ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون uv دار

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون uv یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در حوزه کشاورزی و گلخانه است. در واقع uv نوعی افزودنی است که به ماده اولیه تولید نایلون در پروسه تولید افزوده شده و به آن برخی ویژگی هایی می دهد که در این صفحه از وبسایت هالند پلاست بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. نایلون ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون uv یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در حوزه کشاورزی و گلخانه است. در واقع uv نوعی افزودنی است که به ماده اولیه تولید نایلون در پروسه تولید افزوده شده و به آن برخی ویژگی هایی می دهد که در این صفحه از وبسایت هالند پلاست بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

نایلون uv چیست؟

 نایلون یو وی دار نوعی نایلون عریض است که برای مصارف کشاورزی و بیشتر در سقف گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در فرآیند تولید این محصول به ترکیب مواد اولیه پلی اتیلنی ماده افزودنی uv اضافه نموده که به پلاستیک خاصیت مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش می بخشد.

استفاده از نایلون UV در سقف گلخانه تشعشعات مضر خورشید را فیلتر کرده و رشد گیاهان را افزایش می‌دهد‌. بنابراین راندمان گیاهان گلخانه‌ ای بیشتر می‌شود‌.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

مهمترین کارایی نایلون یو وی دار

  1. دریافت اشعه ماوراء بنفش خورشید و عدم انتقال آن به داخل گلخانه
  2. جداسازی اشعه های خورشید ( فیلتراسیون ) و عبور دادن اشعه مفید جهت رشد گیاهان
  3. افزایش عمر مفید نایلون گلخانه و کاهش زمان تخریب
  4. کمک به رشد گیاهان با حفظ دمای داخل محیط
  5. مانع تکثیر آفات گیاهی و برخی از حشرات مضر

میزان درصد افزایش ماده uv نسبت به مواد اولیه

میزان درصد مواد یو وی مورد نیاز برای هر منطقه جغرافیایی متفاوت است و با توجه به اینکه در مناطق گرمسیر با تابش شدید نور خورشید، احتمال آسیب رسیدن به گیاهان داخل گلخانه افزایش می یابد، درصد UV باید بیشتر باشد.

برای گلخانه هایی که در مناطق سرد سیر بنا شده اند، الزامی به افزودن این مواد به نایلون وجود ندارد مگر با درخواست مشتری.

اما باید گفت افزودنی uv را بیشتر از ۱۰ درصد نباید به مواد اولیه اضافه نمود زیرا در صورتی که افزودنی یو وی بیشتر از ۱۰ درصد شود نایلون خاصیت اصلی خود را از دست خواهد داد.

طول عمر نایلون uv

طول عمر بالا مهمترین ویژگی پلاستیک uv دار گلخانه ای است به گونه ای که در سخت ترین شرایط هم بین 5 تا 7 سال نایلون پوسیده نشده یا از مقاومت آن کاسته نم گردد.

ویژگی دیگری که افزودنی uv به فیلم های نایلونی می دهد تاثیر ناپذیری آن در شرایط کاهش و افزایش دما است، در نمونه های عادی با منبسط و منقبض شدن شرایط هوا امکان پوسیدگی نایلون در طول زمان بسیار پایین وجود دارد.

در هالند پلاست انواع مختلفی از نایلون تولید می شود که با کلیک بر روی کلمه لینک شده می توانید به راحتی همه آنها را مشاهده نمایید.

انواع افزودنی ها به نایلون گلخانه ای

افزودنی ها همیشه به منظور خاصی به نایلون اضافه می شوند تا به نایلون برخی ویژگی ها را بدهند. از جمله انواع افزودنی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزودنی ضد اشعه ماوراء بنفش  یا UV
  2. افزودنی مادون قرمز ( IR )
  3. افزودنی ضد مه ( Anti Fog )
  4. افزودنی ضد باکتری ( AB )
  5. افزودنی اتیل ونیل استات ( EVA )
  6. افزودنی روان و صیقلی کننده
  7. افزودنی ضد الکتریسیته ساکن
  8. افزودنی ضد چسبندگی
  9. افزودنی آنتی‌اکسیدان

کیفیت تولید نایلون گلخانه یو وی دار در هالند پلاست

در هالند پلاست نایلون uv که از انواع نایلون کشاورزی است با بهترین مواد درجه یک تولید می شود. همچنین تولید با مواد اولیه درجه ۲ و ۳ برای کاهش هزینه های نهایی و به درخواست مشتری نیز انجام می شود.

مواد اولیه درجه ۲ و ۳ از لحاظ کیفیتی تفاوت چندانی با مواد اولیه درجه ۱ ندارد. اما نمونه های درجه ۲ از لحاظ ظاهری دارای رنگ مات تر و در نمونه های درجه ۳ دارای دون دون روی سطح آن است.

تولید نایلون یو وی دار به صورت یک لایه، سه لایه و پنج لایه قابل تولید است. در نایلون چند لایه نسبت به یک لایه کیفیت، مقاومت و طول عمر چندین برابر افزایش می یابد.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید در تمام ابعاد و ضخامتها وجود ندارد و مشتری  با توجه به نیازش می تواند نایلون یو وی دار مورد نظر خود با مشخصات اختصاصی را به ما سفارش بدهد. ابعاد و ضخامت تولید از یک تا 25 متر و در ضخامت های ۳۰ تا ۴۰۰ میکرون قابل تولید است.

قیمت خرید نایلون uv دار

قیمت نایلون به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، مشخصات و میزان افزودنی uv، مقدار سفارش و نحوه تحویل بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق لطفا با مشاوران فروش هالند پلاست در تماس باشید.

افزودنی UV قیمت بالایی دارد و تشخیص میزان آن با مواد اولیه تشکیل دهنده نایلون بدون تشخیص آزمایشگاه امکان پذیر نیست، به همین دلیل در صورت اعلام قیمت بسیار پایین یا اختلاف قیمت های بالا حتما دقت و توجه داشته باشید. توجه به این نکته کمک زیادی در تشخیص قیمت واقعی محصول خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *