ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت پلاستیک زیپ دار

زمان مطالعه: 6 دقیقه یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی، نوع پلاستیک زیپ دار است که در بین مردم بسیار پر مصرف است. همین باعث تولید انواع مختلف در طرح ها، سایزها و ضخامت های مختلفی از آن شده است. پلاستیک زیپ دار مناسب بسته بندی اقلام و محصولات مختلفی مانند مواد غذایی، اشیا، مواد پودری و … ...

6 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی، نوع پلاستیک زیپ دار است که در بین مردم بسیار پر مصرف است. همین باعث تولید انواع مختلف در طرح ها، سایزها و ضخامت های مختلفی از آن شده است. پلاستیک زیپ دار مناسب بسته بندی اقلام و محصولات مختلفی مانند مواد غذایی، اشیا، مواد پودری و … است. در این مطلب از وبسایت هالند پلاست به معرفی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت گذاری و خرید کیسه و پلاستیک زیپ دار خواهیم پرداخت.

نایلون زیپ دار بسته بندی

پلاستیک زیپ دار چیست؟

پلاستیک زیپ دار نوعی نایلون بسته بندی است که در قسمت بالای این کیسه ها دو زائده پلاستیکی زیپ مانند قرار دارد. وقتی این زائده ها را فشار بدهیم در داخل همدیگر قفل می شود و مانع ورود هرگونه هوا و آلودگی و رطوبت داخل بسته بندی می شود در نتیجه کیفیت و طراوت محصول درون آن بهتر حفظ می شود. 

انواع پلاستیک زیپ دار

مزایای استفاده از کیسه زیپ دار

  1. نفوذ ناپذیری
  2. افزایش ماندگاری محصول
  3. حفظ تازگی و کیفیت ماده غذایی در آن
  4. اشغال فضای کمتر به دلیل پلاستیکی بودن نسبت به مقوا و کارتن و حلب
  5. استفاده آسان و راحت
  6. امکان استفاده مجدد
  7. نسبت به کارایی زیادی که دارد از قیمت نسبتا پایینی برخوردار است.
کاربرد نایلون بسته بندی زیپ کیپ

کاربرد نایلون بسته بندی

مطمئنا همه ما حداقل یک بار از این نوع پلاستیک بسته بندی کوچک یا بزرگ استفاده کرده ایم. به این ترتیب بسیاری از اشیایی را که نیاز به بسته بندی دارند می توانیم به کمک این کیسه های زیپ دار بسته بندی و به شکل منظم نگهداری کنیم. به طور مثال غرفه های فروش پاستیل کیلویی، استفاده زیادی از پلاستیک های زیپ دار برای بسته بندی پاستیل ها جهت فروش به مشتریان دارند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پلاستیک زیپ دار

انواع مختلفی از پلاستیک زیپ دار یا پاکت زیپ کیپ وجود دارد که در زیر به آن می پردازیم:

  1. زیپ کیپ ایستاده
  2. زیپ کیپ متالایز
  3. زیپ کیپ مشکی
  4. زیپ کیپ کرفت دار
  5. کیسه اسلایدر

1- پاکت زیپ کیپ ایستاده

یکی از انواع نایلون زیپ دار، نمونه ایستاده آن است. نام دیگر پلاستیک ایستاده نایلون سه طرف دوخت است. ایستایی در قفسه‌ های فروشگاه و نمایش زیبای برند از ویژگی های منحصر به فرد این نوع بسته‌ بندی است.

پلاستیک زیپ دار ایستاده

2- کیسه زیپ دار متالایز

جنس این کیسه های سلفونی از مواد اولیه opp که روی cpp و یا bopp لمینت شده، تولید می شود. این نوع سلفون زیپ کیپ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت و هوا کاملا نفوذ ناپذیر است.

زیپ کیپ متالایز

3- پاکت زیپ کیپ مشکی

این پلاستیک ها به پاکت ترحیم، پلاستیک زیپ دار برای ختم و پاکت پذیرایی ختم معروفند. به دلیل شکیل و زیبا بودن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و در مراسمات مذهبی و ختم کاربرد زیادی دارند.

زیپ کیپ مشکی

4- زیپ کیپ کرفت دار

در این نوع از کیسه های زیپ کیپ، به جای پلاستیک، از کاغذ کرفت استفاده شده است که جلوه شیک و جذابی به محصول می دهد. در بعضی مواد از ترکیب کاغذ و پلاستیک هم می توان استفاده کرد.

زیپ کیپ کرفت دار

پلاستیک زیپ دار ضخیم چیست؟

در بسیاری از مشاغل، نمونه های نازک سلفون زیپ دار کار آمد نیستند و نیاز به تحمل وزن های بالا تر با مقاومت بیشتر دارند، از همین رو، این درخواست مشتریان را می توان به دو صورت  رفع کرد که عبارتند از:

  1. تولید به صورت ضخیم
  2. تولید به صورت متالایز یا صدفی (oop)     

نمونه ضخیم همان پلاستیک زیپ کیپ با ضخامت بیشتر است. اما تولید به صورت صدفی یا متالایز دیگر با مواد اولیه نایلون نیست، بلکه با استفاده از opp لمینت شده با cpp است که باعث افزایش مقاومت می شود.

پلاستیک زیپ دار ضخیم

 سایز بندی انواع زیپ کیپ

  1. پلاستیک زیپ پک سایز کوچک
  2. پلاستیک زیپ کیپ  سایز متوسط
  3. پلاستیک زیپ دار سایز بزرگ

البته لازم به ذکر است امکان تولید زیپ کیپ در ابعاد خیلی کوچک تا خیلی بزرگ هم وجود دارد. بستگی به نیاز مشتری، سفارشی سازی انجام می شود. هیچ محدودیتی در سایز و ضخامت از جهت تولید وجود ندارد.

رنگبندی کیسه زیپ دار

رنگبندی های مختلفی برای کیسه زیپ دار وجود دارد که قابل سفارشی سازی توسط خود مشتری است. همچنین زیپ به کار رفته در این نوع کیسه هم قابلیت تولید در انواع رنگ ها را دارد. اما از نظر مشتریان، زیباترین رنگ برای زیپ کیسه زیپ دار، قرمز است و بیشتر سفارش را هم همین رنگ دارد. 

رنگبندی کیسه پلاستیکی زیپ دار

تولید و چاپ پلاستیک زیپ دار

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع کیسه زیپ دار اعم از سلفون و نایلون زیپ دار است. تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر نوع و با هر ابعادی، با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام می شود.

چاپ روی نایلون زیپ دار

استعلام قیمت و خرید کیسه و پلاستیک زیپ دار

قیمت این محصولات به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد. یکی از پیشنهاد هایی که مشاوران ما به مشتریان در جهت کاهش قیمت ها می دهند، خرید زیپ کیپ فله است. برای خرید عمده نایلون زیپ دار می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت پلاستیک زیپ دار، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

قیمت نایلون زیپ کیپ

سوالات متداول

1- شرایط خرید حضوری از هالند پلاست برای کدام شهر ها امکان پذیر است؟ مراکز تولید و فروش پلاستیک زیپ دار واقع در شهر های تهران، مشهد و اصفهان می باشد. اما امکان ارسال و تحویل سریع به سایر نقاط کشور هم فراهم می باشد.

2- آیا امکان تولید پلاستیک و پاکت زیپ دار به صورت طرح دار هم وجود دارد؟ بله، هیچ محدودیتی در تولید کیسه های زیپ دار وجود ندارد و شما می توانید انواع طرح، تصاویر، لوگو، متون و… را روی محصول مورد نظرتان چاپ کنید.

3- آیا این کیسه قابل شستشو و چند بار مصرف هستند؟ بله، یکی از ویژگی هایی که موجب محبوبیت این کیسه ها شده قابل شستشو بودن و ضد عفونی کردن آن می باشد به گونه ای می توان از آن چندین بار استفاده کرد.

قیمت زیپ کیپ فله، پلاستیک زیپ دار بزرگ، خرید کیسه زیپ دار، قیمت زیپ کیپ دسته دار، زیپ کیپ سایز بزرگ، زیپ کیپ طرح دار، زیپ پک کوچک طرح دار، کیسه زیپ دار ضخیم، پلاستیک های زیپ دار، زیپ کیپ فله، انواع زیپ کیپ، زیپ کیپ سایز کوچک، کیسه زیپ دار سایز بزرگ، انواع سایز زیپ کیپ انواع سایز زیپ، سلفون زیپ دار، زیپ کیپ ضخیم، نایلون زیپ دار کوچک، پلاستیک زیپ کیپ، خرید زیپ کیپ سایز کوچک،، زیپ پک کوچک، زیپ کیپ کوچک، پاکت زیپ دار پلاستیکی، نایلون زیپ دار کشویی، زیپ کیپ دسته دار، قیمت زیپ کیپ کیلویی، مشما زیپ دار کوچک، نایلون بسته بندی زیپ دار، پلاستیک زیپی، خرید زیپ کیپ، زیپ کیپ مشکی، نایلون زیپ کیپ، زیپ کیپ کشویی، بسته بندی زیپ کیپ، پلاستیک زیپ دار طرح دار، زیپ کیپ بسته بندی، پاکت زیپ دار کوچک، خرید زیپ کیپ سایز بزرگ، کیسه زیپ دار، کیسه زیپ دار کوچک، زیپ پک، زیپ کیپ چیست، زیپ کیپ کیلویی، زیپ کیپ متالایز، قیمت زیپ کیپ متالایز، قیمت زیپ کیپ، کیسه زیپ دار طرح دار، مشما زیپ دار، پاکت زیپ کیپ دسته دار، پاکت زیپ دار طرح دار، پلاستیک زیپی کوچک، نایلون زیپ دار بزرگ، قیمت نایلون زیپ دار، قیمت زیپ کیپ طرح دار، تولید زیپ کیپ، خرید زیپ کیپ طرح دار، زیپ کیپ عمده، چاپ زیپ کیپ، سایز بندی زیپ کیپ، سایز های زیپ کیپ، قیمت کیسه زیپ دار، کیسه زیپ کیپ ، قیمت نایلون زیپ کیپ، کیسه زیپ دار بزرگ، خرید زیپ کیپ کوچک، نایلون زیپی، زیپ کیپ رنگی، کوچکترین، سایز زیپ کیپ، کیسه زیپدار، کیسه زیپی

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *