ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلکس شیری دسته رکابی

زمان مطالعه: 5 دقیقه نایلکس شیری دسته رکابی از پرمصرف ترین انواع کیسه پلاستیکی است که همه ما هر روزه برای خرید مواد غذایی و کالا با آن سر و کار داریم. فروشگاه های مواد غذایی، تره بار ها و دیگر اصناف فروشگاهی، برای بسته بندی و تحویل کالای خریداری شده، به دست مشتری از پلاستیک دسته دار شیری ...

5 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

نایلکس شیری دسته رکابی از پرمصرف ترین انواع کیسه پلاستیکی است که همه ما هر روزه برای خرید مواد غذایی و کالا با آن سر و کار داریم. فروشگاه های مواد غذایی، تره بار ها و دیگر اصناف فروشگاهی، برای بسته بندی و تحویل کالای خریداری شده، به دست مشتری از پلاستیک دسته دار شیری استفاده می کنند. اگر شما هم برای فروشگاه خود به این محصول نیاز دارید، هالند پلاست اینجاست تا نکاتی راجع به تولید، خرید، چاپ، فروش و قیمت نایلکس شیری دسته رکابی بیان کند تا شما عزیزان بتوانید با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

تولید نایلکس شیری دسته رکابی

نایلکس شیری دسته رکابی در انواع ابعاد و سایزبندی ها قابلیت تولید دارد. همانطور که ذکر شد برای اینکه داخل نایلکس قابل مشاهده نباشد رنگ آن را معمولا به صورت شیری در می آورند. برای تولید نایلکس شیری از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود.

نایلکس رکابی دسته دار

بسیاری از مشتریان تمایل به کاهش هزینه های تولید دارند. باید خاطر نشان کرد که برای تولید نایلکس رکابی با قیمت کمتر، باید از مواد اولیه ضایعاتی یا همان درجه ۲ و ۳ استفاده کرد. این امر باعث شکسته شدن هزینه نهایی تولید می شود. کیفیت تولیدی این دسته از محصولات نایلکس رکابی شیری به سه دسته درجه 1 و 2 و 3 تقسیم می شود.

تولید انواع نایلکس دسته دار ارزان

درجه بندی کیفیت نایلکس

همانطور که در بالا اشاره شد نایلکس ها با 3 درجه کیفی قابل تولید هستند که در زیر به آنها خواهیم پرداخت:

  1. درجه 1: نمونه نایلکس شیری دسته رکابی درجه 1 با مواد اولیه نو و با کیفیت عالی تولید می شوند ، دارای مقاومت و سطح کششی بسیار بالای هستند.
  2. درجه 2: این دسته از مواد گرانولی تولید شده که باز هم دارای کیفیت مناسبی است.
  3. درجه 3: دارای کیفیت پایین تری نسبت به درجه 1 و 2 دارد و در مواردی که پلاستیک باید بار های سنگینی را تحمل کند، پیشنهاد نمی شود.
کارخانه تولید پلاستیک دسته دار

ابعاد قابل تولید نایلکس رکابی

کارخانه تولید پلاستیک دسته دار هالند پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد قابل تولید نایلکس رکابی ندارند. از همین رو می توانید در تمام ابعاد نایلکس دسته رکابی را سفارش دهید. ضخامت تولید نایلکس هم کاملا به نیاز مشتری بستگی دارد و محدودیتی در ضخامت های مختلف پلاستیک دسته دار وجود ندارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

اما لازم است یادآور شویم اگر ضخامت سفارشی مدنظر مشتری خیلی کم و نازک باشد هر چقدر هم که با رنگ، تمام پلاستیک پوشانده شود باز هم درون آن به مقدار کم و نامشخص معلوم می شود. پس اگر واقعا تمایل دارید درون پلاستیک مشخص نشود ضخامت را باید کمی بیشتر سفارش دهید.

کارخانه تولید پلاستیک دسته دار

ویژگی های نایلکس شیری رکابی با کیفیت

  1. به کارگیری مواد نو و دستگاه سه لایه  باعث مقاومت، استحکام و ضربه پذیری بالای نایلکس شیری می شود.
  2. عدم دیده شدن محتویات درون نایلکس با رنگ پاشی به صورت خوب و 100%
  3. دوخت قوی باعث مقاومت بیشتر پلاستیک دسته دار شیری در برابر بارهای سنگین
تولید نایلکس دسته دار فروشگاهی

چاپ نایلکس شیری دسته رکابی

بسیاری از فروشگاه ها برای افزایش فروش، اعتبار و تبلیغات به نمونه کیسه های فروشگاهی همراه با چاپ اختصاصی نیاز دارند. در بیشتر مواقع مشتریان با انتخاب زمینه سفید می خواهند چاپ هم روی آن انجام دهند.

چاپ نایلکس تبلیغاتی، ساده ترین و موثرترین روش تبلیغات محسوب می شود. امکان چاپ انواع طرح و نوشته و لوگو روی پلاستیک با بالاترین کیفیت امکان پذیر است. انواع روش های چاپ نایلکس دسته رکابی به روش چاپ فلکسو، چاپ هلیو و چاپ سیلک است.

چاپ نایلکس دسته رکابی

فروش نایلکس شیری دسته دار

فروش نایلکس شیری دسته رکابی به صورت عمده باعث می شود تا حدودی قیمت تمام شده کم شود. علت آن هم این است که  قیمت نایلکس عمده به دلیل حجم بالای سفارش موجب کم شدن قیمت نهایی محصول می شود و دست تولید کننده برای تخفیف دادن به مشتری باز است.

اما برای خرید پلاستیک دسته دار از کارخانه و تولید کننده، یک مقدار پایه و حداقل وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تولید و فروش نایلکس شیری ارزان

حداقل میزان سفارش خرید نایلکس رکابی شیری

در کارخانجات به علت سود بسیار ناچیز نمی توان سفارش های کم تر از 150 کیلو را به دست تولید رساند. فروش نایلکس شیری دسته رکابی چاپی در کارخانه حداقل به مقدار 150 کیلو ممکن است.

لذا اگر سفارش کمتر از این میزان دارید، باید در بازار عمده فروشی پلاستیک موجود در شهر خودتان آن را تهیه نمایید. اما با خرید عمده نایلکس شیری هزینه های شما به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.

قیمت نایلکس شیری دسته رکابی

قیمت نایلکس شیری دسته رکابی

قیمت نایلکس شیری دسته دار به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از این عوامل می توان به  چاپ اشاره کرد. قیمت چاپ به صورت مستقیم به طرح مورد نظر شما برای چاپ، تعداد رنگ های موجود و هزینه کلیشه فلزی یا ژلاتینی بستگی دارد.

همچنین کیفیت مواد اولیه و قیمت ماده اولیه در بازار پتروشیمی عامل دیگری در تعیین قیمت نایلکس دسته دار سفید است. برای کاهش قیمت و تقلیل هزینه ها می توانید از مواد اولیه کهنه (ضایعاتی) استفاده کنید. قیمت نایلکس دسته دار با توجه به مواد اولیه درجه یک یا درجه دو متفاوت خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت خرید نایلکس شیری دسته دار و استعلام قیمت، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت نایلکس شیری دسته رکابی بر چه اساسی تعیین می شود؟ هر تولید کننده نایلکس بر اساس معیار های معینی مانند قیمت مواد اولیه، جنس به کار رفته در تولید، میزان سفارش، نوع طرح چاپی و… اقدام به قیمت گذاری می کند.

2- مراکز فروش نایلکس شیری هالند پلاست کجاست؟ مراکز فروش نایلکس شیری دسته دار واقع در شهر های تهران، کرج و مشهد می باشد اما امکان ارسال و تحویل سریع بار به سایر نقاط کشور نیز فراهم می باشد.

3- حداقل سفارش خرید نایلون دسته رکابی چاپی چقدر است؟ حداقل وزن برای چاپ ۱ رنگ و ۲ رنگ ۲۰۰ کیلوگرم و جهت چاپ ۳ رنگ تا ۸ رنگ باید حداقل ۳۰۰ کیلوگرم سفارش داشته باشید.

4- نایلون دسته رکابی برای حمل بار تا چه وزنی مناسب است؟ نایلون دسته رکابی قابلیت تحمل وزن حداکثر ۲۵ کیلوگرم را دارد.

نایلکس شیری دسته دار، نایلکس رکابی، نایلون دسته رکابی، خرید نایلکس رکابی، خرید نایلکس شیری، خرید نایلکس چاپی، تولید نایلکس چاپی، قیمت نایلکس دسته دار سفید، کارخانه تولید پلاستیک دسته دار، فروش عمده کیسه پلاستیکی طرح دار، قیمت نایلکس رکابی، قیمت نایلکس دسته دار، قیمت کیسه پلاستیکی رکابی، خرید پلاستیک دسته دار، تولید نایلکس دسته رکابی، تولیدی پلاستیک دسته رکابی شیری، تولید پلاستیک شیری دسته دار، نایلکس شیری دسته دار، نایلکس دسته رکابی، تولید نایلکس رکابی شیری، تولید نایلکس شیری دسته رکابی، صادرات نایلکس شیری به افغانستان، قیمت نایلکس رکابی شیری، قمیت نایلکس رکابی صاردراتی، قیمت نایلکس شیری رکابی صادراتی، چاپ نایلکس شیری رکابی، خرید نایلکس شیری رکابی، فروش نایلکس رکابی شیری، صادرات نایلکس رکابی شیری به افغانستان، صادرات نایلکس شیری به پاکستان، صادرات نایلکس رکابی شیری به ترکیه

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *