ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش سلفون قاشق چنگال

زمان مطالعه: 3 دقیقه سالهاست که مصرف ظروف یکبار مصرف رونق زیادی پیدا کرده است و تولیدکنندگان این محصول تلاش می کنند تا آن ها را با رعایت نکات بهداشتی تولید نمایند. یکی از نکات مهم در تولید ظروف یکبار مصرف، توجه نمودن به بسته بندی آنها است. در این مطلب قصد داریم به انواع بسته بندی قاشق و ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سالهاست که مصرف ظروف یکبار مصرف رونق زیادی پیدا کرده است و تولیدکنندگان این محصول تلاش می کنند تا آن ها را با رعایت نکات بهداشتی تولید نمایند. یکی از نکات مهم در تولید ظروف یکبار مصرف، توجه نمودن به بسته بندی آنها است. در این مطلب قصد داریم به انواع بسته بندی قاشق و چنگال اعم از نایلون و سلفون قاشق چنگال بپردازیم و نکاتی راجع به نحوه تولید، خرید و قیمت این محصول بپردازیم. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی قاشق چنگال

قاشق و چنگال به دلیل اینکه نوعی از محصولات بهداشتی به حساب می آیند، بسته بندی صحیح آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای پک کردن قاشق و چنگال می توان از مواد اولیه نایلونی، سلفونی، کاغذی و… استفاده نمود. 

ولی در بیشتر مواقع جهت بسته بندی قاشق و چنگال از نمونه های تک لایه نایلونی یا سلفونی استفاده می شود که قیمت بهتری نسبت به سایر نمونه ها دارد.

سلفون بسته بندی قاشق و چنگال یک لفاف شفاف و مقاوم است که برای بسته بندی قاشق و چنگال یکبار مصرف و غیر یکبار مصرف استفاده می شود. این مقاومت برای این است که در برابر نوک تیز چنگال فورا بسته بندی سوراخ نشود. این نکته در تولید پلاستیک بسته بندی خلال دندان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

به احتمال زیاد شما نیز بسته بندی سلفونی قاشق و چنگال را در رستوران ها، هتل ها، مجالس و مهمانی ها و همچنین غذای مخصوص هواپیما و قطار مشاهده کرده اید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون بسته بندی قاشق چنگال

سلفونی که برای بسته بندی قاشق و چنگال استفاده می شود اغلب از نوع CPP است که یکی از محصولات تولید شده با مواد اولیه پلی پروپیلن است. از خصوصیات فیلم CPP می توان به براق بودن و شفافیت زیاد، مقاومت بالا در برابر روغن و چربی، مقاوم در برابر سوراخ شدن و… اشاره کرد.

این ورقه سلفونی در بیشتر مواقع به صورت لمینت شده با دیگر ورقه های سلفونی همانند BOPP و OPP مورد استفاده قرار می گیرد. با لمینت ورقه های CPP روی دیگر لایه های سلفونی برخی ویژگی ها به فیلم سلفون تولیدی اضافه می شود که افزایش مقاومت و استحکام، افزایش دوخت پذیری و چاپ پذیری بهتر به علت افزایش ضخامت از مهم ترین آنها است.

تولید سلفون ها در رنگبندی های زیر انجام می شود که عبارتند از :

  1. سلفون شفاف
  2. سلفون مات
  3. سلفون صدفی
  4. سلفون نقره ای (لمینت شده با دیگر ورقه های متالایز)

نایلون قاشق چنگال

اگر به دنبال خرید لفاف بسته بندی با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما بسته بندی های پلی اتیلنی یا همان نایلونی است که نسبت به سایر نمونه ها دارای قیمت پایین تری است. بسته بندی های نایلونی در بسیاری از رستوران ها و تهیه غذا ها برای بسته بندی قاشق و چنگال یکبار مصرف و غیر یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ پک قاشق چنگال

امروزه بعضی از شرکت های معتبر برای بسته بندی محصولات خود از یک لفاف اختصاصی استفاده می نمایند. برای مثال، برخی رستوران های مجلل از طرح و لوگوی انحصاری برای بسته بندی قاشق و چنگال استفاده می کنند. این کار به بازاریابی بهتر برند و همچنین ایجاد بسته بندی متمایز و زیبا کمک شایانی می کند. از این رو می توان برند تجاری خود را برای بازاریابی موثر و زیبایی بیشتر، بر روی نایلون و سلفون بسته بندی قاشق و چنگال چاپ کرد.

تولید در همه ابعاد

گروه تولیدی هالند پلاست قادر به تولید انواع لفاف بسته بندی قاشق و چنگال با توجه به درخواست و نیاز مشتری می باشد. پلاستیک بسته بندی قاشق چنگال اعم از نایلون قاشق چنگال و یا سلفون قاشق چنگال در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و همچنین از لحاظ تعداد لایه ها نیز محدودیتی وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند این محصول را هر طور که می خواهند سفارش سازی نمایند.

خرید و قیمت سلفون قاشق و چنگال

قیمت سلفون قاشق و چنگال بطور مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز مشتری و قیمت روز مواد اولیه پتروشمی بستگی دارد. قیمت مواد اولیه هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است لذا نمی توان قیمت ثابت و دقیقی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون و سلفون بسته بندی قاشق چنگال و استعلام قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش هالند پلاست تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت نایلون و سلفون قاشق و چنگال چقدر است؟ نایلون و سلفون بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود و دائما در حال نوسان است. عوامل دیگری هم بر روی قیمت اثر گذار است مثلا حجم سفارش، روش چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح و … برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

2- حداقل میزان سفارش تولید چقدر است؟ جهت تولید این محصول حداقل باید 300 کیلو گرم سفارش گذاری نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *