ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون دسته رکابی فروشگاهی

زمان مطالعه: 3 دقیقه اگه شما هم مثه هزاران نفر مشتری ما، صاحب فروشگاهی هستین که باید محصولتون رو برای تحویل به مشتری بعد از خرید داخل یک پلاستیک قرار بدید؛ نیاز دارید تا از نایلون دسته رکابی فروشگاهی استفاده کنید. در این مطلب به معرفی کامل این نوع نایلون و نکاتی مربوط به تولید، چاپ خرید و قیمت ...

3 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگه شما هم مثه هزاران نفر مشتری ما، صاحب فروشگاهی هستین که باید محصولتون رو برای تحویل به مشتری بعد از خرید داخل یک پلاستیک قرار بدید؛ نیاز دارید تا از نایلون دسته رکابی فروشگاهی استفاده کنید. در این مطلب به معرفی کامل این نوع نایلون و نکاتی مربوط به تولید، چاپ خرید و قیمت روز نایلون رکابی فروشگاهی خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

نایلون دسته رکابی فروشگاهی چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین نایلون های فروشگاهی است، که همه ما از آن‌ برای کارهای روزمره خود استفاده می ‌کنیم. این نوع کیسه فروشگاهی تقریبا قیمت پایینی دارد و مثال بارز کاربرد آن در فروشگاه های زنجیره ای است.

انواع نایلون های فروشگاهی دسته رکابی با توجه به شکل دسته و استقامت وزنی بالا بیشتر در فروشگاههای مواد غذایی و مواردی که نیاز به استقامت وزنی بالا دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون و نایلکس چاپی دسته رکابی در انواع سایز و در رنگهای مختلف به سفارش مشتری قابل تولید است.

کاربردهای نایلون دسته دار

نایلون ها و کیسه های نایلونی و پلاستیکی زندگی روزمره ما را دگرگون کرده اند. استفاده از آن ها به شدت در حال افزایش است. پلاستیک برای بسته بندی محصولات و حمل راحت تر کالاهای سبک بسیار مناسب هست.

لذا استفاده از پلاستیک و ساک های دستی و محصولاتی به این شکل باعث شده است که هالند پلاست به فکر تولید محصولات نایلونی و پلاستیکی با کیفیت باشد.

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت نایلون دسته رکابی و فروشگاهی نوع و جنس دسته در نایلون است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید نایلون دسته رکابی فروشگاهی

هالند پلاست تولید و توزیع کننده انواع این محصول جهت مصارف فروشگاهی و هایپر مارکت ها است. هالند تولید کننده انواع نایلون رکابی شیری، رنگی و سفید دسته دار نازک در سایزهای زیر:

۴۰*۳۰

۴۵*۳۵

۵۰*۴۰

۵۵*۴۵

۶۵*۵۵

و انواع رنگ های تولید شده توسط این مجموعه شامل رنگ زرد (لیمویی – زعفرانی)، شیری، قرمز، سبز(کاهویی -چمنی) ، آبی (نفتی – آسمانی)، بنفش(سیر – یاسی)، نارنجی و مشکی دسته دار و … است.

رنگهای مورد استفاده در تولید و چاپ پلاستیک های تبلیغاتی تماما درجه یک بوده و مناسب برای استفاده در سوپرمارکت، فروشگاه های مواد غذایی و میادین میوه و تره بار است.

چاپ نایلون دسته رکابی در هالند پلاست

تولید و چاپ نایلون دسته رکابی فروشگاهی با توجه به شکل دسته و استقامت وزنی بالا بیشتر در فروشگاههای مواد غذایی و مواردی که نیاز به استقامت وزنی بالا دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید نایلون های دسته رکابی در انواع سایز، ضخامت و رنگ های مورد نیاز مشتری است. همچنین امکان طراحی و چاپ 1 رنگ تا 6 رنگ  بر روی این محصول در مجموعه تولیدی ما امکان پذیر است.

خرید و استعلام قیمت روز نایلون رکابی

در قیمت نایلون و نایلکس رکابی فروشگاهی عوامل زیادی مثل ابعاد، ضخامت نایلون فروشگاهی، درجه کیفیت، کیفیت رنگ و نوع چاپ، نوسانات قیمت روزانه مواد نایلونی و میزان مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید این کیسه ها  در تعیین قیمت این محصول اثرگذار است.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره خرید نایلون دسته رکابی فروشگاهی و استعلام از قیمت روز، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- هزینه تولید و چاپ نایلون دسته رکابی فروشگاهی چگونه قیمت گذاری می شود؟ هزینه تولید بستگی به جنس، میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه دارد. هزینه چاپ هم به نوع طرح شما و تعداد رنگی که در طرح مد نظر شما به کار رفته است بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید نایلون دسته رکابی فروشگاهی در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ، تلگرام و ایمیل. 

قیمت نایلون دسته دار شفاف، قیمت نایلون دسته دار کیلویی، قیمت روز نایلون، نایلون دسته رکابی، چاپ نایلون دسته رکابی، قیمت عمده نایلون دسته رکابی، قیمت نایلون رکابی، پخش نایلون رکابی، قیمت نایلون دسته دار شفاف، نایلون دسته رکابی، پخش نایلون دسته رکابی، قیمت نایلون دسته رکابی، سایز انواع نایلون رکابی، قیمت نایلون دسته دار عمده، قیمت نایلون دسته دار شفاف، قیمت نایلون دسته دار کیلویی، چاپ نایلون دسته رکابی، چاپ نایلون فروشگاهی، پخش نایلون رکابی، فروش نایلون رکابی، قیمت نایلون دسته دار عمده، قیمت عمده نایلون رکابی، چاپ نایلون دسته رکابی، خرید نایلون فروشگاهی، قیمت نایلون فروشگاهی ،نایلون فروشگاهی در کرج، نایلون فروشگاهی تبریز، نایلون فروشگاهی عمده، قیمت چاپ نایلون فروشگاهی

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *