ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل نوشابه

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کنندگان محترم صنعت غذایی و نوشیدنی، امروز با موضوع بررسی ویژگی های نایلون شیرینگ شل نوشابه و راهنمای خرید این نایلون در بازار داخلی در کنار شما هستم. اگر قصد خرید این نایلون رو دارین و احتیاج به اطلاعات بیشتری در زمینه انتخاب بهترین جنس اونو دارین من و همکارانم در گروه کارخانجات هالند ...

فیلم شیرینگ
3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کنندگان محترم صنعت غذایی و نوشیدنی، امروز با موضوع بررسی ویژگی های نایلون شیرینگ شل نوشابه و راهنمای خرید این نایلون در بازار داخلی در کنار شما هستم.

اگر قصد خرید این نایلون رو دارین و احتیاج به اطلاعات بیشتری در زمینه انتخاب بهترین جنس اونو دارین من و همکارانم در گروه کارخانجات هالند پلاست مطالعه دقیق این صفحه رو پیشنهاد می کنیم.

نایلون شیرینگ شل نوشابه چیست؟

شاید بپرسید اصلا شیرینگ کردن به چه معنی است؟ در ادامه خواهم گفت. اما ابتدا لازمه این نکته رو بگم که وقتی صحبت از شیرینگ کردن محصولاتی مثل نوشابه، دوغ، دلستر، آب معدنی و … پیش میاد باید به این نکته توجه کنید که چند نوع شیرینگ کردن برای اینها قابل انجام هست.

در زیر به طور مختصر اونها را نام برده و نایلون شیرینگ شل این محصولات رو بیشتر توصیح میدم.

شیرینگ پک کردن چیست؟

به جمع شدن در برابر حرارت و پک شدن در برابر دمای زیاد شیرینگ می گویند. در واقع به خاصیت جمع شدن با حرارت، در زبان انگلیسی shrink یا شیرینک گفته می شود.

شما می توانید تمام انواع محصولات شیرینگ تولید شده در هالند پلاست را از طریق کلیک بر روی لینک فوق و ورود به دسته شیرینگ در سایت مشاهده نمایید.

انواع روش های شیرینگ کردن نوشابه و دیگر نوشیدنی ها

روش های مختلف شیرینگ بطری نوشیدنی هایی مثل آب معدنی، شیر پاکتی، دوغ، نوشابه و … عبارتند از :

  1. شیرینگ کردن چند تایی بطری ها (شیرینگ شل این محصولات)
  2. شیرینگ درب بطری
  3. شیرینگ بدنه

مزایای شیرینگ کردن شل های نوشابه

  1. حفاظت از بطری های نوشابه در برابر گرد و خاک و آلودگی
  2. ضربه پذیری بالا
  3.  نگهداری و انبار داری منظم نوشابه ها در کنار یکدیگر در انبار
  4. هزینه پایین نسبت به بسته بندی در کارتن
  5. حمل و نقل و جابجایی سریع تر، راحت تر و امن تر

طراحی و چاپ انواع نایلون شیرینگ در هالند پلاست

نایلون شیرینگ، هم مانند نایلون معمولی از قابلیت چاپ پذیری خوبی برخوردار است. چاپ این محصول می تواند با دستگاه های فلکسو و … انجام شود. در هالند پلاست از 1 تا 8 رنگ full hd چاپ نایلون شیرینگ شل نوشابه انجام می شود.

تولید کننده نایلون شیرینگ

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون، سلفون، شیرینگ و … در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

برای مشاهده تمام تولیدات نایلونی هالند پلاست می توانید بر روی لینک ضربه زده و وارد دسته تولیدات نایلون ما بشوید.

تولید نایلون شیرینگ در هر سایز اختصاصی

برای سایزهای سفارشی و اختصاصی خود هیچ نگران نباشید. کادر مجرب و حرفه ای ما با بهره گیری از برترین دستگاه های روز دنیا قادر به تولید نایلون شیرینگ شل نوشابه در تمام سایز و ابعاد مد نظر شما هستند. پس بدون نگرانی از تولید سایز مورد نیاز خود، با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت سفارش و خرید نایلون شیرینگ شل نوشابه در هالند پلاست

خرید نایلون شیرینگ پک در غالب موارد به صورت عمده انجام میشه. خرید عمده باعث می ‌شه که قیمت این محصول در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

شما عزیزان می توانید جهت خرید نایلون شیرینگ شل نوشابه به صورت عمده و جزئی علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید.

برای خرید اینترنتی پلاستیک شیرینگ پک حرارتی می توانید به وب سایت ما به آدرس هالند پلاست سر بزنید.

قیمت نایلون شیرینگ شل نوشابه

قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی شیرینگ اثر گذار است. در این نوسانات قیمت که هر روز قیمت مواد اولیه پتروشیمی داره تغییر می کنه نمی شه یک قیمت واحد به مشتری گفت.

بنابراین برای دریافت قیمت روز با کارشناسان ما مستقر در واحد فروش و بخش تماس با ما تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

1- مزایای شیرینگ کردن شل نوشابه چیست؟ محافظت از بطری ها در برابر گرد و خاک، فشار و ضربه، آلودگی و رطوبت. انبار داری راحت. حمل و نقل راحت تر. هزینه کمتر نسبت به بسته بندی با کارتن.

2- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید نایلون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

3- حداکثر زمان تحویل چند روزه است؟ با توجه به ترافیک خط تولید و میزان سفارش شما و اینکه آیا چاپ دارین یا خیر بین 7 روز کاری تا 21 روز کاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *