ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون بسته بندی علوفه

زمان مطالعه: 4 دقیقه از جمله مهمترین منابع غذایی بشر که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی اش دارد محصولات دامی است. برای یک داشتن یک محصول دامی با کیفیت یکی از مهمترین پیش نیازها تغذیه مناسب و با کیفیت دام است. غذای حیوانات، نیازمند شرایط نگهداری ویژه ای است. با بسته بندی مناسب تغذیه دام بوسیله نایلون بسته ...

استریچ علوفه| نایلون علوفه
4 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

از جمله مهمترین منابع غذایی بشر که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی اش دارد محصولات دامی است. برای یک داشتن یک محصول دامی با کیفیت یکی از مهمترین پیش نیازها تغذیه مناسب و با کیفیت دام است. غذای حیوانات، نیازمند شرایط نگهداری ویژه ای است. با بسته بندی مناسب تغذیه دام بوسیله نایلون بسته بندی علوفه، کیفیت و ارزش غذایی آن حفظ می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش، تولید، ثبت سفارش خرید و قیمت نایلون بسته بندی ذرت علوفه ای در هالند پلاست، این مطلب را از دست ندهید.

نایلون بسته بندی علوفه

نایلون استرچ بسته بندی ذرت علوفه ای چیست؟

علوفه اصلی ترین بخش تغذیه ای دام است. علوفه همان پسماند مزارع بوده که شامل موادی مثل ساقه و برگ ذرت، جو، برنج، تفاله گندم، کنجاله پنبه، تفاله چغندر و … است.

برای تهیه خوراک دام، گیاهان علوفه ای کاشته شده در سطح مزارع، پس از جمع آوری به وسیله ماشین آلات کشاورزی در نایلون های مخصوص بسته بندی می شوند. این نایلون ها همان نایلون بسته بندی علوفه است که که به آن استرچ علوفه و کیسه علوفه نیز گفته می شود و از دسته پلاستیک های کشاورزی است.

استرچ بسته بندی علوفه

مزایای سیلوی علوفه با نایلون

به عمل بسته بندی علوفه اصطلاحا سیلاژ علوفه یا سیلوی علوفه می گویند. سیلاژ علوفه با نایلون مزایای بیشماری دارد که در زیر به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت.

  1. با انجام سیلاژ ذرت علوفه ای توسط نایلون فرآیند تخمیر در علوفه بیشتر و در نتیجه حفظ ارزش غذایی ذرت
  2. افزایش ماندگاری ذرت علوفه ای با بسته بندی آن به وسیله پلاستیک
  3. حفظ تازگی و سلامت علوفه با ذخیره سازی علوفه در بسته بندی های نایلونی
  4. عدم حساسیت نایلون سیلوی ذرت به شرایط آب و هوایی
  5. سهولت در امر حمل و نقل و جا به جایی
  6. کاهش هزینه های نگهداری و بسته بندی با کیسه علوفه نایلونی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901
مزایای بسته بندی با علوفه

جنس فیلم نایلون علوفه

تولید رول پلاستیک علوفه با ماده اولیه از جنس پلی اتیلن بوده و معمولا به صورت چند لایه تولید می شود. در تولید پلاستیک بسته بندی علوفه دلیلی ندارد که تولید کنندگان از مواد اولیه درجه یک استفاده کنند. به همین جهت برای تولید استرچ علوفه می توان مواد اولیه درجه ۲ و درجه ۳ را به کار گرفت.

تولید نایلون سیلاژ علوفه

ابعاد و ضخامت قابل تولید نایلون علوفه

یکی از مهم ترین موارد در تولید این نایلون و دیگر نایلون های کشاورزی ضخامت و مقاومت بالا است. زیرا باید وزن های بالایی را تحمل کند. با افزایش ابعاد کیسه علوفه، باید ضخامت و مقاومت آن نیز افزایش یابد که موجب افزایش هزینه ها می شود.

هر کشاورزی با توجه به موارد مصرفی، پلاستیک علوفه را در ابعاد مختلفی سفارش می دهد. در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتری می توان پلاستیک بسته بندی علوفه را در تمام ابعاد و ضخامت ها تولید کرد.

ابعاد تولید نایلون علوفه

رنگبندی نایلون استرچ علوفه

بسیاری از دامپروران و کشاورزان با توجه به نیاز خود از رنگبندی های مختلف برای این پلاستیک بسته بندی استفاده می کنند. در هالند پلاست تولید استرچ علوفه در تمام رنگبندی ها انجام می شود.

یکی از اصلی ترین دلایل برای بسته بندی علوفه، نتابیدن نور خورشید روی موارد بسته بندی است. به همین دلیل باید رنگپاشی به صوت 100% و در تمام رنگبندی ها انجام شود.

نایلون علوفه رنگی

چاپ نایلون علوفه ای

به طور کلی این پلاستیکها به دو صورت تولید می شود. یکی به صورت ساده برای استفاده های از پیش تعیین شده و دیگری برای فروش در بازار هدف با چاپ.

در هالند پلاست چاپ استرچ علوفه از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. با توجه به تعداد رنگ چاپ به روش هلیو و یا فلکسو چاپ صورت می گیرد.

کیفیت نایلون علوفه ای

استعلام قیمت و خرید نایلون بسته بندی علوفه

قیمت نایلون بسته بندی ذرت علوفه ای با توجه به مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود. البته این مورد برای مواد اولیه درجه یک است و برای این نوع نایلون کشاورزی از نمونه درجه 2 و 3 استفاده می شود.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره استعلام قیمت و خرید نایلون بسته بندی با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید

سوالات متداول

1- نایلون علوفه در چه ابعاد و ضخامت هایی قابل تولید است؟ هر کشاورزی با توجه به موارد مصرفی، پلاستیک علوفه را در ابعاد مختلفی سفارش می دهد. از همین رو در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتری می توان پلاستیک بسته بندی علوفه را در تمام ابعاد و ضخامت ها تولید کرد.

2- قیمت نایلون بسته بندی ذرت علوفه ای به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت نایلون بسته بندی علوفه به نوع مواد اولیه، قیمت مواد اولیه در بازار و میزان سفارش شما بستگی دارد.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *