ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت انواع رول نایلون

زمان مطالعه: 4 دقیقه رول نایلون یکی از الیاف پلیمری است که به شدت در دنیای امروز مورد استفاده قرار گرفته است. گرچه رول نایلون به تنهایی و به خودی خود کاربرد زیادی ندارد. بلکه این مشتقات آن است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. مانند رول نایلون شیرینگ، رول سلفون، رول نایلون ضخیم، رول نایلون بسته بندی، ...

4 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

رول نایلون یکی از الیاف پلیمری است که به شدت در دنیای امروز مورد استفاده قرار گرفته است. گرچه رول نایلون به تنهایی و به خودی خود کاربرد زیادی ندارد. بلکه این مشتقات آن است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند رول نایلون شیرینگ، رول سلفون، رول نایلون ضخیم، رول نایلون بسته بندی، رول نایلون دولایه، رول نایلون چسبدار و رول نایلون حبابدار کاربرد بزرگ و وسیعی در تولیدات و کارخانه جات برای بسته بندی دارند.  در ادامه مطلب و در این صفحه از سایت انواع آن ها را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب دقیق تری داشته باشید.

رول نایلون چیست؟

در ابتدا لازم است نایلون را معرفی کرده و اطلاعات مختصری در مورد فرآیند تولید نایلون بیان نموده، سپس به بیان مشخصات و ویژگی های رول نایلون بپردازیم. همچنین شما می توانید برای مشاهده انواع تولیدات نایلونی هالند پلاست بر روی لینک کنید.

نایلون در واقع متعلق به دسته ای از پلیمرهای مصنوعی به نام پلی اتیلن ها است. عناصر تشکیل دهنده نایلون شامل کربن، اکسیژن، هیدروژن و نیتروژن است. این عناصر در کنار هم قرار گرفته و با تشکیل ماده ای با خاصیت چغرمگی و منعطف بودن، کاربردهای زیادی خواهد داشت. نایلون ها ساختار پلیمری داشته و در درجات مختلفی تولید می شوند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربردهای رول نایلون

استفاده و بکارگیری رول های نایلون بسیار متنوع و گسترده است، به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کاربرد در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی، اسباب بازی، بسته بندی، در و پروفیل های آلومینیوم و pvc و …
  2. کاربرد در صنایع بسته بندی با امکان چاپ بر روی آن
  3. رول نایلون صنعتی برای استفاده در ساخت و ساز و به منظور حفاظت از ساختمان های نیمه کاره و به عنوان پوشش بتن
  4. عمده ترین کاربرد نایلون ها در صنعت کشاورزی و مربوط به ایجاد گلخانه است. این گروه از رول های نایلونی عریض جهت محافظت از تولید محصولات گلخانه ای به کار می روند. .
  5. کاربرد این نایلون ها در عایق بندی، رول نایلون ها با ایجاد پوشش مناسب برای سقف، کف، درب ها و پنجره ها، به شکل قابل توجهی از ورود جریانات دمایی و صوتی جلوگیری می کند.
  6. مقاومت رول نایلون ها در برابر تابش اشعه خورشید و سرما و … موجب می شود از آن ها برای درزگیری درب و پنجره ها استفاده شود.

انواع

نایلون ها در بازار با درجه های کیفی متنوع و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. با توجه به کاربرد رول نایلون ها، آنها را به انواع مختلفی طبقه بندی می کنند که در زیر به چند نمونه اشاره خواهیم داشت:

  1. نایلون عریض: رول های نایلون عریض یا کشاورزی اغلب تا ۲۰ متر می توانند عرض داشته باشند. از این نوع نایلون ها در کشاورزی و به خصوص گلخانه ها، مالچ، سیلویی، ضدعفونی کننده خاک، نایلون ساختمانی و … استفاده می شود. 
  2. نایلون شیرینگ: رول نایلون شیرینگ جهت بسته بندی برای انتقال، حمل محصولات و جلوگیری از صدمات احتمالی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. بسته های ۶ تایی نوشابه ها و آب های معدنی می تواند یک مثال ساده و روزمره برای رول نایلون های شیرینگ باشد.
  3. نایلون پشت چسبدار: این نوع نایلون ها برای حفاظت محصولاتی است که تحت تاثیر نفوذ گرد و خاک و خط و خش به داخل آن ها هستند. در صنعت لوازم خانگی از جمله یخچال، دستگاه های الکترونیکی و …، در کالاهای شیشه ای، محصولات فلزی و…. نیز کاربرد دارند.
  4. استرچ پالت: از رول نایلون های استرچ پالت جهت چینش محصولات در کنار هم، ثابت ماندن و جلوگیری از آسیب های فیزیکی به آن ها استفاده می شود.
  5. نایلون حبابدار: از این نایلون، برای حفاظت از وسایل و لوازم شکستنی دقیق و حساس به هنگام حمل و نقل استفاده می شود. در صنعت مکانیک نیز از این رول ها جهت بسته بندی انواع موتور، پمپ ها، کمپرسورها و … استفاده می شود.

 

شرایط نگهداری رول ها

  1. برای جلوگیری از تغییر شکل بوبین از انبار کردن طولانی مدت رول ها بر روی هم جلوگیری کنید.
  2. به منظور عدم تغییر شکل دوکی، رولها به صورت افقی بر روی هم چیده شوند.
  3. جهت جلوگیری از تخریب نوری، داخل انبار مسقف و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
  4. برای حفاظت بوبینهای مقوایی داخل رولها، در محل خشک و به دور از رطوبت قرار گیرد.
  5. در محل نگهداری آنها حتما از شعله محافظت شوند. شعله مستقیم موجب ذوب شدن فیلمهای پلی اتیلن و سوختن بوبینهایی مقوایی می شود.

موارد استفاده رول نایلون در صنایع مختلف

  1. لوازم خانگی
  2. اسباب بازی
  3. پالت بندی
  4. صنایع غذایی و دارویی
  5. روکش جعبه های کارتنی و پلاستیکی
  6. دور پروفیل های آلومنیوم و پی وی سی
  7. پوشاننده سقف برای جلوگیری از خارج شدن گرما
  8. ثابت نگه داشتن دمای هوا برای پرورش محصولات زراعی

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید انواع رول نایلون در هر سایز و ضخامتی بدون هیچ گونه محدودیت در تولید انجام می شود. حتی اگر مشتری از نظر سایز و ابعاد نمونه ای خارج از حالت نرمال و عرف نیاز داشته باشد ما این امکان را داریم تا با توجه به نیاز وی اقدام به تولید نمونه مورد نظر نماییم.

قیمت روز رول نایلون

رول های نایلون بصورت بسته بندی های صنعتی و بر حسب کیلوگرم به بازار عرضه می شوند. کیفیت مختلف رول ها، ضخامت های مختلف و همچنین نوسانات قیمت ارز می تواند عوامل تعیین کننده در قیمت این مواد باشند.

اگر قصد خرید رول نایلون را داشته و نیاز به اطلاع و استعلام از قیمت این محصول دارید، کافیست تا با کارشناسان فروش ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- انواع رول نایلون که در هالند پلاست تولید می شود شامل چه مواردی است؟ رول نایلون شیرینگ، رول سلفون، رول نایلون ضخیم، رول نایلون بسته بندی، رول نایلون دولایه، رول نایلون چسبدار و رول نایلون حبابدار

2- قیمت روز رول نایلون چند است؟ قیمت بستگی به نوع محصول، کیفیت رول، ضخامت های آن، نوسانات قیمت ارز، میزان سفارش و در صورت وجود چاپ تعدا رنگ موجود در طرح بستگی دارد.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *