ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش نایلون گلخانه ای

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید نایلون گلخانه ای یکی از اصلی ترین موارد برای احداث یک گلخانه است. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری تولید و فروش پلاستیک گلخانه ای از اهمیت بالایی برخوردار شده است. کشاورزان با توجه به نیازی که دارند می توانند نایلون کشاورزی مورد نظر خود را تهیه کند. قیمت نایلون گلخانه ای ...

نایلون عریض کشاورزی و گلخانه ای
5 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید نایلون گلخانه ای یکی از اصلی ترین موارد برای احداث یک گلخانه است. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری تولید و فروش پلاستیک گلخانه ای از اهمیت بالایی برخوردار شده است. کشاورزان با توجه به نیازی که دارند می توانند نایلون کشاورزی مورد نظر خود را تهیه کند. قیمت نایلون گلخانه ای با توجه به جنس و بعضی موارد دیگر متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی را اعلام کرد. با ادامه مقاله همراه من باشید.

پلاستیک گلخانه ای چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین انواع پلاستیک کشاورزی است. عرض زیادی دارند که به آنها فیلم‌های عریض نیز گفته می شود.

این نایلون‌ ها به عنوان یک عایق محافظتی، محیطی عالی برای گیاهان و سایر محصولات گلخانه ای ایجاد می‌کند که باعث رشد بهتر آنها می شود.

این نوع نایلون مقاومت بسیار بالاتری نسبت به نایلون های معمولی دارد و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پلاستیک گلخانه ای

این نایلون ها بر اساس نوع پلاستیکی که در تولید آن ها استفاده شده است به چهار دسته تقسیم می‌شوند. 

  1. پلاستیک پلی اتیلن گلخانه: این نوع از جنس پلی‌اتیلن است. با سایز های متفاوتی تولید می‌شوند و برای مصارف صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. عمر این نایلون‌ در صورت نگهداری در شرایط مطلوب بین یک تا دو سال است.
  2. پلاستیک کوپلیمر گلخانه: این نوع نایلون ها ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به نوع پلی اتیلنی دارند. به صورتی که حداقل عمر مفید آن‌ها سه سال است.
  3. پلاستیک پلی‌ وینیل گلخانه: نایلون هایی که از جنس پلی وینیل تولید می‌شوند، از دو مدل قبل گران تر هستند، ولی طول عمر پلاستیک گلخانه پلی وینیل بیشتر از پنج سال است.
  4. ورق های پلی کربنات: این نوع جايگزين خوبی برای گلخانه های شيشه‌ای است که استحکام بیشتری نسبت به گلخانه های پلی اتيلنی دارد. عرق نکردن جداره داخلی گلخانه، وزن سبک و مقاومت دمايی بالا از ویژگی های اين مدل پوشش‌های گلخانه ای است.

انواع افزودنی ها

  1. افزودنی ضد UV: این افزودنی باعث افزایش استحکام نایلون در مقابل نور خورشید می‌شود و علاوه بر این، از محصولات در برابر اشعه فرابنفش محافظت می کند.
  2. افزودنی ضد مه: این افزودنی  مانع از ایجاد قطرات آب در اثر فتوسنتز گیاهان بر روی پلاستیک می شود. وجود شبنم در محیط گلخانه، موجب آسیب رساندن به گیاهان و سوختن برگ آن‌ها می‌شود.
  3. افزودنی جذب مادون قرمز: وجود افزودنی مادون قرمز موجب می شود بخشی از گرمای روز  در عایق گلخانه نگهداری شود تا مانع از افت دمای شدید در شب و آسیب رسیدن به محصولات شود.
  4. افزودنی ضد الکتریسیته ساکن: افزودنی ضد الکتریسیته باعث می شود از جذب گرد و غبار و نشستن آن بر روی نایلون گلخانه ای جلوگیری شود.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نایلون گلخانه ای و استفاده از افزودنی های نایلون کشاورزی ندارد.

مشتریان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود، انواع مختلفی از افزودنی ها را برای استفاده در تولید محصول مورد نظرشان سفارش دهند.

مشخصات فنی انواع نایلون گلخانه

  1. تولید به صورت تک لایه تا چند لایه
  2. امکان تولید نایلون گلخانه ای در ابعاد ۱ تا ۲۵ متر ( امکان سفارش سازی ابعاد وجود دارد )
  3. قابل تولید در ضخامت های ۳۰ تا ۴۰۰ میکرون
  4. امکان تولید نایلون در طیف رنگبندی گسترده بدون محدودیت ( شفاف ، مات ، سبز ، مشکی و … )
  5. امکان تولید بدون محدودیت در افزودنی های پلاستیک گلخانه ای ( EVA , AB , anti fog , IR , UV و …)

درجه بندی کیفیت تولید نایلون گلخانه ای در هالند پلاست

به علت نوع مصرف پلاستیک گلخانه ای و بی اهمیت بودن کیفیت مواد اولیه، می توان برای کاهش هزینه نهایی به جای استفاده از مواد اولیه درجه ۱ از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ یا همان مواد اولیه بازیافت شده استفاده کرد.

آیا با استفاده از مواد اولیه گرید ۲ یا پایین تر تفاوتی در کیفیت و بازده ای گلخانه ایجاد می شود ؟ تنها تفاوت کیفیت در صورت استفاده از افزودنی UV است. زیرا مواد اولیه درجه ۲ باعث کدر تر شدن رنگ نایلون می شود که امکان انتقال نور خورشید را کمی دشوار تر می کند.

تولید در تمام رنگبندی ها

نایلون گلخانه‌ ای در رنگ های مختلفی تولید می شوند که معروف ترین آنها عبارتند از: 

  1. شفاف
  2. مشکی
  3. سبز

پس از نوع شفاف و مشکی بیشترین میزان خرید پلاستیک گلخانه ای برای رنگ سبز است.

از آنجایی که رسیدن نور خورشید به گیاهان بسیار مهم است باید به شفافیت پلاستیک گلخانه ای توجه زیادی نمود. نایلون‌های شفاف نسبت به نایلون های رنگی نور خورشید را بهتر از خود عبور می‌دهند و قاعدتا گیاه رشد بهتری خواهد داشت.

پوشش‌های سبز اجازه نمی‌دهند که کل نور از طریق ساختار نفوذ کند. رنگ سبز از ورود بعضی از پرتوهای خورشید به گلخانه جلوگیری می کند که می تواند اثر منفی بر رشد و تولید گیاهان داشته باشد.

تولید پلاستیک گلخانه ای در همه ابعاد و ضخامت ها

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات و نیروهای مجرب قادر به تولید انواع این نایلون اعم از نایلون گلخانه سبز و شفاف، نایلون uv گلخانه، نایلون سقف گلخانه، نایلون سه لایه و چند لایه و … است.

هیچ محدودیتی از لحاظ ضخامت، تعداد لایه ها و ابعاد نایلون گلخانه وجود ندارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز سفارش سازی انجام می شود.

گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید پلاستیک گلخانه از تک لایه تا ۵ لایه است. تفاوت اصلی پلاستیک های چند لایه با تک لایه در طول عمر پلاستیک گلخانه، استحکام و مقاومت بسیار بیشتر در برابر عوامل خارجی است.

صادرات نایلون گلخانه

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید نایلون گلخانه، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش پلاستیک گلخانه در اصفهان، یزد، تهران، مشهد، تبریز، شیراز، قم، رشت، مازندران و… دارد و هم در صادرات آن مانند صادرات نایلون گلخانه به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان و… . 

عوامل موثر در تعین قیمت نایلون گلخانه

قیمت هر کیلو نایلون گلخانه ای به موارد مختلفی بستگی دارد. مانند جنس به کار رفته در نایلون، میزان سفارش، ابعاد، افزودنی ها و میزان استفاده از آنها، قیمت مواد اولیه پتروشیمی و…. این موارد تماما در قیمت پلاستیک گلخانه اثر گذار هستند.

خرید نایلون گلخانه ای

خرید پلاستیک گلخانه ای بدون اطلاع از ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد کار سختی است. زیرا این ویژگی ها تاثیر مستقیمی در ماندگاری، طول عمر و کیفیت پلاستیک های گلخانه ای دارند.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون گلخانه و استعلام لیست قیمت نایلون گلخانه با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت هر متر نایلون گلخانه چقدر است؟ قیمت پلاستیک گلخانه ای با توجه به موارد مختلفی مانند، جنس، میزان سفارش، افزودنی ها، قیمت مواد اولیه و… متغیر است. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت روز نایلون گلخانه ای با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

2- برای سفارش خرید نایلون گلخانه ای از هالند پلاست چگونه می توان اقدام کرد؟ برای ثبت سفارش می توان با مراجعه حضوری به دفاتر ما اقدام به خرید کرد. همچنین از طریق تماس تلفنی و پیام در واتساپ و ایمیل نیز می توان روال ثبت سفارش را طی نمود.

قیمت هر کیلو پلاستیک گلخانه، قیمت نایلون گلخانه، خرید نایلون گلخانه، فروش نایلون گلخانه، هر کیلو نایلون گلخانه چند متر است، نایلون کشاورزی، خرید پلاستیک گلخانه، ساخت گلخانه با نایلون، قیمت پلاستیک گلخانه، قیمت پلاستیک گلخانه uv 10، عمر پلاستیک گلخانه، قیمت هر متر نایلون گلخانه، تولید نایلون گلخانه، پلاستیک کشاورزی، تولید نایلون گلخانه ای، ابعاد نایلون گلخانه، پلاستیک گلخانه مشهد، پلاستیک شفاف گلخانه، نایلون گلخانه سبز، فروش پلاستیک گلخانه، نایلون گلخانه قیمت، قیمت نایلون گلخانه ای، قیمت هر کیلو نایلون گلخانه، هر کیلو پلاستیک گلخانه چند متر است، پلاستیک سقف گلخانه، قیمت پلاستیک کشاورزی، ساخت گلخانه با پلاستیک معمولی، نقش لایه پلاستیکی در گرم نگه داشتن گلخانه چیست، فروش نایلون گلخانه ای در تهران، پلاستیک برای گلخانه، نایلون سقف گلخانه، انواع پلاستیک گلخانه، قیمت پلاستیک سقف گلخانه، نایلون گلخانه چیست، لیست قیمت نایلون گلخانه، نایلون گلخانه یو وی، نایلون گلخانه ترکیه، بهترین نایلون گلخانه، قیمت پلاستیک گلخانه ای اصفهان، بهترین مارک پلاستیک گلخانه، پلاستیک گلخانه کرمان، پلاستیک گلخانه قم، مرکز خرید نایلون گلخانه، پلاستیک گلخانه یزد، پلاستیک گلخانه شیراز، پلاستیک گلخانه تهران، پلاستیک گلخانه تبریز، فروش پلاستیک گلخانه در کرج، پلاستیک و نایلون گلخانه مازندران، فروش پلاستیک گلخانه در رشت، نایلون گلخانه دست دوم، صادرات نایلون گلخانه، پلاستیک گلخانه دست دوم، صادرات نایلون گلخانه به ترکیه، صادرات نایلون گلخانه به عراق، صادرات نایلون گلخانه به پاکستان، صادرات پلاستیک گلخانه به افغانستان

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *