ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش نایلون عایق حرارتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه از پر کاربرد ترین روش های عایق کردن حرارتی موجود در بازار استفاده از نایلون عایق حرارتی است. این نوع نایلون، از انتقال گرما، سرما و حرارت جلوگیری می کند. این دسته از نایلون‌ها قیمت نسبتاً پایینی دارند، به همین دلیل استفاده از آن‌ ها از نظر اقتصادی نیز امری مقرون بصرفه محسوب می‌شود. در ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

از پر کاربرد ترین روش های عایق کردن حرارتی موجود در بازار استفاده از نایلون عایق حرارتی است. این نوع نایلون، از انتقال گرما، سرما و حرارت جلوگیری می کند. این دسته از نایلون‌ها قیمت نسبتاً پایینی دارند، به همین دلیل استفاده از آن‌ ها از نظر اقتصادی نیز امری مقرون بصرفه محسوب می‌شود. در این صفحه از هالند پلاست مطالبی در رابطه با این نایلون بیان شده است. برای آشنایی با نحوه تولید و فروش انواع نایلون عایق حرارتی و کاربرد آنها تا انتهای این صفحه همراه ما باشید. اگر قصد خرید نایلون عایق کاری را دارید و نیاز دارید از قیمت نایلون عایق سرما آگاه شود حتما تا انتها همراه ما باشید.

پلاستیک عایق حرارتی

به طور کلی گرما به روش همرفت، رسانش و تابش از نقطه گرم به نقطه سرد انتقال پیدا می کند. عایق حرارتی مانع از انتقال گرما به سه روش می شود و تعادل دمایی را در محیط سرد حفظ می کند. با این توصیح کوتاه به اهمیت استفاده از نایلون عایق حرارتی پی بردید.

می توان گفت یکی از ارزان ترین عایق های صدا و صوت، گرما و سرما، پوشش و … نایلون عایق حرارتی است که دارای چند نوع است. در بین انواع عایق های حرارتی، فیلم نایلون عایق بیشترین کارکرد را در مصارف ساختمانی دارد. در ادامه به معرفی آنها می پردازم.

انواع نایلون عایق حرارتی

همان طور که در بالا گفته شد این نایلون ها عایق خوبی در برابر حرارت، رطوبت، صدا و … هستند. دارای انواع نایلون حباب دار، نایلون حبابدار متالایز و نایلون عایق حرارتی متالایز است.

1- نایلون عایق حرارتی حبابدار ساده

این نایلون ها فقط برای بسته بندی به کار نمی روند و یک کاربرد مناسب با بازدهی تقریبا خوب از این نایلون ها همان بحث کابرد برای عایق کاری است. نایلون های حبابدار یا ضربه گیر از بهترین عایق های سرما و گرما، صوت و .. است.

در نایلون های حباب دار، هوا در میان حباب های موجود در سطح پلاستیک حبس شده است. این ویژگی خواص بسیار متعددی را به نایلون های حبابدار بخشیده است. از جمله اینکه آن ها را در برابر ضربه، فشار و همچنین انتقال حرارت مقاوم کرده است.

2- نایلون عایق حرارتی حبابدار متالایز

نایلون حبابدار متالایز در واقع همان نایلون حبابدار است که با بهره مندی از حباب های هوا و پوشش پودر فلزات، از انتقال حرارت و دما جلوگیری می کند. به کار بردن مواد اولیه متالایزی در تولید این نایلون ها، خاصیت عایقی آن ها را تا چندین برابر افزایش می دهد.

این امر باعث می شود که نایلون مناسب عایق کردن پشت پنجره در برابر انتقال ضربه، گرما، نور خورشید و همچنین صوت مقاوم تر عمل کنند. این دسته از نایلون های عایق حرارتی با عناوینی همچون نایلون حباب دار پشت آلومینیومی نیز شناخته می شود.

خرید نایلون عایق کاری

برای خرید نایلون عایق حرارتی از هالند پلاست می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد. بعلاوه می توان به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید پلاستیک عایق حرارتی نمود.

گروه کارخانجات هالند پلاست امکان تولید نایلون عایق حرارتی در هر سایز و ابعادی را دارد. برای انجام خرید هر نوع نایلون عایق کاری که مد نظر دارید، نیاز خود را به ما اطلاع دهید تا محصول را در سریع ترین زمان ممکن تولید کرده و به دست شما عزیزان برسانیم.

قیمت نایلون عایق سرما

قیمت پلاستیک عایق سرما همچون سایر محصولات پلی اتیلنی وابسته به نوسانات ارز و قیمت مواد اولیه پتروشیمی است. به دلیل اینکه قیمت مواد در بازار بورس مرتبا در حال تغییر است لذا نمی توان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید نایلون عایق حرارتی از مجموعه کارخانجات هالند پلاست با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق محصولی که نیاز دارید و میزان سفارش خود را ذکر کنید.

سوالات رایج و پر تکرار

1- نایلون عایق در چه مواردی کاربرد دارد؟ از این نوع نایلون ها می توان به عنوان بهترین و ارزان ترین راه عایق صوت، حرارت، گرما، سرما، رطوبت، استخر، پشت پنجره و … به کار می رود.

2- قیمت نایلون عایق چگونه محاسبه می شود؟ از آنجایی که قیمت مواد پتروشیمی مرتبا در حال نوسان و تغییر است. لذا نمی توان یک قیمت ثابت برای محصولات نایلونی و … تعیین کرد.

3- سریع ترین زمان تحویل سفارش چند روز است؟ بستگی به جنس، خدمات دوخت و بسته بندی و تناژ دارد. بین یک روز تا هفت روز کاری

نایلون برای جلوگیری از سرما، قیمت پلاستیک عایق سرما، نایلون عایق سرما، قیمت عایق پلاستیکی، بهترین عایق سرما

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *