ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش انواع سلفون شیرینگ PVC

زمان مطالعه: 7 دقیقه سلفون شیرینگ pvc نوعی پلاستیک شیرینگ برای بسته‌بندی هست که با استفاده از حرارت در اطراف محصول محکم شده و اصطلاحا باعث پکینگ جنس می‌ شود. برای آشنایی کامل با سلفون شیرینگ پی وی سی از نحوه تولید تا چاپ، قیمت گذاری و فروش رول شیرینگ pvc، همراه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست باشید ...

قیمت سلفون pvc|تولید سلفون پی وی سی
7 دقیقه
8 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 7 دقیقه

سلفون شیرینگ pvc نوعی پلاستیک شیرینگ برای بسته‌بندی هست که با استفاده از حرارت در اطراف محصول محکم شده و اصطلاحا باعث پکینگ جنس می‌ شود. برای آشنایی کامل با سلفون شیرینگ پی وی سی از نحوه تولید تا چاپ، قیمت گذاری و فروش رول شیرینگ pvc، همراه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست باشید تا بتوانید خرید مطمئن و دقیقی را انجام دهید.

سلفون شیرینگ PVC چیست؟

سلفون شیرینگ پی وی سی، غشایی نازک و پلاستیکی است که دور محصول قرار می گیرد و توسط دستگاه شیرینگ پک حرارت می بیند و به جداره بیرونی محصول می چسبد. PVC شیرینگ از محصولات در برابر رطوبت و ورود گرد و خاک به درون محصول محافظت می کند. یکی از پر کاربرد ترین بسته بندی ها استفاده از سلفون شیرینگ پی وی سی است.

محل نگهداری فیلم شرینک pvc باید دمایی کمتر 20 درجه سانتیگراد داشته باشد. زیرا عملیات شیرینگ روی این فیلم ها در دمای بالای 20 درجه به وسیله دستگاه های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک صورت می گیرد. 

نایلون شیرینگ pvc

سلفون شرینک پی وی سی با نایلون شیرینگ تفاوت هایی دارد؛ از جمله تفاوت در شفافیت، ضخامت و ماده اولیه تولیدی است. در کل اگر متوجه نشدید که منظور از نایلون شیرینگ چیست، بسته ها و پک های نوشابه و آب معدنی را به یاد آورید که با نایلونی محکم کنار هم قرار گرفته اند و دستگاه شیرینگ با کمک حرارت این پک ها را به وجود می آورد.

مشخصات سلفون شیرینگ پی وی سی

سلفون شیرینگ PVC دارای چگالی بالا و محدوده دمایی پایینی است. به این معنا که بهتر است این ها را در دمای کمتر 20 درجه استفاده کنیم. زیرا این نوع از سلفون های بسته بندی به حرارت حساس هست.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

بسته به کاربرد، رول فیلم شیرینگ PVC را می توان در یک یا چند لایه متفاوت تولید کرد که از درجه شفافیت متفاوتی برخوردارند. رول شیرینگ PVC در ضخامت های 17 تا 50 میکرون و عرض 15 تا 60 سانتی متر تولید و به فروش می رسد.

بسته بندی با سلفون شیرینگ پی وی سی را بهتر است در محیطی با تهویه مناسب انجام دهید. زیرا سلفون های شرینگ پی وی سی بر اثر حرارت، گاز های شیمیایی خطرناکی تولید می کنند.

شیرینگ pvc چیست؟

فروش انواع رول شیرینگ PVC در هالند پلاست

  1. شیرینگ پی وی سی خشک (سخت) 
  2. شیرینگ پی وی سی نرم (انعطاف پذیر) 
بسته بندی با شیرینگ پی وی سی

1- ویژگی های شیرینگ PVC خشک یا سخت

رول پی وی سی خشک یا سخت بسیار با دوام است. رول های شیرینگ pvc خشک در رنگ های آبی، قرمز، سبز و مشکی تولید می شود. ورق پی وی سی خشک به دلیل مقاومت در برابر ضربه و شعله معروف است و در عرض های 30، 60، 90 و 120 عرضه می شود.

در هالند پلاست اکثرا فروش رول شیرینگ pvc به صنایع دارویی، بخش مواد غذایی، صنایع فنی و بسته بندی محصولات لوازم خانگی بوده است.

ویژگی های pvc خشک یا سخت

2- ویژگی های pvc نرم یا انعطاف پذیر

رول پی وی سی نرم بسیار منعطف است و به دو صورت شفاف و مات (رنگی) در عرض های 113 و 140 سانتی متر و ضخامت 0.5، 0.8 و 1 تا 6 میلی متر تولید می شود.

ورق پی وی سی نرم در برابر آفتاب، رطوبت و مواد روغنی مقاوم است و به عنوان یک عامل محافظ مثل روکش مبل، صندلی و چادر ماشین و غیره به کار می رود. همچنین به خاطر مقاومت بالای آن به عنوان پرده های صنعتی در سردخانه ها استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های پی وی سی نرم، منعطف بودن آن است که به آن قابلیت دوخت پذیری، برش و جوش خوردن را می دهد. قیمت رول پی وی سی نرم تفاوت چندانی با قیمت رول پی وی سی خشک ندارد.

ویژگی های pvcنرم یا انعطاف پذیر

عرض های استاندارد تولید فیلم شیرینگ pvc

ابعاد استاندارد تولید فیلم شیرینگ پی وی سی  20cm – 30cm – 35cm – 40cm 45cm – 50cm – 55cm – 60cm -70cm است. اما ما در شرکت هالند پلاست با برخورداری از ماشین آلات روز دنیا و کادری حرفه ای، قادر به تولید انواع سلفون شیرینگ پی وی سی (PVC) با بهترین قیمت شیرینگ pvc در هر سایز و ضخامتی هستیم و هیچگونه محدودیتی از این لحاظ نداریم.

عرض های قابل تولید رول شیرینگ

مزایای شیرینگ پی وی سی

  1. سلفون شیرینگ بسته بندی بدون توجه به اندازه و شکل می تواند دور هر چیزی بپیچد.
  2. مقاوم در برابر سرما، گرما، رطوبت، نور، ضربه و پارگی
  3. هنگامی که گرما برای شیرینگ شدن اعمال می شود یک مهر و موم بسیار محکم ایجاد می شود که به طور کامل از محصول محافظت می کند. بعضی از انواع بسته بندی شیرینگ حتی برای محافظت از محصول در برابر اشعه های مضر خورشید نیز مناسب هستند.
  4. پاره یا سوراخ شدن سلفون شرینک پی وی سی مشکل است زیرا از پلاستیک بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است.
  5. شفافیت و درخشندگی زیاد
  6. داشتن قابلیت چاپ تصویر و نوشته روی آن
  7. غیر قابل نفوذ در برابر روغن
  8. زیست تخریب پذیر
  9. به عنوان یک امتیاز اضافی، شیرینگ سلفونی pvc قابل بازیافت است.
  10. قابلیت تولید فیلم شرینک pvc در عرض ها و ضخامت های مختلف
  11. تقریباً هر محصولی را می توانید با آن ضد آب، ضد تغییرات دما و ضد گرد و غبار کنید.
مزایای نایلون شیرینگpvc

نکات مهم در خرید سلفون شیرینگ PVC

  1. سلفون شیرینگ pvc به تغییرات دما حساس هست به طوری که در دمای خیلی سرد می شکند و در دمای خیلی گرم چروک می شود.
  2. برای داشتن عملکرد بهتر نیاز به نگهداری منظم و مناسب دارند.
  3. از  تلمبار کردن رول های سلفون شیرینگ به روی هم خودداری کنید زیرا باعث تغییر شکل لوله مقوایی داخل آنها می شود و هنگام استفاده از رول داخل دستگاه به مشکل می خورد.
  4. آنها را به اندازه مصرف خریداری نمایید.
  5. نکته دیگر هم برای حفاظت از مقواها این است که توجه داشته باشیم که اصلا رول ها در معرض رطوبت قرار نگیرند.
  6. بعد از خرید رول های سلفون شیرینگ pvc آنها را به صورت افقی نگهداری کنید و تحت فشار یا به شکل عمودی قرار ندهید چون به مرور زمان سلفون ها سر می خورند و در استفاده از آنها به مشکل بر می خورید.
  7. در نهایت مراقب حرارت دستگاه باشید که باعث ذوب شدگی و سوختگی نایلون نشود.
  8. سلفون های شرینک پی وی سی در برابر نور مستقیم خورشید هم آسیب پذیرند، آنها را از آفتاب هم دور نگه دارید.
نحوه مراقبت از رول شیرینگ

طریقه استفاده از پلاستیک شیرینگ

سلفون شیرینگ PVC به دو روش زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. دستی
  2. ماشینی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- شیرینگ کردن دستی

در  روش دستی می توان با سشوارهای خانگی یا صنعتی عمل شیرینگ پک یا شیرینگ کردن را انجام داد. به دلیل دمای ذوب بسیار پایین برای مصارف خانگی مناسب هستند. همچنین دارای نسبت انقباض متعادلی است تا انقباض یکنواختی را در هنگام استفاده از گرما ایجاد کند. در این صورت جسم به صورت کاملا یکنواخت و یک دست بسته بندی می شود.

برای بسته بندی محکم با فیلم شرینک PVC بهتر است ابتدا ابعاد پلاستیک را ترجیحاً حدود 10-15٪ از ابعاد جعبه بزرگتر در نظر بگیرید. یک نوار چسب روی لب کیسه قرار دهید تا کیسه بسته شود. بعد با سشوار یا دستگاه حرارتی آن را گرم کنید. در این صورت پلاستیک زیبا و کاملا یک دست روی جسم قرار می گیرد.

فیلم شیرینگ pvc، کار با شیرینک سشواری

2- شیرینگ کردن ماشینی

در این روش به صورت عمده و با ماشین آلات صنعتی عملیات شیرینگ انجام می شود. این کار توسط دستگاه های شیرینگ اجرا می شود. مهمترین دستگاه، دستگاه شیرینک پک تونلی است.

استفاده از شیرینگ دستی

اهمیت کیفیت چاپ شیرینگ

دلیل اصلی بسته بندی محصولات با این نوع پلاستیک به خصوص در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی برای جلوگیری از عبور گرد و خاک و ماندگاری کالاست. اما برای فروش بهتر و بازدهی خوب نیاز به بسته بندی با کیفیت چاپ بالا و طراحی چشمگیر دارند.

چاپ لیبل شیرینگ PVC می تواند به عنوان شناسنامه برند شما یا روشی برای معرفی محصول شما باشد و به کسب و کار شما اعتبار ببخشد و در نهایت فروش شما چند برابر کند پس در طراحی و کیفیت چاپ خود دقت کنید.

از آن جا که فیلم شرینک pvc از مواد پلی پروپلینی دارای خاصیت جمع شوندگی تولید شده است که با قرار گرفتن در معرض حرارت جمع می شود، این امکان وجود دارد تا با چاپ غیر دقیق بعد از حرارت پذیری طرح چاپ شده دچار بهم ریختگی شود.

تولید کننده شیرینگ pvc

قیمت شیرینگ پی وی سی (pvc)

نحوه محاسبه قیمت شیرینگ pvc به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد که هر روزه در حال نوسان است. در صورتی که سفارش دارای چاپ اختصاصی است هزینه کلیشه و هزینه هر رنگ چاپ هم به سفارش اضافه می شود.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون شیرینگ pvc و استعلام قیمت شیرینگ pvc، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- بعد از خرید سلفون شیرینگ pvc آنها را به چه صورت تحویل مشتری می دهید؟ ما در مجموعه هالند پلاست امکان فروش رول شیرینگ pvc را هم به صورت رول شده و هم به صورت دوخت خورده داریم.

2- عرض های قابل تولید سلفون شیرینگ pvc چه مقدار است؟ ابعاد استاندارد تولید فیلم شرینک پی وی سی (pvc) از 20cm تا 70cm است ولی با توجه به نیاز مشتری در هر نوع سایز و ضخامتی قابل تولید است.

3- چند روش استفاده از شرینگ پی وی سی وجود دارد؟ دو روش، به صورت دستی و ماشینی

4- قیمت سلفون شیرینگ pvc چگونه محاسبه می شود؟ نحوه محاسبه قیمت شیرینگ پی وی سی به قیمت مواد اولیه، نوع سفارش مشتری که با چاپ یا بدون چاپ، میزان سفارش و… بستگی دارد.

سلفون شیرینگ، شیرینگ پی وی سی، فیلم شیرینگ pvc، فیلم شرینک pvc، شیرینگ pvc، قیمت شیرینگ pvc، رول شیرینگ pvc، نایلون پی وی سی، قیمت رول پی وی سی نرم، دمای ذوب پی وی سی، کارخانه تولید طلق پی وی سی، فیلم پی وی سی، قیمت رول سلفون، رول پلاستیک، رول pvc، تولید رول سلفون شیرینگ pvc، چاپ رول سلفون شیرینگ pvc، قیمت رول سلفون شیرینگ pvc، فروش رول سلفون شیرینگ pvc، خرید رول سلفون شیرینگ pvc، فروش شیرینگ pvc، فروش رول شیرینگ pvc، صادرات سلفون شیرینگ pvc به ترکیه، صادرات سلفون شیرینگ پی وی سی به ارمنستان، صادرات سلفون شیرینگ pvc به پاکستان، صادرات سلفون شیرینگ پی وی سی به عراق، قیمت سلفون شیرینگ پی وی سی صادراتی، شرینک پی وی سی، شرینگ پی وی سی، قیمت رول پی وی سی خشک

8 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *