ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل شیرینگ قوطی مکمل سوخت

زمان مطالعه: 3 دقیقه مکمل‌ سوخت یکی از افزودنی‌ های رایج برای خودرو‌ هست که در زمان سوخت‌گیری در کنار بنزین یا گازوئیل به باک خودرو افزوده می‌ شه تا عملکرد خودرو‌، رو در زمان فعالیت بهبود بده. تولید کنندگان این محصول همیشه به دنبال تبلیغات آسان و جوابده برای فروش بیشتر هستند. یکی از روش های تبلیغ مکمل ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مکمل‌ سوخت یکی از افزودنی‌ های رایج برای خودرو‌ هست که در زمان سوخت‌گیری در کنار بنزین یا گازوئیل به باک خودرو افزوده می‌ شه تا عملکرد خودرو‌، رو در زمان فعالیت بهبود بده. تولید کنندگان این محصول همیشه به دنبال تبلیغات آسان و جوابده برای فروش بیشتر هستند. یکی از روش های تبلیغ مکمل سوخت، انجام چاپ با کیفیت بر روی لیبل شیرینگ بدنه این قوطی هاست. بهترین کیفیت چاپ با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع شیرینگ حرارتی انجام می شود. برای آگاهی از نحوه خرید و تولید لیبل شیرینگ بطری مکمل سوخت این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.

لیبل شیرینگ حرارتی قوطی مکمل سوخت چیه؟

لیبل شیرینگ، غشایی نازک و پلاستیکی است که دور محصول قرار می گیرد و توسط دستگاه شیرینگ پک حرارت می بیند و به جداره بیرونی محصول می چسبد. با این کار یک بطری ساده و نه چندان زیبا تبدیل به یک بطری جذاب و چشم نواز میشه.

جنس لیبل شیرینگ بطری مکمل سوخت

لیبل شیرینگ یا غلاف شیرینگ حرارتی از جنس سلفون بوده و نوعی سلفون شیرینگ pvc هست. ماده اولیه تشکیل دهنده سلفون، پلی پروپیلن هست.

این سلفون ها خاصیت چاپ پذیری خوبی دارند و مثل یک غلاف محکم، اطراف بدنه بطری رو احاطه می کنند. این سلفون ها معمولا به صورت لمینت شده تولید می شوند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید شیرینگ حرارتی با ابعاد سفارشی شما

در گروه کارخانجات هالند پلاست، تولید انواع لیبل شیرینگ قوطی مکمل سوخت در تمام ابعاد با بهترین کیفیت انجام میشه. اینکه هیچ محدودیتی در تولید سلفون شیرینگ pvc نداریم به این دلیل است که از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا بهره مند هستیم.

از دیگر محصولاتی که ما قادر به تولید لیبل برای آنها هستیم می توان به مایع ظرفشویی، شامپو، آبلیمو، آبغوره، قوطی روغن موتور، سرکه و … اشاره نمود.

تولید کننده شیرینگ حرارتی

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون، سلفون، شیرینگ و … در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

در هالند پلاست انواع مختلفی از محصولات شیرینگ تولید میشه که نیاز هر مشتری را برآورده می کنه. برای مشاهده تمام تولیدات شیرینگ هالند پلاست می توانید بر روی لینک ضربه زده و وارد دسته تولیدات شیرینگ ما بشوید.

مراحل ثبت سفارش تولید لیبل شیرینگ در هالند پلاست

برای ثبت سفارش و یا مشاوره با کارشناسان هالند پلاست(تولید کننده شیرینگ حرارتی) چند راه وجود دارد. یا می توانید با شماره های موجود در سایت تماس تلفنی برقرار نمایید.

امکان مراجعه حضوری به دفتر در ساعات اداری نیز فراهم است. در کنار این موارد، همچنین می توانید از طریق ایمیل و پیام در واتساپ نیز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش شیرینگ در هالند پلاست

خرید غلاف شیرینگ پک در غالب موارد به صورت عمده انجام میشه. همان طور که می دانید با انجام خرید عمده باعث می ‌شه که قیمت لیبل شیرینگ بطری مکمل سوخت در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت لیبل شیرینگ مکمل سوخت خودرو به صورت عمده و جزئی علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی و چاپ لیبل شیرینگ حرارتی برای بطری مکمل سوخت

در هالند پلاست چاپ بر روی لیبل شیرینگ pvc از 1 تا 8 رنگ فول hd انجام می شود. تمام امور چاپی اعم از ساخت کلیشه، طراحی لوگو و … نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران از طریق صفحه تماس با ما، تماس بگیرید.

سوالات متداول

1-  آیا امکان چاپ بر روی لیبل شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی روی نایلون انجام می شود.

2- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

3-  شیرینگ کردن بطری به چه روش هایی انجام پذیر است؟ درب و بدنه کامل، بدنه کامل، وسط بدنه، بالای بدنه، درب کامل

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *