ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید نایلون چاپی تبلیغاتی

زمان مطالعه: 6 دقیقه نایلون ها و نایلکس ها از محصولات پلاستیکی هستند که همه ما تقریبا به طور روزمره با آن ها سر و کار داریم. پس چرا به سادگی از کنارشان بگذریم و از آن ها به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بهره نبریم؟ از راههای مقرون به صرفه و کم هزینه اما در مقابل بسیار موثر در ...

6 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

نایلون ها و نایلکس ها از محصولات پلاستیکی هستند که همه ما تقریبا به طور روزمره با آن ها سر و کار داریم. پس چرا به سادگی از کنارشان بگذریم و از آن ها به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بهره نبریم؟ از راههای مقرون به صرفه و کم هزینه اما در مقابل بسیار موثر در امر تبلیغات استفاده از نایلکس و نایلون چاپی است. در این صفحه از هالند پلاست به معرفی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، خرید و قیمت نایلون چاپی تبلیغاتی می پردازیم. پس همراه ما بمانید.

نایلون تبلیغاتی چاپی

نایلون چاپی تبلیغاتی چیست؟

نایلون چاپی تبلیغاتی نوعی از پلاستیک های تبلیغاتی است که بر روی آن تبلیغ خاصی که متعلق به شغل خاصی است حک شده است. هرکس این نایلون ها را ببیند می تواند به راحتی با این فروشگاه ها و محصولات عرضه شده توسط آن ها آشنا شود و این خودش یکی از بهترین انواع تبلیغات به حساب می آید.

نایلون تبلیغاتی فروشگاهی

یکی از مهم ترین موارد در کلاس کاری شما و بازده تبلیغاتی بالا برای کسب و کارتان استفاده از نایلون تبلیغاتی دسته دار است. روی این پلاستیک ها مشخصات فروشگاه یا کسب و کارتان همراه با یک چاپ با کیفیت درج شده است.

انواع مختلف و متنوعی از نایلون در هالند پلاست تولید می شود با تنوع در دسته، طرح چاپی، سایز، ابعاد و …

برای مشاهده این تنوع محصولات هالند پلاست بر روی لینک کلیک کرده و مستقیما وارد دسته نایلون هالند پلاست شوید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع نایلون چاپی

  1. نایلون دسته موزی
  2. نایلون دسته رکابی
  3. نایلون دسته تقویت
  4. نایلون دسته بندی
انواع نایلون تبلیغاتی

1- نایلون دسته موزی

یکی از شیک ترین انواع نایلون چاپی تبلیغاتی است. علت نام گذاری آن، دسته این نوع نایلون‌ است که به شکل یک موز کوچک است. نایلون تبلیغاتی دسته موزی معمولا در بوتیک ها، داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی و… کاربرد دارد.

نایلون تبلیغاتی دسته موزی

2- نایلون دسته رکابی

همان نایلونی است که همه ما از آن‌ برای کارهای روزمره خود استفاده می ‌کنیم. این نوع کیسه تبلیغاتی پلاستیکی تقریبا قیمت پایینی دارد و مثال بارز کاربرد آن در فروشگاه های زنجیره ای است.

نایلون تبلیغاتی دسته رکابی

3- نایلون دسته تقویت

نایلون چاپی تبلیغاتی دسته تقویت همان نایلون دسته موزی است که یک لایه پلاستیک اضافی بر روی دسته آن استفاده شده است. وجود این لایه اضافی باعث افزایش مقاومت برای حمل بار و همچنین افزایش قیمت محصول می شود.

نایلون تبلیغاتی دسته تقویت

4- نایلون دسته بندی

این نوع از پلاستیک فروشگاهی به نایلون دسته زنبیلی هم معروف است که به علت زیبایی، بیشتر در فروشگاه‌ های پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون تبلیغاتی دسته بندی

مزایای استفاده از نایلون تبلیغاتی

  1. روش تبلیغاتی بسیار خلاقانه و پر بازده
  2. روش تبلیغاتی کم هزینه و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی
  3. در عین مقرون به صرفه بودن دارا بودن بازخورد مناسب برای کسب و کار
  4. امکان استفاده مجدد و چندین و چند باره در صورت داشتن کیفیت خوب چاپ و خود نایلون
  5. با چاپ طرحی از یک برند یا یک نوشته بر روی نایلون باعث ماندگاری آن برند در ذهن می شود.

خرید نایلون چاپی تبلیغاتی

در هنگام خرید و یا سفارش نایلون چاپی تبلیغاتی توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:

  1. سایز نایلون مورد نیاز
  2. حجم کالایی که باید درون نایلون یا نایلکس تبلیغاتی قرار بگیرد.
  3. طرح مورد نظر برای چاپ روی نایلون
  4. وزن یا تعداد برای چاپ روی نایلون
  5. رنگ نایلون یا نایلکس تبلیغاتی
خرید نایلون تبلیغاتی

کیفیت تولید پلاستیک در هالند پلاست

بسیاری از افراد بعد از خرید از یک فروشگاه نایلون دسته دار را دور نمی ریزند و باز برای موارد مختلف از آن استفاده می کنند. اما تمام پلاستیک های دسته دار تبلیغاتی دو بار استفاده نمی شود. مگر اینکه نایلون چاپی دارای کیفیت مناسب برای استفاده های چندین باره باشد.

تولید نایلون چاپی تبلیغاتی با مواد اولیه درجه 1 تاثیر زیادی در بازده تبلیغاتی برند شما دارد. همین استفاده چند باره مشتریان از پلاستیک باعث افزایش راندمان تبلیغاتی شغل شما می شود.

تولید نایلون چاپی تبلیغاتی

انواع روش های تولید نایلون چاپی

نایلون طرح دار تبلیغاتی به دو صورت تولید می شود که عباتند از :

  1. چاپ آماده
  2. چاپ اختصاصی مشتری

نمونه های چاپی آماده دارای طرح های هستند که به صورت معمول روی نایلون و نایلکس چاپ می شوند، اما نمونه چاپ اختصاصی هر آن چه که مشتری سفارش دهد چاپ می شود.

نایلون چاپ تبلیغاتی

چاپ نایلون تبلیغاتی دسته دار

چاپ کیسه پلاستیکی با توجه به تعداد سفارش و هزینه ای که برای آن پرداخت می شود می تواند به روش های مختلفی انجام گیرد. در این بخش با روش‌ های مختلف چاپ روی نایلون که در مجموعه هالند پلاست صورت می گیرد آشنا می ‌شویم.

  1. چاپ سیلک: چاپ سیلک توسط یک دستگاه کوچک مکانیکی انجام می شود. یکی از اجزای اصلی این دستگاه یک توری است که از روی این توری رنگ به روی نایلون قرار می گیرد. این شیوه چاپ پلاستیک تبلیغاتی مختص تیراژ پایین است.
  2. چاپ افست: چاپ افست در بین دیگر چاپ ها، از جمله چاپ های مورد توجه مشتریان است که از جمله علت های آن می توان به کیفیت بسیار بالای آن و تیراژ پایین این نوع چاپ اشاره نمود.
  3. چاپ فلسکو: چاپ فلسکو یک چاپ برجسته است که علت نام‌ گذاری آن استفاده از کلیشه های فوتو پلیمر و لاستیکی است که قابلیت انعطاف دارند. این روش از چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان، بسیار سریع و کم‌ هزینه است. در چاپ فلکسو طرح مورد نظر در حالت رولی روی محل مورد نظر ثبت می‌ شود.
  4. چاپ هلیو: این چاپ در تیراژ بالا و میلیونی استفاده می ‌شود و برای چاپ هایی با کیفیت عالی و ایده آل و به شکل رول، بهترین انتخاب است. لازم به ‌ذکر است مواد مورد استفاده در نایلون چاپ هلیو نسبت به مواد سایر چاپ‌ ها گران ‌تر است.
چاپ نایلون تبلیغاتی

تاثیر کیفیت چاپ در بازده تبلیغات

کیفیت چاپ کیسه نایلونی تاثیر مستقیم در بازده تبلیغاتی شما دارد زیرا اگر کیفیت چاپ مناسب و گیرا نباشد توجه افراد را جلب نمی کند. اما با یک چاپ با کیفیت و طراحی مناسب می توانید بیشتر بازده را از تبلیغات با پلاستیک چاپی داشته باشید.

برای فروشگاه هایی که ظاهر نایلون مورد استفاده دارای اهمیت است، معمولا از دو نوع دسته موزی و دسته بندی استفاده می شود.

قیمت نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلون چاپی تبلیغاتی

قیمت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش مشتری، نوع طرح چاپی و… . از آنجایی که قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت نایلون تبلیغاتی هم متغیر است.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید نایلون چاپی تبلیغاتی و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- شرایط خرید حضوری از هالند پلاست برای کدام شهر ها امکان پذیر است؟ مراکز فروش ما واقع در شهر های تهران، مشهد و است. اما امکان ارسال و تحویل سریع به سایر نقاط کشور هم فراهم می باشد.

2- عوامل موثر در قیمت نایلون چاپی تبلیغاتی چیست؟ از جمله عوامل اثر گذار در قیمت این نوع نایلون قیمت مواد اولیه پتروشیمی، تیراژ و میزان سفارش، نوع چاپ کیسه نایلونی و تعداد رنگ های به کار رفته در آن است.

3- حداقل سفارش خرید پلاستیک چاپی چقدر هست؟ حداقل سفارش بستگی به نوع طرح شما دارد اما معمولا حداقل سفارش در مجموعه هالند پلاست 200 کیلو است.

چاپ کیسه نایلونی، پلاستیک چاپی، چاپ روی پلاستیک شفاف، نایلون تبلیغاتی دسته دار، نایلون طرح دار، چاپ کیسه تبلیغاتی ارزان، نایلون ارزان قیمت، قیمت چاپ نایلون، قیمت نایلون چاپی، کیسه تبلیغاتی پلاستیکی، چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان، چاپ پلاستیک تبلیغاتی، فروش عمده نایلون تبلیغاتی

3 نظر ارسال شده

  • عرض سلام و ادب خدمت مجموعه هالند پلاست
    برای مرکز خرید تیراژه احتیاج به چهار سایز نایلون با چاپ برند خودمون با دسته تقویت و دو رنگ چاپ سیلندر مرکزی داریم. مجموع این چهار سایز حدود یک تن در ماه میشه. لطفا یک لیست قیمتی بدین. در ضمن بفرمایید چند روزه تحویل میدید؟

    • سلام دوست عزیز خیلی ممنونم
      برای اطلاع از قیمتها لطفا تماس بگیرین. خیلی قیمتها در نوسان هست این روزا
      زمان تحویل سفارش هم بین 15 تا 25 روز کاری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *