ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون عایق پشت پنجره

زمان مطالعه: 3 دقیقه پلاستیک عایق پنجره با پوشش کامل پنجره های قدیمی، برای جلوگیری از هدر رفت و صرفه جویی در انرژی، جلوگیری از ورود گرد و غبار و جریان هوا در فصول مختلف و به خصوص فصل سرما بسیار مناسب است. نایلون پنجره در ابعاد و ضخامت های مختلف در هالند پلاست تولید می شود. اگر به ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلاستیک عایق پنجره با پوشش کامل پنجره های قدیمی، برای جلوگیری از هدر رفت و صرفه جویی در انرژی، جلوگیری از ورود گرد و غبار و جریان هوا در فصول مختلف و به خصوص فصل سرما بسیار مناسب است. نایلون پنجره در ابعاد و ضخامت های مختلف در هالند پلاست تولید می شود. اگر به دنبال نوع خاصی از نایلون ضخیم برای پنجره هستید با ما همراه باشید تا با انواع عایق کاری پنجره و مشخصات نایلون عایق پنجره آشنا شوید. با مطالعه این صفحه از هالند پلاست نکات مهمی در مورد تولید، قیمت و خرید پلاستیک عایق پنجره را کسب خواهید کرد.

پلاستیک عایق پنجره

این پلاستیک از نفوذ سرما به داخل فضا و یا به بیانی دیگر از خروج حرارت از فضای داخل جلوگیری می کند. به کارگیری این نایلون برای جلوگیری از سرما و  حفظ گرما و انرژی در خانه کمک بسیار زیادی می کند.

همانطور که می دانید درزهای موجود در درب و پنجره نقش بسزایی در هدر رفت انرژی دارند.

از این رو لازم است عایق کاری این بخش از خانه به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد. جنس پلاستیک عایق به نوعی نایلون عایق حرارتی نیز محسوب می شود که از نوع پلی اتیلن بوده و با بهترین کفیت در هالند پلاست تولید می شود.

تولید نایلون عایق پنجره در تمام ابعاد و ضخامت ها

در هالند پلاست تولید پلاستیک عایق در تمام ابعاد و ضخامت ها انجام می گیرد. استفاده از نایلون پشت پنجره یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش ها جهت عایق کاری پنجره به شمار می رود.

اگر به طور دقیق نمی دانید باید از چه نوع عایق با چه ضخامتی برای نایلون پشت پنجره مورد نظرتان استفاده کنید کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

انواع نایلون پشت پنجره

انواع مختلفی از این نایلون ها وجود دارد. به عنوان مثال نایلون عریض ساده و شفاف، نایلون حبابدار، مشمع پشت پنجره، نایلون ضخیم برای پنجره و روکش عایق پنجره است. تمام این مدل ها از جنس نایلون هست.

البته یک نوع دیگر هم هست به نام نایلون محافظ حرارتی پنجره. این نایلون برای جلوگیری از سرما بسیار موثر است به این صورت که بعد از چسباندن در اطراف پنجره کمی با سشوار حرارت می دهند تا بهتر فیکس و ثابت شود.

خرید و قیمت پلاستیک عایق سرما

برای خرید پلاستیک عایق پنجره از هالند پلاست می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد. بعلاوه می توان به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید نایلون پشت پنجره نمود.

قیمت پلاستیک پشت پنجره همچون سایر محصولات پلی اتیلنی وابسته به نوسانات ارز و قیمت مواد اولیه پتروشیمی است. به دلیل اینکه قیمت مواد در بازار بورس مرتبا در حال تغییر است لذا نمی توان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای استعلام قیمت پلاستیک عایق سرما و ثبت سفارش خرید پلاستیک عایق از مجموعه کارخانجات هالند پلاست با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق محصولی که نیاز دارید و میزان سفارش خود را ذکر کنید.

سوالات متداول

1- قیمت پلاستیک عایق سرما چگونه محاسبه می شود؟ از آنجایی که قیمت مواد پتروشیمی مرتبا در حال نوسان و تغییر است، لذا نمی توان یک قیمت ثابت برای نایلون پنجره تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

2- امکان تماس با مجموعه در چه ساعاتی فراهم هست؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت پلاستیک عایق سرما، نایلون ضخیم برای پنجره، نایلون برای جلوگیری از سرما، خرید پلاستیک عایق پنجره، نایلون محافظ سرما، محافظ سرما پنجره، نایلون پنجره، نایلون برای پنجره، محافظ سرما برای پنجره، عایق پلاستیکی پنجره، نایلون درب و پنجره، روکش عایق پنجره، نایلون عایق، پلاستیک پشت پنجره، نایلون عایق سرما، عایق پنجره، قیمت پلاستیک برای پنجره، مشما محافظ سرما، مشمع پشت پنجره، خرید اینترنتی نایلون پشت چسب دار، محافظ پلاستیکی پنجره، پلاستیک محافظ سرما،

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *