ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سلفون حباب دار

زمان مطالعه: 3 دقیقه سلفون حباب دار یا سلفون ضربه گیر یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای بسته‌ بندی محصولات و وسایل مختلف به حساب می آید. این نوع سلفون از وسایل شما در مقابل ضربه، فشار و… محافظت می‌کند. اگر شما هم قصد خرید سلفون حباب دار را دارید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سلفون حباب دار یا سلفون ضربه گیر یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای بسته‌ بندی محصولات و وسایل مختلف به حساب می آید. این نوع سلفون از وسایل شما در مقابل ضربه، فشار و… محافظت می‌کند. اگر شما هم قصد خرید سلفون حباب دار را دارید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به فروش، تولید و قیمت سلفون حباب دار خواهیم پرداخت تا بتوانید با اطلاعات دقیق و کامل اقدام به خرید این محصول نمایید.

انواع سلفون حباب دار

این نوع از سلفون ها معمولا توسط شرکت‌های مختلف در مدل‌های ۲ تا ۵ لایه تولید و به فروش می رسد. توجه داشته باشید که هر چقدر تعداد لایه‌ها بیش‌تر باشد، مقاومت و استحکام بیشتری دارد.

امروزه سلفون حبابدار در شکل‌های مختلفی نیز تولید می‌شود که از پر مصرف ترین آنها به سلفون پاکتی، سلفون برش‌خورده و سلفون کیسه‌ای اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام استاندارد ها قادر به تولید انواع سلفون حباب دار و ضربه گیر می باشد. به همین جهت برای صنایع و مجموعه های مختلف، تولید سلفون ضربه گیر، با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه درجه یک به صورت تضمینی انجام می شود.

شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید این محصول ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه سایز اعم از سلفون حباب دار دو لایه، سه لایه، پنچ لایه و… انجام پذیر است.

کاربرد سلفون ضربه گیر

  1. بسته‌بندی و جابه‌جایی لوازم خانگی
  2. حمل‌ و نقل شیشه‌ و وسایل شکستنی
  3. شرکت‌های باربری
  4. بسته‌بندی لوازم یدکی
  5. بسته‌بند‌ی قطعات حساس کامپیوتر و بردهای الکترونیکی
  6. بسته‌بندی لوازم و ابزار آلات صنعتی مانند قطعات خودرو
  7. بسته بندی مبلمان و صنایع چوبی

طراحی و چاپ

عموما از این سلفون به صورت ساده و بدون چاپ استفاده می شود زیرا بسته به نوع استفاده ای که از آن می شود نیاز چندانی به چاپ ندارد. اما برخی از شرکت های معروف برای برند سازی خودشان هم که شده از نمونه های چاپ دار استفاده می کنند.

چاپ پلاستیک حباب دار از 1 تا 6 رنگ به صورت full hd  انجام می شود اما در بیشتر موارد تولیدکنندگان صنایع مختلف نمونه یک رنگ و یا دو رنگ را سفارش می دهند. دلیل آن نیز می تواند کاهش قیمت تمام شده محصولشان باشد. در مجموعه هالند پلاست علاوه بر عملیات چاپ سلفون، فرایند طراحی نیز توسط حرفه ای ترین طراحان انجام می شود.

خرید و قیمت سلفون حباب دار

قیمت سلفون حباب دار بطور مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز مشتری و قیمت روز مواد اولیه پتروشمی بستگی دارد. قیمت مواد اولیه نیز هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است لذا نمی توان قیمت ثابت و دقیقی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون حباب دار و استعلام قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش هالند پلاست تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

1- قیمت سلفون حباب دار چند است؟ سلفون ها بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود و دائما در حال نوسان است. عوامل دیگری هم بر روی قیمت نهایی اثر گذار است مثلا حجم سفارش، تعداد لایه ها، طرح چاپی و… جهت استعلام قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

2- برای خرید سلفون حباب دار از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ جهت خرید سلفون ضربه گیر از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *