ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون دسته زنبیلی

زمان مطالعه: 2 دقیقه نایلون دسته زنبیلی یکی از پر مصرف ترین و شیک ترین انواع پلاستیک دسته دار است که در فروشگاه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به معرفی این محصول خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت نایلون دسته زنبیلی بیان خواهیم کرد. پس قبل از خرید نایلون زنبیلی ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نایلون دسته زنبیلی یکی از پر مصرف ترین و شیک ترین انواع پلاستیک دسته دار است که در فروشگاه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به معرفی این محصول خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت نایلون دسته زنبیلی بیان خواهیم کرد. پس قبل از خرید نایلون زنبیلی حتما این مطالب را بخوانید  تا بتوانید یک  خرید عالی و مطمئن داشته باشید.

نایلون دسته بندی یا زنبیلی

نایلون دسته بندی که به دسته زنبیلی نیز شناخته میشود، بخاطر گنجایش و کیفیت بالایی که دارد، در مصارف مختلفی استفاده می‌گردد.

تولید نایلون دسته بندی یا دسته زنبیلی یکی از محصولات تولیدی شرکت هالند پلاست است که سفارشی سازی با چاپ اختصاصی مد نظر مشتری و بالاترین کیفیت انجام میگیرد. از آن‎‌جا که نایلون های دسته زنبیلی شکل ظاهری زیباتری نسبت به دیگر محصولات دارد بیشتر در صنف پوشاک و تبلیغات نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ نایلون زنبیلی

نایلون دسته بندی یا زنبیلی تنوع رنگی زیادی دارد . مثلا در رنگ های مشکی، سفید، کرم، نقره ای، قهوه ای، قرمز، آبی کاربنی، سبز، زرد، زرشکی، نارنجی، بنفش و… قابل تولید است و خیلی کم پیش می آید که مشتری این نوع نایلون را با یک رنگ پایه و بدون چاپ سفارش دهد. بعد از توجه به تمامی موارد ذکر شده و بعد از اطمینان از این‌که نایلون دسته‌ زنبیلی پاسخگوی نیاز شما می‌باشد، باید نوع چاپ تان را مشخص کنید.

در مجموعه تولیدی هالند پلاست، چاپ نایلون دسته زنبیلی یا دسته بندی به وسیله روش چاپ سیلک، فلکسو و هلیو از یک تا هشت رنگ فول اچ دی انجام می پذیرد. البته نوع چاپ به میزان سفارش و طرح شما نیز بستگی خواهد داشت. 

تولید و فروش

گروه تولیدی هالند پلاست قادر به تولید هر نوع سفارش با توجه به درخواست و نیاز مشتری می باشد. نایلون دسته بندی در سه نوع بغل کاست دار ، پاکتی و ته کاست میتوان تولید نمود که بستگی به سفارش و نیاز مشتری تولید میگردد . قابل ذکر است ضخامت کیسه های نایلونی در تعداد تاثیر مستقیم دارد. لذا در هنگام سفارش حتما باید به ضخامت نایلون و نایلکس انتخابی دقت شود.

خرید و قیمت نایلون دسته زنبیلی

قیمت ها بستگی به نوع مواد اولیه مصرفی، نحوه دوخت، نوع دسته، خدمات انجام شده برای محصول، میزان ضخامت(میکرون) و همچنین عرض محصول بستگی دارد . از آنجایی که در تولید نایلون دسته زنبیلی یک فرآیند دوخت و برش جدا برای چسباندن دسته صورت میگیرد هزینه بیشتری را در برمی گیرد که در قیمت تمام شده محصول اثر گذار است. 

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت نایلون دسته زنبیلی می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید تا به صورت جامع و کامل شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

1- قدرت تحمل وزن نایلون دسته زنبیلی چقدر است؟ قدرت تحمل بار این نایلون ها بسته به ضخامت و جنس دسته ای که دارند بین 3 تا 5 کیلو گرم می باشد. برای بسته بندی وزن های بالاتر، این نایلون ها ممکن جوابگو نباشند. برای این کار بهتر است از انواع دیگر پلاستیک های دسته دار مانند پلاستیک دسته موزی و یا دسته رکابی استفاده نمایید.

2- قیمت نایلون دسته زنبیلی چقدر است؟ قیمت این نایلون بستگی به موارد متعددی همچون قیمت مواد اولیه، حجم سفارش، نوع طرح چاپی و… دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای استعلام قیمت روز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *