ارتباط با ما 0915-2100-901

بسته بندی دارو و مکمل ورزشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه دارو و مکمل های ورزشی در انواع گوناگون مایع و جامد به صورت پودر، قرص و یا کپسول در بسته بندی های مختلفی مانند قوطی، بطری، ساشه، کیسه، پاکت و… تولید می شوند. جنس این بسته بندی ها می تواند از پلاستیک، شیشه، مقوا و … باشد. اما در این بین، بسته بندی های پلاستیکی ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دارو و مکمل های ورزشی در انواع گوناگون مایع و جامد به صورت پودر، قرص و یا کپسول در بسته بندی های مختلفی مانند قوطی، بطری، ساشه، کیسه، پاکت و… تولید می شوند. جنس این بسته بندی ها می تواند از پلاستیک، شیشه، مقوا و … باشد. اما در این بین، بسته بندی های پلاستیکی که بر پایه مواد پلی اتیلنی است یکی از بهترین موارد جهت بسته بندی دارو و مکمل ورزشی محسوب می شود. بسته بندی های پلاستیکی نیز دارای انواع مختلفی هستند مانند شیرینگ و یا لیبل بسته بندی دارو و مکمل ورزشی، پاکت دارو و … که در ادامه به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

انواع بسته بندی های دارو و مکمل ورزشی

از دلایلی که برای انتخاب بسته بندی پلاستیکی می توان بیان کرد یک شیک بودن آن و دو مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر بسته بندی ها است.

اکثر بسته بندی ها یا بهتر است بگوییم تمام بسته بندی های دارویی و مکمل های ورزشی با استفاده از سلفون ارائه می شوند.

این سلفون ها در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در پایین به مهم ترین این بسته بندی ها اشاره شده است.

پاکت دارو

یکی از مواردی که در بسته بندی دارو و مکمل های ورزشی کاربرد زیادی دارد استفاده از انواع پاکت ایستاده، کاست دار و زیپ کیپ است. این پاکت ها در انواع مختلفی مانند شفاف، متالایز و کرافت موجود می باشند که کاربرد هر یک متفاوت است.

پاکت های متالایز از جنس سلفون BOPP و دارای استحکام زیادی هستند و در مقابل رطوبت و اکسیژن نفود ناپذیر هستند. از این مدل پاکت ها برای بسته بندی انواع مکمل غذایی، مکمل ورزشی و مولتی ویتامین ها استفاده می شود.

شیرینگ بسته بندی های دارو و مکمل ها

یکی از کاربردهای سلفون شیرینگ، بسته بندی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی و همچنین مکمل های ورزشی و رژیمی است.

کاربرد سلفون شیرینگ در بسته بندی دارو و مکمل ها به صورت لیبل شیرینگ PVC هست که دور درب قوطی قرص، کپسول، پودر و… وکیوم می شودو یا برای شیرینگ پک کامل قوطی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ساشه دارویی

ساشه های پلاستیکی یکی از انواع بسته بندی است که استفاده می شود. ساشه های دارویی، بسته های یک بار مصرف کوچکی هستند که برای بسته بندی انواع محصولات دارویی خشک و مکمل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ساشه ها راحت بازشو هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. پاکت ساشه می تواند از جنس سلفون OPP، BOPP و سلفون متالایز باشد که به صورت لمینت شده در می آید.

چند لایه بودن ساشه ها باعث ایجاد یک بسته بندی مناسب و ایده آل برای محصولات دارویی می شود که در برابر ورود هرگونه میکروب، نور، رطوبت و انواع گازها مقاوم است.

تولید، طراحی و چاپ

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از دستگاه های روز دنیا در حوزه تولید و چاپ و همچنین بهره گیری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع سلفون ها است.

به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنعت تولید دارو و مکمل ها، تولید و چاپ انواع سلفون ها برای بسته بندی مکمل و دارو اعم از شیرینگ دارو و مکمل، پاکت دارو و مکمل، ساشه دارویی و … با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه امکان پذیر است.

همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

استعلام قیمت و خرید

قیمت این محصولات همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و … مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پاکت دارو، ساشه دارویی، لیبل دارو و مکمل ورزشی، سلفون شیرینگ بسته بندی دارو و مکمل و… و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

2- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

3- هزینه چاپ سلفون و نایلون چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

4- آیا سلفون های لیبل شیرینگ pvc قابلیت چاپ پذیری دارد؟ از آنجایی که سلفون pvc جز سلفون های شیرینگ است چاپ پذیری کمی دارند اما تا دو رنگ چاپ می توان برای آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *