می‌ شود. این کار هزینه‌ های زیادی را در پی دارد. بنابراین برای کاهش هزینه‌ها می توان از مواد اولیه‌ی ضایعاتی درجه۲ و درجه۳ استفاده کرد.

برای سفره‌‌ های یکبار مصرف معمولا از مقداری کربن هم در مواد اولیه آن ها استفاده می‌شود، به طور کلی هر چقدر کربن مصرفی کمتر باشد سفره با کیفیت‌ تر و مرغوب تری خواهیم داشت. 

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

برای تولید یک سفره خوب و با استاندارد باید به ازای هر ۹۰ کیلوگرم پلی اتیلن از ۱۰ کیلوگرم کربنات در پروسه تولید استفاده نمود. هرچه کربنات به کار رفته بیشتر شود، سفره تولیدی ارزان و در نتیجه بی کیفیت تر خواهد شد.

تولید سفره یکبار مصرف درجه ۱ با مواد اولیه نو پتروشیمی تولید می شود اما نمونه های درجه ۲ و ۳ برای کاهش هزینه نهایی تولید با ضخامت پایین تر و مواد اولیه ضایعاتی تولید می شود. البته بوی نامطبوع نمونه های درجه ۲ و ۳ را می توان با افزودنی وانیل بر طرف نمود.

آیا سفره یکبار مصرف کربنی برای سلامتی ضرر دارد؟

گرچه اسم این سفره ها، سفره یکبار مصرف کربنی است اما آنچه که در این سفره ‌ها به کار می ‌رود کربنات کلسیم بوده که تفاوت بسیاری با کربن دارد. لازم است بدانید که کربنات کلسیم در مواردی همچون تماس مستقیم با چشم، تماس مستقیم با پوست، خوردن و استنشاق می تواند موجب مشکلاتی شود. این در حالی است که در سفره های یکبار مصرف، مصرف کننده تماس مستقیمی با کربنات کلسیم ندارد.

همچنین، این سفره ها اغلب به صورت سه لایه ساخته می شوند و لایه دارای کربنات لایه وسط سفره را تشکیل می دهد که از بالا و پایین با پوششی از پلی اتیلن پوشیده می شود. در نهایت می توان این گونه گفت که با توجه به کم خطر بودن کربنات کلسیم ترکیب با مواد اولیه نمی توان استفاده از سفره های یکبار مصرف را پر خطر دانست.

مواد اولیه تولید سفره یکبار مصرف کربنی

انواع سفره یکبار مصرف علی الخصوص نوع مجلسی به صورت چند لایه تولید می شود که در بعضی موارد یک لایه کاغذ هم روی آن لمینت می شود. اما سفره های یکبار مصرف کربنی برای کاهش قیمت بیشتر به صورت تک لایه با ضخامت پایین و تنها با مواد اولیه پلاستیکی بازیافت شده تولید می شود.

سفره های یکبار مصرف اغلب از جنس نایلون و نایلکس تولید می شوند که نوع کربنی را از مواد اولیه نایلکسی تولید می کنند. 

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید سفره یکبار مصرف

  1. کاهش هزینه های تولید
  2. افزایش استحکام و بافت سطحی
  3. بهبود قابلیت چاپ ‌پذیری
  4. عدم دانه زدگی در محصول
  5. جلوگیری از چسبندگی لایه ها به یکدیگر

قیمت تولید سفره های یکبار مصرف کربنی

سفره یکبار مصرف با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود که قیمت آن به صورت مستقیم به مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. قیمت مواد اولیه پتروشیمی هر روزه با قیمت دلار در حال نوسان است. 

ما در مجموعه هالند پلاست سعی کردیم تا بهترین محصول از نظر کیفیت مواد اولیه و کیفیت نهایی با کمترین قیمت را برای مشتری های عزیز فراهم کنیم.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید سفره یکبار مصرف و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

توجه به نکات زیر جهت استفاده از سفره های کربنی ضروری است:

اگر از سفره های یکبار مصرف زیاد استفاده می کنید، حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. سفره یکبار مصرف حتما باید دارای پروانه ساخت، علامت استاندارد، مجوز بهداشت و نام و نشان کارخانه تولیدکننده باشد.
  2. سفره یکبار مصرف را فقط از مراکز معتبر خریداری کنید.
  3. از گذاشتن نان و یا هر ماده غذایی دیگری به صورت مستقیم روی سفره یکبار مصرف خودداری کنید.
  4. از خرید سفره هایی که مرکب نقوش سطح آن به راحتی و به محض تماس با دست جدا می شود و دست را رنگی می کند خودداری کنید.
  5.  سفره یکبار مصرف نباید بوی نامطبوع بدهد.
  6. سفره یکبار مصرف مرغوب دارای رنگ روشن و شفاف است و در آن ذرات ریز پراکنده سیاه رنگ وجود ندارد.

چاپ روی سفره یکبار مصرف کربنی

در بیشتر موارد مشتری ها، سفره یکبار مصرف کربنی را رنگی و بدون چاپ سفارش می دهند اما در صورت درخواست مشتری امکان چاپ متن، طرح یا حتی تصویر وجود دارد.

پخش عمده و صادرات سفره یکبار مصرف در هالند پلاست

مجموعه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید و پخش عمده سفره یکبار مصرف بدون هیچ گونه محدودیتی است. ما قادریم بار تولید شده را در هر نقطه ای از ایران یا لب مرز کشور مورد نظر تحویل مشتری بدهیم.

ما در هالند پلاست صادرات سفره یکبار مصرف به تمام نقاط ایران و جهان را بصورت تخصصی انجام می دهیم. از جمله صادرات سفره به عراق، ترکمنستان، پاکستان، افغانستان و ….

کلام آخر

سفره یکبار مصرف کربنی با مواد اولیه ضایعاتی تولید شده و جزء سفره های درجه ۲ و ۳ است. این سفره ها نسبت به دیگر سفره های یکبار مصرف ضخامت کمتری داشته و تک لایه هستند. اما به دلیل قیمت پایینی که دارند بسیار پر طرفدار هستند. این سفره ها کاربرد و مزایای بسیاری دارند که می توان به قیمت پایین، پر کاربرد بودن و … اشاره کرد.

سوالات متداول و پر تکرار

1- تفاوت سفره یکبار مصرف کربنی با دیگر انواع در چیست؟ در تولید سفره های کربنی از مواد کربناتی استفاده می شود تا محصول نهایی مقاوم تر و ارزان تر باشد.

2- قیمت روز سفره یکبار مصرف کربنی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت روز سفره یکبار مصرف به قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بورس بستگی دارد. عوامل دیگری همچون میزان سفارش، چاپ و نوع روش چاپی نیز در قیمت نهایی اثر گذار است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *