ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی لباس

زمان مطالعه: 5 دقیقه اگر قصد تولید پوشاک رو دارین یا از تولیدکنندگان این صنعت هستین و دغدغه بسته بندی لباس های تولیدی تون رو دارین، پیشنهاد می کنم حتما این صفحه رو که در مورد انواع پلاستیک بسته بندی لباس از جمله سلفون بسته بندی لباس، پلاستیک لباس چسبدار و نایلون بسته بندی لباس، کاور بسته بندی لباس ...

5 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر قصد تولید پوشاک رو دارین یا از تولیدکنندگان این صنعت هستین و دغدغه بسته بندی لباس های تولیدی تون رو دارین، پیشنهاد می کنم حتما این صفحه رو که در مورد انواع پلاستیک بسته بندی لباس از جمله سلفون بسته بندی لباس، پلاستیک لباس چسبدار و نایلون بسته بندی لباس، کاور بسته بندی لباس و … هست رو حتما بخونین.

بدون شک مطالعه این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست تمام اطلاعات لازم در زمینه خرید این محصول رو در اختیار تون قرار میده و شما میتونین خرید دقیق و خوبی داشته باشین.

آشنایی با پلاستیک بسته بندی لباس

کاور بسته بندی لباس یا پلاستیک بسته بندی پوشاک کاربرد بالایی در حوزه لباس و البسه دارد. معمولا در کارگاه تولید پوشاک و کارگاه های دوخت لباس، بعد از اینکه دوخت لباس تمام شد آن را در پلاستیک های بسته بندی مخصوص لباس و پوشاک قرار داده و به فروشگاه های عرضه کننده تحویل می دهند.

مثلا یکی از کاربرد های کاور بسته بندی لباس شفاف، استفاده در بسته بندی پوشاک در خشکشویی ها به عنوان روکش و کاور لباس است.

مزایای استفاده از کاور پوشاک

استفاده از پلاستیک بسته بندی پوشاک یا کاور بسته بندی لباس مزیت هایی دارد که به بیان برخی از آنها می پردازیم:

  1. مانع نشستن گرد و خاک روی لباس می شود.
  2. از تغییر رنگ لباس در اثر تابش نور خورشید و در نتیجه کدر شدن آن جلوگیری می کند.
  3. از لکه شدن لباس به وسیله مایعات و دیگر مواد جلوگیری می کند.
  4. باعث رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از نفوذ آلودگی به بافت البسه می شود.

انواع پلاستیک بسته بندی پوشاک

به طور کلی در صنعت پوشاک از دو نوع پلاستیک جهت بسته بندی لباس به عنوان لفاف بسته بندی استفاده می شود. یکی سلفون های شفاف که بر روی آنها چاپ هم انجام می شود.

بیشتر این نوع سلفون را به عنوان سلفون لب چسبدار بسته بندی لباس یا کاور چسبی لباس می شناسند.

نوع دیگر هم انواع مختلف پلاستیک دسته دار مثل دسته موزی، دسته بندی و دسته رکابی با چاپ لوگوی تولیدی است که مستقیم در فروشگاه های عرضه پوشاک به خریدار برای گذاشتن محصول خریداری شده اش تحویل داده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

اما در بیان دیگر می توان انواع پلاستیک بسته بندی لباس را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. پلاستیک وکیوم لباس
  2. سلفون شفاف (پلاستیک لباس چسبدار)
  3. نایلون بسته بندی لباس (پلی اتیلن)
  4. کیسه دسته دار چاپی لباس
  5. نایلون پوشاک بچه گانه
  6. کاور لباس خشکشویی
  7. کاور پوشاک
  8. نایلکس کیسه ای

1- پلاستیک وکیوم پوشاک

پلاستیک وکیوم که از انواع پلاستیک بسته بندی لباس به شمار می رود به دلیل اینکه باعث کاهش چشمگیر حجم لباس می شه در بحث صادرات لباس بسیار مهمه و در بسته بندی های فروشگاهی چندان قابل استفاده نیست.

2- سلفون شفاف لباس

یکی از پر کاربرد ترین و به موازات اون ساده ترین بسته بندی لباس و پوشاک، استفاده از سلفون هست. سلفون بسته بندی لباس دارای قیمت پایین و درخشندگی بالایی هستند که باعث می شود لباس تولید شده با ظاهر شیک و بدون هیچ گونه آلودگی و کثیف شدن به دست مصرف کننده برسد.

دو نوع سلفون شفاف بسته بندی لباس داریم:

  1. سلفون شفاف ساده
  2. سلفون لب چسبدار شفاف

برای اطلاعات بیشتر در زمینه این سلفون ها، مقاله تولید و فروش سلفون بسته بندی لباس رو که براتون لینک دار کردم رو مطالعه کنید.

3- نایلون بسته بندی لباس

نایلون های بسته بندی پوشاک از جنس پلی اتیلن هستند. مقاومت بالا و قیمت کمی دارن و باعث شده خیلی از مشتری ها از این نوع بسته بندی استفاده کنن.

اما برای بسته بندی های غیر چاپی که شفافیت بسته بندی برای مشتری مهمه پیشنهاد می شه از نایلون استفاده نکنید چون مواد اولیه پلی اتیلنی بر خلاف سلفون ها ظاهر ماتی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نایلون بسته بندی لباس می توانید صفحه 5 گام طلایی خرید نایلون پوشاک رو که لینک دار شده مطالعه کنید.

4- کیسه دسته دار چاپی پوشاک

تمام فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک، آرایشی و … برای حمل و نقل و تحویل جنسی که مشتری خرید کرده بهش، پلاستیک های دسته دار نیاز دارند.

فروشگاه های پوشاک و بوتیک ها هم نیازمند این پلاستیک های دسته دار بدون چاپ، چاپ اختصاصی یا چاپ آماده هستند.

انواع این کیسه های دسته دار عبارتند از: پلاستیک دسته رکابی، پلاستیک دسته موزی، پلاستیک دسته تقویت، پلاستیک دسته بندی

5- نایلون پوشاک بچه گانه

لباس کودک و نوزاد به علت رعایت موازین بهداشتی باید حتما در بسته بندی قرار بگیره. این نوع بسته بندی به علت استفاده برای کودکان و ماهیت آن در اکثر موارد با رنگ های شاد و پر نشاط تولید می شود.

بسته بندی لباس کودک در اکثر موارد با مواد اولیه سلفونی با ضخامت و کیفیت بالا یا پاکت های سه طرف دوخت تولید و بسته بندی می شود

6- کاور لباس خشکشویی

تولید نایلکس اتوشویی به این دلیل اهمیت دارد که پس از شستشو و اتوشویی لباس در خشکشویی ها نیاز به کاور خشکشویی یا همین نایلکس اتوشویی هست که لباس را درون قرار دهند. 

 به کمک این کاورهای لباس نایلونی، علاوه بر زیبایی بصری و وجهه خوب برای صنف اتوشویی و خشکشویی، تا رسیدن لباس دست مشتری، لباس تمیز مانده و بهداشت نیز حفظ می شود. نایلون اتوشویی به دلیل اینکه بار سنگینی را حمل نمی کند بسیار نازک تولید می شود.

7- کاور پوشاک

کاور بسته بندی لباس که معمولا برای کاور کردن کت، مانتو، پالتو … مورد استفاد قرار می گیرد از مواد اولیه پلی اتیلنی سبک یا همان نایلون با ضخامت های پایین تولید شده که با ابعاد و ضخامت عمومی یا اختصاصی ثبت سفارش می شود.

چاپ

گروه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از به روز ترین ماشین آلات چاپ و نیروی خبره و با تجربه قادر به طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی لباس و پوشاک بدون هیچ محدودیتی از 1 تا 8 رنگ full hd هست. هر نوع سفارش سازی اختصاصی با توجه به درخواست مشتری ها پذیرفته می شود.

از مزایای چاپ پلاستیک بسته بندی لباس اینه که اطلاعات تولید کننده، جنس پارچه، سایز بندی، شرایط شستشو و برند تولیدی را می توان روی پلاستیک چاپ کرد.

خرید، فروش و قیمت کاور لباس و پوشاک

قیمت کاور لباس بر حسب قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی و همینطور تعداد رنگ های چاپ به کار رفته در طرح تعیین می شود. برای تولید هر نوع فیلم یا بسته بندی پلاستیکی از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود. قیمت مواد پتروشیمی همراه با قیمت دلار هر روزه تغییر کرده و در حال نوسان است.

این مسئله باعث می شه ما لیست قیمت دقیق پلاستیک پوشاک در وب سایت درج نکنیم. برای دریافت قیمت، مشخصات و اطلاعات نمونه مورد نیاز خودتون رو از طریق صفحه تماس با ما به کارشناسان ما اطلاع بدین و با خیال راحت ثبت سفارش بزنین.

سوالات متداول

1- مزایای استفاده از پلاستیک بسته بندی لباس چیست؟ مانع نشستن گرد و خاک روی لباس می شود. از تغییر رنگ لباس در اثر تابش نور خورشید و در نتیجه کدر شدن آن جلوگیری می کند. از لکه شدن لباس به وسیله مایعات و دیگر مواد جلوگیری می کند. باعث رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از نفوذ آلودگی به بافت البسه می شود.

2- انواع پلاستیک بسته بندی لباس را نام ببرید؟ پلاستیک وکیوم لباس، سلفون شفاف (پلاستیک لباس چسبدار)، نایلون بسته بندی لباس(پلی اتیلن)، کیسه دسته دار چاپی لباس، نایلون پوشاک بچه گانه، کاور لباس خشکشویی، کاور پوشاک

3- آیا روی کاور بسته بندی پوشاک نی توان چاپ انجام داد؟ بله در هالند پلاست چاپ از 1 تا 8 رنگ full hd صورت می گیرد.

4-  نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

5- قیمت پلاستیک بسته بندی پوشاک چگونه محاسبه می شود؟ قیمت بر مبنای قیمت مواد اولیه پتروشیمی، نوع چاپ و تعداد رنگ چاپ، میزان سفارش و… محاسبه می شود.

پلاستیک بسته بندی لباس، کاور بسته بندی لباس، پلاستیک لباس، سلفون بسته بندی لباس، پلاستیک لباس چسبدار، کیسه بسته بندی لباس، نایلون بسته بندی لباس، کاور لباس نایلونی، پلاستیک کاور لباس، نایلون بسته بندی لباس، قیمت سلفون بسته بندی لباس، بسته بندی لباس کودک، طرح پلاستیک بوتیک، نایلون برای بسته بندی لباس، پلاستیک برای بسته بندی لباس، خرید پلاستیک بسته بندی لباس، قیمت نایلون بسته بندی لباس، پلاستیک لباس چسبدار، خرید پلاستیک لباس چسبدار، نایلون لباس، پلاستیک لباس خواب، پلاستیک لباس زنانه، پلاستیک لباس بچگانه، پلاستیک وکیوم لباس، پلاستیک وکیوم لباس مشهد، پاکت بسته بندی لباس، قیمت کیسه بسته بندی لباس، کیسه های بسته بندی لباس، کیسه برای بسته بندی لباس، خرید پاکت بسته بندی لباس، پاکت های بسته بندی لباس، نایلون چسبدار بسته بندی لباس، کاور لباس زیپدار، کاور لباس خشکشویی، کاور نایلونی، کاور لباس کودک، کاور لباس نایلونی کیلویی، کاور پلاستیکی لباس، پلاستیک کاور لباس

2 نظر ارسال شده

  • سلام وقت بخیر
    لطفا به من قیمت 150 کیلو سلفون لب چسبدار لباس از همین سایز استاندارد موجود در بازار رو بدین. تحویلتون چند روزه اس؟

    • سلام وقت شما هم بخیر دوست عزیز
      قیمتها مرتب در حال تغییر و نوسان هست. برای استعلام قیمت دقیق لطفا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *