ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل بطری دوغ

زمان مطالعه: 3 دقیقه خواص دوغ بسیار زیاد است، به‌ همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های لبنی تبدیل شده است. تولید کننده های این محصول برای درج اطلاعات و مشخصات برندشان به منظور تبلیغات و فروش بیشتر نیاز به لیبل های چاپی دارند. برای بطری دوغ، بهترین آیتم پیشنهادی، استفاده از لیبل بطری دوغ است که در انواع ...

لیبل بطری دوغ
3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خواص دوغ بسیار زیاد است، به‌ همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های لبنی تبدیل شده است. تولید کننده های این محصول برای درج اطلاعات و مشخصات برندشان به منظور تبلیغات و فروش بیشتر نیاز به لیبل های چاپی دارند. برای بطری دوغ، بهترین آیتم پیشنهادی، استفاده از لیبل بطری دوغ است که در انواع چسب دار و حرارتی در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شه. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولید، چاپ، قیمت و نحوه خرید لیبل بطری چسبدار با ما تماس بگیرید.

لیبل بطری دوغ چیه؟

لیبل دوغ در واقع یک برچسب هست که بر روی بطری دوغ چسبونده می شه تا اطلاعات مربوط به مشخصات اون محصول رو به خریدار ارائه بده.

این اطلاعات می تواند شامل نام تولید کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، مواد تشکیل دهنده و سایر اطلاعات از این نوع باشد.

این بطری های دوغ را در شل ها و کارتن ها کنار یکدیگر قرار داده و با نایلون شیرینگ آنها را بسته بندی می کنند.

البته علاوه بر بطری می توان برای دوغ تولیدی در کارخانه ها از نایلون بسته بندی دوغ نیز استفاده نمودکه البته باید گفت نایلون فود گرید باید باشد.

جنس لیبل بطری دوغ

جنس لیبل دوغ از مواد اولیه سلفونی با پایه مواد پلی پروپیلن (PP) است. همانطور که می دانید سلفون در بخش عظیمی از بسته بندی محصولات غذایی، صنعتی و … کاربرد دارد که در هالند پلاست این محصول با بهترین کیفیت تولید می گردد.

برای مشاهده انواع تولیدات سلفونی هالند پلاست بر روی لینک کلیک کنید.

لیبل سلفونی در دو نوع پشت چسب دار و لب چسب دار تولید می شه. در اکثر موارد این لیبل ها به صورت لمینتی همراه با چاپ سفارش داده می شوند.

این نوع دارای چاپ پذیری بسیار بالایی است و امکان چاپ هر طرح یا تصویر مدنظر مشتری روی آن وجود دارد. لیبل شیرینگ pvc در رنگبندی های پایه شفاف ،صدفی، متالایز و مات قابل تولید است.

تولید لیبل بطری در هالند پلاست

در هالند پلاست تولید لیبل چسبدار با بهترین مواد اولیه با درجه کیفی درجه یک صورت می گیره. کیفیت جنس رو به صورت تضمین شده به مشتری ارائه میدیم.

دیگر محصولاتی که می توان برای بطری های آنها لیبل پشت چسبی تولید نمود شامل بطری نوشابه، بطری دلستر، بطری شراب و بطری آب معدنی است. 

لیبل بطری نوشیدنی با توجه به سایز بطری مختلف است. برای بطری سایز بزرگ و خانوادگی دوغ از لیبل های لب چسب دار صدفی استفاده می شود.

اما برای بطری های سایز کوچک تک نفره دوغ از لیبل شیرینگ PVC یا نمونه های لب چسب صدفی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده لیبل سلفونی

هالند پلاست بزرگترین تولیدی نایلون، سلفون، شیرینگ حرارتی و … در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری ها تحویل می دهد.

طیف وسیعی از تولیدات شیرینگ، نایلون و سلفون در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شود. برای مشاهده و دسترسی به انواع محصولات شیرینگ کلیک کنید.

طراحی و چاپ لیبل

گروه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا قادر به چاپ لیبل دوغ تا 8 رنگ full hd و دیگر انواع لیبل شیرینگ حرارتی است.

انواع روش های چاپ لیبل بطری در هالند پلاست شامل موارد زیر است:

  1. چاپ فلکسو سیلندر مرکز: در این روش چاپی از کلیشه های ژلاتینی استفاده می شود که دارای کیفیت چاپ و جزئیات بالایی تا دقت ۸ رنگ است اما کمتر برای لیبل های چسب دار مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. چاپ هلیوگراور: در این روش چاپی از کلیشه های فلزی با جنس چدن استفاده می شود که دارای دقت چاپ و جزئیات بسیار بالایی است و به عنوان با کیفیت روش چاپ روی محصولات انعطاف پذیر شناخته شده است.

قیمت و خرید لیبل بطری دوغ

ترکیب مواد اولیه و نوسانات ارز در بازار بورس دو نکته مهم در قیمت انواع سلفون است. برای آگاهی از قیمت روز جهت خرید لیبل بطری شما می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت لیبل بطری دوغ بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می شود؟ ترکیب مواد اولیه و نوسانات ارز در بازار بورس دو نکته مهم در قیمت انواع سلفون است.

2- چاپ لیبل دوغ در هالند پلاست تا چند رنگ امکان پذیر است؟ گروه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا قادر به چاپ لیبل بطری دوغ تا 8 رنگ full hd است.

3- جنس لیبل بطری چیست؟ جنس این لیبل ها از سلفون است.

4- لیبل دوغ چیست؟ لیبل بطری دوغ در واقع یک برچسب هست که بر روی بطری دوغ چسبونده می شه تا اطلاعات مربوط به مشخصات اون محصول رو به خریدار ارائه بده. این اطلاعات می تونه شامل نام تولید کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، مواد تشکیل دهنده و سایر اطلاعات از این نوع باشه.

چاپ لیبل بطری، لیبل دوغ محلی، لیبل بطری، لیبل دوغ، لیبل بطری دوغ، قیمت برچسب بطری، قیمت چاپ لیبل رولی، چاپ لیبل نایلونی، چاپ لیبل بطری تهران، چاپ لیبل روی بطری، قیمت تولید لیبل بطری، هزینه چاپ لیبل بطری، چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری، قیمت چاپ لیبل شیرینگ، قیمت چاپ لیبل پشت چسبدار، قیمت تولید برچسب، محاسبه قیمت چاپ لیبل، قیمت برچسب روی بطری، چاپ لیبل پلاستیکی، خرید لیبل بطری، محاسبه قیمت لیبل بطری

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *