ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون سیلوی ذرت

زمان مطالعه: 4 دقیقه بدون شک انسان همیشه براي ادامه حيات و بقای خودش نياز به پروتئين حيواني دارد. با توجه به این نکته از گذشته مساله نگهداري و پرورش دام براي انسان، داراي اهميت خاصي بوده است. حل این نکته قطعا در گرو حل مساله تغذيه دام است و امر تغذيه دام در گرو بسته بندی و نگهداری ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بدون شک انسان همیشه براي ادامه حيات و بقای خودش نياز به پروتئين حيواني دارد. با توجه به این نکته از گذشته مساله نگهداري و پرورش دام براي انسان، داراي اهميت خاصي بوده است. حل این نکته قطعا در گرو حل مساله تغذيه دام است و امر تغذيه دام در گرو بسته بندی و نگهداری مناسب خوراک دام است. بخش عمده خوراک دام را علوفه و ذرت علوفه ای تشكيل مي‌دهد که لازم است بسته بندی مناسبی داشته باشد. برای این منظور از نایلون سیلوی ذرت استفاده می شود. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و انواع، قیمت و نحوه ثبت سفارش خرید نایلون سیلوی ذرت هالند پلاست بیشتر بدانید همراه ما باشید.

نایلون سیلوی ذرت؛ معرفی محصول و بیان ویژگی ها

این نایلون، نوعی پلاستیک بر پایه پلی اتیلن هست که برای بسته بندی و سیلوی ذرت استفاده می شود. بسته بندی کمک می کند که حمل و نقل آن برای مصرف دام و دیگر مصارف راحت تر باشد.

به عمل بسته بندی ذرت علوفه ای اصطلاحا سیلاژ ذرت یا سیلوی ذرت می گویند. به نایلونی که برای فرآیند بسته بندی ذرت علوفه ای به کار می رود هم نایلون سیلوی ذرت یا نایلون سیلاژ یا پلاستیک سیلاژ می گویند.

این محصول در واقع مهمترین نوع بسته بندی کشاورزی است و در واقع پل ارتباط دهنده صنعت کشاورزی و صنعت دامپروری است.

مزایای بسته بندی علوفه و ذرت با پلاستیک سیلاژ

در بیان مزایای استفاده از سیلوی نایلونی موارد متعددی را می توان بیان کرد. در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. با انجام سیلاژ ذرت علوفه ای توسط نایلون فرآیند تخمیر در علوفه بیشتر و در نتیجه حفظ ارزش غذایی ذرت
  2. افزایش ماندگاری ذرت علوفه ای با بسته بندی آن به وسیله پلاستیک
  3. حفظ تازگی و سلامت علوفه با ذخیره سازی علوفه در بسته بندی های پلاستیکی
  4. عدم حساسیت نایلون سیلوی ذرت به شرایط آب و هوایی
  5. سهولت در امر حمل و نقل و جا به جایی
  6. کاهش هزینه های نگهداری و بسته بندی با نایلون علوفه

تولید پلاستیک بسته بندی در هالند پلاست

برای تولید نایلون مخصوص بسته بندی ذرت علوفه ای از مواد اولیه LLDPE یا همان پلی اتیلن های خطی استفاده می شود. همچنین برای افزایش مقاومت و طول عمر این نایلون ها در برابر نور خورشید می توان از افزودنی UV در فرآیند تولید آنها استفاده کرد. افزودنی uv را در تولیداتی مثل نایلون گلخانه هم بکار می برند.

این نایلون ها در هالند پلاست به صورت چند لایه از 3 لایه تا 5 لایه تولید می شود. در عرض، طول و ضخامت های مختلف می توان تولید کرد. مثلا می توان این نایلون ها را در عرض های 25 تا 75 سانتیمتر و طول و ضخامت های بالا تولید کرد.

در هالند پلاست این محصول از مواد درجه 1 تولید می شود. اما لزومی بر درجه 1 بودن وجود ندارد و چنانچه مشتری بخواهد می توان آنها را با مواد درجه 2 و 3 تولید کرد.

چاپ و طراحی نایلون سیلوی ذرت

در اغلب موارد سفارش دهندگان محصولاتی چون نایلون بسته بندی علوفه، سیلاژ ذرت، نایلون بسته بندی کود، نایلون گلدانی، نایلون کشت نهال و … به دنبال کاهش هزینه های خود هستند به همین دلیل این نایلون ها را بدون چاپ و طراحی سفارش می دهند.

اما اگر شخصی تمایل به انجام چاپ و طراحی روی نایلون را داشته باشد ما این کار را در هالند پلاست با روش های چاپی هلیو و فلکسو انجام می دهیم. همچنین امور طراحی لوگو و برند را هم کارشناسان طراح و فتوشاپ کار ما انجام می دهند.

انواع رنگبندی پلاستیک سیلو ذرت

اغلب بیشتر سفارش دهندگان این نوع نایلون آن را با توجه به نوع کاربردی که دارد به صورت رنگی سفارش می دهند. به دلیل اینکه محتویات داخل آن مشخص نشده و از تابش مستقیم نور خورشید به داخل آن جلوگیری شود.

در هالند پلاست ما هیچ محدودیتی برای تولید فیلم بسته بندی ذرت سیلاژ در انواع پایه رنگی وجود ندارد. رنگ شیری یا سفید، آبی و سبز عمده ترین رنگ های مورد تقاضای مشتری هاست.

نکات مهم در هنگام خرید

در هنگام خرید نایلون سیلاژ علوفه توجه به سه نکته حایز اهمیت است:

  1. میزان تحمل وزن: این نکته که میزان مقاومت نایلون به حدی باشد که بتواند وزن زیاد ذرت را تحمل کند. این نکته بر حسب مقدار تحمل وزن علوفه در هنگام جابه‌جايي مشخص می‌شود.
  2. کیفیت رنگ پاشی: این آیتم باید به صورت یکنواخت در سراسر نایلون انجام شده باشد. زیرا در غیر این صورت در نواحی که رنگ پاشی به صورت پیوسته انجام نشده، نور آفتاب به طور مستقیم به درون بسته خوراک دام می‌تابد که باعث سوختگی و پوک شدن محصول می‌شود و در نتیجه میزان کیفیت محصول کاهش می‌یابد.
  3. ضخامت: باید ضخامت متناسب با حجم در نظر گرفته شود.

عوامل موثر در قیمت نایلون سیلوی ذرت

قیمت پلاستیک ذرت علوفه با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن‌، نوسانات ارزی، میزان ضخامت و ابعاد نایلون مشخص می‌شود.

در تولید سیلو پلاستیکی حتماً نیازی به استفاده از مواد درجه یک نیست و از مواد درجه 2 و 3 نیز می‌توان در ساخت آن‌ها استفاده کرد. مورد قابل ذکر دیگر، میزان افزودنی‌های نایلون سیلو است که در تعیین قیمت نایلون نقش مؤثری دارد.

برای استعلام قیمت با کارشناسان بخش فروش از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید.

سوالات متدوال و پر تکرار

1- مدت زمان نگهداری ذرت در این نایلون ها چه قدر است؟ بسته بندی و سیلاژ کردن ذرت علوفه ای در این نایلون ها، مدت زمان نگهداری آن را تا دو سال افزایش می دهد.

2- رنگبندی این محصول چه تاثیری بر کیفیت آن دارد؟ این نایلون ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که همه رنگ ها از نظر کیفیت با هم برابری می کنند. تنها نکته ای که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، کیفیت رنگ پاشی می باشد تا بتواند به بهترین نحو مانع تابیدن نور خورشید به علوفه گردد.

3- قیمت پلاستیک سیلو به چه چیز وابسته است؟ قیمت پلاستیک ذرت علوفه با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن‌، نوسانات ارزی، میزان ضخامت و ابعاد نایلون مشخص می‌شود.

4- نحوه ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *