ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل روغن

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولد کنندگان محترم صنعت بزرگ محصولات غذایی کشور، امروز با مطلبی در رابطه با بهترین روش بسته بندی روغن مایع، یعنی بسته بندی با نایلون شیرینگ شل روغن مایع در کنار شما هستیم. بحث بسته بندی و حمل و نقل این نوع تولیدات انقدر مهم و مخاطب پسند هست که ما در گروه کارخانجات هالند ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولد کنندگان محترم صنعت بزرگ محصولات غذایی کشور، امروز با مطلبی در رابطه با بهترین روش بسته بندی روغن مایع، یعنی بسته بندی با نایلون شیرینگ شل روغن مایع در کنار شما هستیم.

بحث بسته بندی و حمل و نقل این نوع تولیدات انقدر مهم و مخاطب پسند هست که ما در گروه کارخانجات هالند پلاست تصمیم گرفتیم در وبسایت یک صفحه جداگانه و اختصاصی رو برای بررسی این موضوع اختصاص بدهیم.

نایلون شیرینگ شل روغن مایع

کاربرد نایلون شیرینگ برای بسته بندی یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای بسته بندی شل روغن مایع و دیگر تولیداتی از این دست هست.

نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک حرارتی است که وقتی در برابر حرارت حدود 160 درجه قرار می گیرد جمع شده و اطراف محصول را اصطلاحا پک و شیرینگ می کند.

جنس نایلون شیرینگ پک بسته بندی شل روغن مایع

جنس این محصول نایلون بوده و پایه مواد اولیه آن پلی اتیلن هست. ما در هالند پلاست شمار بسیار زیاد و متنوعی از انواع نایلون و همچنین شیرینگ را داریم که برای مشاهده این تولیدات می توانید وارد دسته نایلون و دسته شیرینگ وبسایت بشوید.

برای سهولت کار هر دو دسته لینک دار شده که با ضربه زدن روی لینک های فوق مستقیما وارد دسته های مذکور خواهید شد.

تولید نایلون شیرینگ در هالند پلاست

در هالند پلاست تولید نایلون شیرینگ شل روغن مایع در تمام ضخامت و سایز و ابعاد به صورت یک لایه تا چند لایه انجام می شود. هر چه تعداد لایه ها بیشتر بشه ضخامت بیشتر می شود و بالطبع مقاومت نیز بیشتر خواهد شد.

هالند پلاست محدودیتی در تولید نایلون شیرینگ با سایز و اندازه های مختلف ندارد و تولید از بهترین مواد درجه یک صورت می گیرد. اما اگر مشتری قصد کاهش هزینه را داشته باشد می توان از مواد درجه 2 و 3 برای تولید نایلون شیرینگ شل روغن مایع استفاده کرد.

مواد درجه 2 یا 3 میزان شیرینگ پذیری را تغییر نمی دهد فقط از نظر شفافیت کمی تیره تر و مات تر می شود.

چاپ نایلون شیرینگ در هالند پلاست

در کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ شل روغن مایع با بروزترین ماشین آلات و به دو صورت فلکسو و هلیو به صورت 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. 

اگر طرح خاصی ندارید ما کار طراحی لوگو و برند مشتری های عزیز را با کمک تیم خلاق و حرفه ای طراح خود انجام می دهیم.

خرید و فروش نایلون شیرینگ

در هالند پلاست امکان خرید عمده فیلم شیرینگ شل روغن مایع فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

قیمت روز نایلون

عوامل زیادی قیمت نایلون شیرینگ حرارتی را می تواند بالا و پایین کند. اما در کل میشه اینجور گفت که مهمترین آیتم تعیین کننده قیمت نایلون شیرینک پک حرارتی قیمت مواد اولیه پتروشیمی هست.

شفافیت، میزان سفارش و نوع چاپ هم می‌ تواند بر قیمت نایلون شیرینگ شل روغن مایع اثر گذار باشد. برای دریافت قیمت روز با کارشناسان بخش فروش و مشاوره ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت نایلون شیرینگ بر چه مبنایی محاسبه می شود؟ قیمت در تمام کارخانجات بر حسب کیلوگرم محصول و قیمت مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود.

2- حداکثر زمان تحویل چند روزه است؟ با توجه به ترافیک خط تولید و میزان سفارش شما و اینکه آیا چاپ دارین یا خیر بین 7 روز کاری تا 21 روز کاری.

3- آیا امکان گفتگوی حضوری در دفتر وجود دارد؟ بله با هماهنگی با تیم فروش

4- کیفیت محصول تولیدی چگونه است؟ تولید با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد. مگر بنا به درخواست مشتری درجه دو و درجه سه با مواد اولیه ضایعاتی تولید شود.

5- آیا قیمت های درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق با ما تماس بگیرید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *