ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی ماسک

زمان مطالعه: 4 دقیقه با شیوع کرونا نیاز بالایی به ماسک در جوامع احساس شد. اگر شما از تولید کنندگان ماسک هستید و برای بسته بندی ماسک تولیدی خود نیاز به سلفون ماسک دارید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید. مهمترین نکات مربوط به تولید و قیمت سلفون ماسک در این صفحه از وبسایت هالند پلاست گنجانده شده است. ...

4 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

با شیوع کرونا نیاز بالایی به ماسک در جوامع احساس شد. اگر شما از تولید کنندگان ماسک هستید و برای بسته بندی ماسک تولیدی خود نیاز به سلفون ماسک دارید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید. مهمترین نکات مربوط به تولید و قیمت سلفون ماسک در این صفحه از وبسایت هالند پلاست گنجانده شده است.

نایلون بسته بندی ماسک

پلاستیک بسته بندی ماسک

هدف اصلی ماسک جلوگیری از پخش شدن قطرات و ذرات آلوده تنفسی بیماران به افراد سالم است. لذا ماسک باید کاملا بر روی دهان و بینی قرار بگیرد و از آنجایی که به طور مستقیم با دهان و بینی افراد تماس دارد بر سلامت آن ها تاثیرگذار است.

بنابراین، لفاف بسته بندی که ماسک درون آن قرار می گیرد باید کاملا بهداشتی باشد و از نفوذ کوچکترین میکروب ها جلوگیری کند تا ماسک آلوده نشود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید پلاستیک بسته بندی در هالند پلاست

یکی از عوامل مهم در کیفیت پلاستیک بسته بندی ماسک استفاده از مواد نو و درجه یک است. حتی در صورت درخواست مشتری برای کاهش هزینه ها نیز نمی توان از مواد دسته دو یا ضایعاتی استفاده کرد.

بنابراین ما در هالند پلاست انواع سلفون بسته بندی ماسک را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تولید می کنیم. تولید پاکت ماسک و دیگر پلاستیک بسته بندی ماسک توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مجموعه انجام می پذیرد.

با توجه به درخواست مشتری امکان تولید فیلم سلفون ماسک به صورت رولی یا دوخت خورده یک طرف باز وجود دارد. نمونه های دوخت خورده به صورت یک طرف باز تحویل داده می شود که پر کردن آن دستی انجام می شود.

سلفون ماسک لب چسب دار

انواع پلاستیک بسته بندی ماسک

  1. نایلون بسته بندی ماسک: ارزان ترین نوع بسته بندی برای ماسک همین مدل نایلونی است که با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. نایلون بسته بندی ماسک دارای مقاومت و ظاهر خوبی است و از چاپ پذیری بالایی هم برخوردار است.
  2. پاکت بسته بندی ماسک: این نوع بیشتر برای ماسک n95  مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت پاکتی تولید می شود. تولید پاکت ماسک دارای هزینه بسیار بالایی است.
  3. سلفون بسته بندی ماسک: کاربرد بیشتر و ظاهر بهتری نسبت به نایلون دارد. گرایش اغلب مشتری ها به سمت همین لفاف های بسته بندی است. سلفون های بسته بندی ماسک از چند جنس مختلف تولید می شود. در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.
سلفون ماسک پرستاری

جنس سلفون بسته بندی

سلفون بسته بندی ماسک می تواند از نوع opp، cpp و سلفون bopp باشد که به صورت تمام شفاف، سلفون تمام متالایز، یک رو شفاف یک رو متالایز، صدفی، چاپدار و یا بدون چاپ تولید می شود.

اکثر بسته بندی های ماسک با استفاده از سلفون شفاف یا سلفون صدفی تولید می شود. یکی دیگر از نمونه های پر سفارش برای بسته بندی سلفون شفاف از رو و سلفون صدفی از پشت است.

سلفون ماسک فیلتردار

طراحی و چاپ

امکان چاپ 1 تا 8 رنگ فول hd برای سلفون ماسک وجود دارد. همچنین از متدهای چاپی گوناگون با قیمت های متفاوتی می توان بهره جست تا با میزان هزینه هماهنگ شود و از نظر صرفه اقتصادی برای مشتری به صرفه باشد و توجیح اقتصادی برای تولید و چاپ سلفون بسته بندی ماسک برایش داشته باشد.

سلفون چاپی ماسک

قیمت سلفون بسته بندی ماسک

قیمت سلفون ماسک به موارد متعددی بستگی دارد. مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش مشتری، نوع سفارش مشتری که با چاپ باشد یا بدون چاپ و… . با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت سلفون ماسک هم متغیر است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون بسته بندی ماسک و استعلام دقیق قیمت قیمت لفاف بسته بندی، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت روز پلاستیک بسته بندی ماسک چند است؟ قیمت سلفون ماسک به موارد متعددی بستگی دارد. مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش مشتری، نوع سفارش مشتری که با چاپ باشد یا بدون چاپ و… . برای اطلاع از قیمت روز با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- آیا امکان چاپ بر روی سلفون ماسک وجود دارد؟ بله امکان چاپ 1 تا 8 رنگ فول hd برای سلفون ماسک وجود دارد.

3- جنس سلفون ماسک چیست؟ سلفون ماسک می تواند از نوعopp یا متالایز و به صورت تمام شفاف، تمام متالایز، یک رو شفاف یک رو متالایز، چاپدار و یا بدون چاپ تولید شود.

 

4 نظر ارسال شده

    • سلام روز خوش
      برای مقاوم تر بودن بسته بندی ماسک توصیه می شود از پاکت ها و سلفون های بسته بندی استفاده شود. انواع مختلفی از لفاف بسته بندی در هالند پلاست تولید می شه برای مشاهده انواع این نمونه های تولید شده اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مهمان مشاوره رایگان همکاران من باشید.

  • سلام روز خوش
    سلفون بسته بندی ماسک در ابعاد 10 در 20 سانت میخوام. لطف میکنید قیمت بدید و اینکه آیا روی سلفون چاپ هم می‌زنید.
    در ضمن این سلفونی که من میخوام لب چسب و سوراخ دار (رگالی) باید باشه.
    ممنون میشم جواب بدید. لطفا برای بسته بندی ماسک ۱۰ عددی و ۵۰عددی قیمت رو اعلام بفرمایید؟

    • سلام متشکرم. وقت بخیر
      بله خدمات چاپ رو انجام میدیم. برای استعلام قیمت هم به دلیل اینکه قیمت ارز خیلی این روزا در نوسان هست باید روزانه تماس بگیرید و قیمت بگیرین. حتی شاید لازم بشه قیمت ساعتی بگیرید.
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *