ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل شیرینگ مایع ظرفشویی

زمان مطالعه: 3 دقیقه مایع ظرفشویی جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم در جوامع امروزی هست. به موازات اون تولید کنند های زیادی اقدام به تولید اون می کنن. پس برای موفقیت در فروش بیشتر این محصول باید حتما از روش های بازاریابی و تبلیغات برند استفاده کرد. از راه های تبلیغات این محصول چاپ لوگو بر روی پوشش بدنه ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مایع ظرفشویی جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم در جوامع امروزی هست. به موازات اون تولید کنند های زیادی اقدام به تولید اون می کنن. پس برای موفقیت در فروش بیشتر این محصول باید حتما از روش های بازاریابی و تبلیغات برند استفاده کرد. از راه های تبلیغات این محصول چاپ لوگو بر روی پوشش بدنه این بطری هاست. در ادامه همراه من در هالند پلاست باشید تا مختصری در مورد تولید و چاپ لیبل شیرینگ مایع ظرفشویی مطالبی بیان کنم. اگر نیاز به اطلاعات جامع تری برای خرید و سفارش دارید با ما در تماس باشید.

جنس لیبل شیرینگ مایع ظرفشویی در هالند پلاست

جنس انواع لیبل شیرینگ بطری مایع ظرفشویی سلفون است. سلفون ها با پایه مواد اولیه پلی پروپیلنی تولید می شوند. سلفون شیرینگ در دو نوع تولید می شود. یکی سلفون شیرینگ pvc (پی وی سی) و دیگری سلفون شیرینگ pof یا پلی الفین.

تولید سلفون شیرینگ در تمام ابعاد با بهترین مواد اولیه

در هالند پلاست تولید لیبل شیرینگ پی وی سی مایع ظرفشویی با بهترین مواد اولیه پتروشیمی صورت می گیرد. ما در تمام ابعاد و ضخامت ها قادر به تولید لیبل شیرینگ هستیم.

از دیگر محصولاتی که ما قادر به تولید لیبل برای آنها هستیم می توان به شیشه آبغوره، مایع دستشویی، بطری مکمل سوخت، بطری شامپو و …اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

اهمیت چاپ و کیفیت چاپ لیبل شیرینگ حرارتی

با چاپ لوگو روی لیبل شیرینگ مایع ظرفشویی می توان از یک تبلیغات بصرفه و کم هزینه بهره جست. یکی از راه های جذاب کردن انواع محصولات برای فروش، بهره مندی از بسته بندی زیبا با یک چاپ با کیفیت و شکیل است.

در مجموعه کارخانجات هالند پلاست چاپ روی انواع بسته بندی محصولات بهداشتی و شوینده به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد.

چاپ لیبل شیرینگ مایع ظرفشویی با نماد و تصاویر دلخواه مد نظر مشتری در هالند پلاست از 1 تا 7 رنگ full hd انجام می شود. کیفیت چاپ و تصویر با ویژگی چاپ full hd به گونه ای است که باعث رضایت هر مشتری خواهد شد.

خرید سلفون شیرینگ

سلفون شیرینگ حرارتی جزء لوازم بسته بندی ارزان قیمت به حساب می آید. اما فاکتورهایی نیز وجود دارند که بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار است. مثلا از مهم ترین مواردی که در قیمت سلفون شرینگ تاثیر زیادی دارد، میزان ضخامت و شفافیت آن است.

به عبارتی می توان گفت هر چه غلاف شیرینک حرارتی ضخامت و شفافیت بیشتری داشته باشد، گران تر خواهد بود. یکی دیگر از فاکتورهای اثر گذار در قیمت، میزان حجم خرید مشتری است.

خرید سلفون شیرینک معمولا به صورت عمده صورت می ‌پذیرد و این امر باعث می ‌شود که قیمت این محصول در این خریدها مناسب تر اعلام شود.

تولید کننده لیبل شیرینگ حرارتی

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون، سلفون، شیرینگ حرارتی و … در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

برای مشاهده تمام تولیدات شیرینگ هالند پلاست می توانید بر روی لینک ضربه زده و وارد دسته تولیدات شیرینگ ما بشوید.

قیمت تولید لیبل شیرینگ

عوامل زیادی قیمت غلاف شیرینگ حرارتی را می تواند بالا و پایین کند. اما در کل میشه اینجور گفت که مهمترین آیتم تعیین کننده قیمت لیبل شیرینک مایع ظرفشویی قیمت مواد اولیه پتروشیمی هست. برای دریافت قیمت روز با کارشناسان بخش فروش و مشاوره ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  نحوه سفارش و خرید لیبل شیرینگ پک از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید از هالند پلاست هم می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

2- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید سلفون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *