ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت و خرید نایلون دسته بندی تبلیغاتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه در دنیای صنعتی و پیشرفته امروز استفاده از نایلون و پلاستیک کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. با گسترش فروشگاه های زنجیره ای نیاز به نایلون دسته بندی تبلیغاتی بیش از پیش شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به این نایلون نیاز دارید این مطلب را از دست ندهید. در این ...

قیمت نایلون دسته بندی
3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در دنیای صنعتی و پیشرفته امروز استفاده از نایلون و پلاستیک کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. با گسترش فروشگاه های زنجیره ای نیاز به نایلون دسته بندی تبلیغاتی بیش از پیش شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به این نایلون نیاز دارید این مطلب را از دست ندهید. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید نایلون دسته بندی تبلیغاتی خواهیم پرداخت. 

نایلون دسته بندی تبلیغاتی چیست؟

نایلون دسته بندی که به علت تشابه آن با دسته زنبیل به دسته زنبیلی نیز شهرت دارند، به دلیل حجم، ظرفیت، گنجایش و کیفیت بالا کاربردهای بسیار زیادی دارد. در بین اکثریت افراد به نایلون دسته بندی، نایلون دسته زنبیلی هم می‌ گویند.

دسته بر روی این نایلون پس از تولید نایلون بصورت جداگانه تعبیه می شود. از این نایلون به عنوان یک نایلون فانتزی و بیشتر برای موارد تبلیغاتی استفاده می کنند. پلاستیک دسته بندی یکی از پر مصرف ترین پلاستیک های فروشگاهی برای حمل و نقل محصولات خریداری شده است. 

نایلون تبلیغاتی

این نایلون، از گروه نایلون های فروشگاهی است. نایلون تبلیغاتی، نوعی نایلون همراه با انواع چاپ برند، آرم، لوگو و یا تبلیغات است. موارد مصرف این محصول در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، هاپیر مارکتها، فروشگاه های تولیدی پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… است.

در تولید نایلون های فروشگاهی اغلب از افزودنی پایپ به منظور مقاومت و زیباتر جلوه دادن کار نیز استفاده می کنند در این صورت به نایلون مذکور اصطلاحا نایلون پایپی می گویند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربرد پلاستیک دسته بندی

از آنجا که این محصول شکل ظاهری شکیل تری نسبت به سایر انواع نایلون دارد بیشتر در موارد زیر به کار می رود:

  1. صنف پوشاک
  2. تبلیغات نمایشگاهی
  3. داروخانه‌ها
  4. بوتیک‌ها
  5. لباس فروشی‌ها

تولید عمده نایلون دسته بندی تبلیغاتی

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع پلاستیک دسته دار با استفاده از بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب، قادر به تولید و چاپ انواع نایلون دسته بندی تبلیغاتی در تمام ابعاد و ضخامت ها است.

انواع پلاستیک تبلیغاتی

نایلون دسته بندی را می توان در انواع مختلفی به صورت چاپ دار، بدون چاپ، کاملا شفاف، کاملا رنگی و یا رنگی با پنجره شفاف تولید کرد. همچنین با توجه به درخواست و نیاز شما، می توان نایلون دسته بندی تبلیغاتی را در انواع زیر نیز تولید کرد:

  1. نایلون دسته بندی پاکتی: پاکتی همانند پاکت کاغذ است از بغل یا زیر پلاستیک طول آن زیاد نمی شود.
  2. نایلون بغل کاست دار: با باز شدن پلاستیک بغل کاست دار، عرض نایلون از بغل زیاد می شود.
  3. نایلون دسته بندی ته کاستی: با باز کردن این نوع عرض نایلون از کف محصول زیاد می شود.

چاپ نایلون دسته بندی

از آن جایی که هدف از استفاده این نوع نایلون غالبا معرفی محصول یا تبلیغ برند می باشد، در اکثر موارد به صورت چاپ دار سفارش داده می شود. هالند پلاست یکی از برترین مجموعه های تولیدی نایلون دسته بندی در ایران، تمام سفارشات چاپ نایلون با بالاترین کیفیت ممکن و با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب به صورت تضمینی انجام می دهد.

عوامل مهم در کیفیت تولید

  1. استفاده از مواد اولیه نو
  2. ماشین آلات به روز صنعتی
  3. کیفیت چاپ بالا
  4. کیفیت و مقاومت مناسب دسته پلاستیکی نایلون

سایز بندی و رنگبندی پلاستیک دسته دار

هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید ابعاد سفارشی مشتری ندارد. برای ثبت سفارش نایلون دسته دار ابعاد مورد استفاده خود را به ما ارجاع دهید تا مشاوران ما، شما را در انتخاب نایلون مورد نیازتان راهنمایی کنند.

همچنین می توانید پلاستیک دسته دار را به صورت ساده ( بدون چاپ ) یا رنگی سفارش دهید. رنگ پاشی 100% و با کیفیت باعث شفافیت و زیبایی نایلون می شود.

قیمت و خرید نایلون دسته بندی تبلیغاتی

قیمت نایلون تبلیغاتی بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی و همچنین چاپی که روی پلاستیک شما انجام می شود محاسبه می شود. برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره جهت خرید نایلون دسته بندی تبلیغاتی با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. 

سوالات متداول

1- شرایط خرید حضوری از هالند پلاست برای کدام شهر ها امکان پذیر است؟ مراکز فروش، تولید و چاپ نایلون تبلیغاتی واقع در شهر های تهران، کرج، مشهد و اصفهان می باشد. اما در صورت خرید غیر حضوری، امکان ارسال و تحویل سریع به سایر نقاط کشور هم فراهم می باشد.

2- هزینه تولید و چاپ نایلون دسته بندی تبلیغاتی چگونه قیمت گذاری می شود؟ هزینه تولید بستگی به جنس، میزان سفارش و قیمت مواد اولیه دارد. هزینه چاپ هم به نوع طرح شما و تعداد رنگی که در طرح مد نظر شما به کار رفته است بستگی دارد.

3- سریع ترین زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل سفارش به مواردی همچون ترافیک خط تولید، میزان سفارش و مدل نایلون مد نظر شما دارد اما معمولا بین یک روز تا هفت روز کاری زمان می برد.

3 نظر ارسال شده

  • شرکت طنین بهداشت پارس برای تامین نایلون دسته بندی شعبه های خود احتیاج به سایزهای 30*20، 30*30، 35*25 و 40*35 دارد. از هر سایز 250 کیلو با دو رنگ چاپ. کلیشه و طرح هم موجود است. لطفا قیمت رو بفرمایید و اینکه چند روزه تحویل میدهید؟

    • عرض سلام و ادب
      لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس تلفنی برقرار کنید. این روزها قیمت ها مرتبا در حال بالا پایین شدن و نوسان هست. نمیشه قیمت رو داخل سایت زد. زمان تحویل هم بستگی به حجم سفارش داره. معمولا بین 20تا 25 روز کاری با توجه به ترافبک خطوط تولید زمان بر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *