ارتباط با ما 0915-2100-901

بسته بندی دستمال مرطوب

زمان مطالعه: 2 دقیقه دستمال مرطوب یکی از محصولات بهداشتی پرکابرد و پرمصرف است که امروزه در انواع مختلفی تولید می شود. این محصول بهداشتی با توجه به ساختاری که دارد باید در یک بسته بندی مطلوب نگهداری شود. در این مطلب به معرفی کامل انواع لفاف بسته بندی دستمال مرطوب اعم از سلفون و نایلون دستمال مرطوب می ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستمال مرطوب یکی از محصولات بهداشتی پرکابرد و پرمصرف است که امروزه در انواع مختلفی تولید می شود. این محصول بهداشتی با توجه به ساختاری که دارد باید در یک بسته بندی مطلوب نگهداری شود. در این مطلب به معرفی کامل انواع لفاف بسته بندی دستمال مرطوب اعم از سلفون و نایلون دستمال مرطوب می پردازیم.

انواع بسته بندی دستمال مرطوب

بسته بندی دستمال مرطوب با شیوه و  روش های مختلفی انجام می شود. از مهم ترین آنها می توان به قوطی های پلاستیکی و لفاف های دستمال مرطوب اشاره کرد.

لفاف دستمال مرطوب از دو متریال مواد اولیه نایلونی و مواد اولیه سلفونی تولید می شود که نسبت به قوطی بسیار مقرون به صرفه تر است و باعث حفظ بیشتر و بهتر کیفیت محصول شود. در ادامه به معرفی هر یک از این لفاف ها می پردازیم.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون بسته بندی دستمال مرطوب

نایلون بسته بندی دستمال مرطوب پرمصرف ترین نوع بسته بندی این محصول است که برای بسته بندی های با تعداد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این لفاف ها به دو صورت ساده و درب دار قابل تولید است. در نوع دوم یک درب پلاستیکی آسان بازشو روی لفاف قرار می گیرد که برای سهولت در انجام کار است.

سلفون بسته بندی دستمال مرطوب

سلفون بسته بندی دستمال مرطوب اکثرا برای لفاف های با سایز کوچک و دستمال مرطوب های یک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. پلاستیک بسته بندی کاندوم دقیقا از همین مدل لفاف است. این نوع بسته بندی نسبت به بسته بندی نایلونی مقاومت و شفافیت بیشتری دارد اما به همان مقدار گران تر هم نیز است.

تولید

گروه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی دستمال مرطوب اعم از سلفون و نایلون دستمال مرطوب می باشد. همچنین تمامی سفارشات در هر سایز و ابعاد و با هر ضخامتی قابل تولید است.

طراحی و چاپ

در هالند پلاست چاپ انواع پلاستیک های بسته بندی بهداشتی با کیفیت full hd انجام پذیر است. از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید دستمال مرطوب، چاپ سلفون و نایلون مخصوص دستمال مرطوب را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

استعلام قیمت و خرید

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی دستمال مرطوب مانند قیمت نایلون دستمال مرطوب و یا قیمت سلفون دستمال مرطوب و مشاوره رایگان جهت خرید این محصول با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- لفاف های دستمال مرطوب را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دوخت خورده می توانیم تحویل دهیم.

2- هزینه چاپ سلفون و نایلون دستمال مرطوب چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *