ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع نایلون صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه محصولات ساخته شده از مواد اولیه پلیمری به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مطلوبی که دارند در بیشتر صنایع و مشاغل کاربرد گسترده ای دارند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با انواع نایلون صنعتی اعم از بسته بندی، استرچ، شیرینگ، عریض و ضخیم و… و کاربردهای مختلف هر یک از ...

4 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

محصولات ساخته شده از مواد اولیه پلیمری به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مطلوبی که دارند در بیشتر صنایع و مشاغل کاربرد گسترده ای دارند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با انواع نایلون صنعتی اعم از بسته بندی، استرچ، شیرینگ، عریض و ضخیم و… و کاربردهای مختلف هر یک از این نایلون ها آشنا کنیم تا با توجه به نیاز خود یک انتخاب و خرید عالی را تجربه کنید. در ادامه مطالبی راجع به خرید، چاپ، تولید و قیمت نایلون صنعتی بیان خواهیم کرد. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع نایلون صنعتی

یکی از محصولات پلی اتیلنی که کابرد های فراوانی دارد و دارای انواع مختلفی نیز است، نایلون یا همان پلی اتیلن سبک (LDPE) است. نایلونی که در این مطلب قرار است با آن آشنا شویم نایلون صنعتی است که خود نیز دارای انواع مختلفی است. در ادامه به معرفی کامل انواع نایلون صنعتی می پردازیم پس همراه هالند پلاست بمانید.

1- کیسه نایلون صنعتی (پلاستیک خیاری)

یکی از محصولاتی که بسیاری از کارخانه ها، فروشگاه ها و صنایع از آن استفاده می کنند و کاربرد بالایی دارد نایلون خیاری است که یکی از اقتصادی ترین انتخاب ها به شمار می رود و به صورت ساده و در سایز های بزرگ با ضخامت بالا تولید می شود. این نوع بسته بندی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد برای حمل و نقل محصولات  به صورت فله ای کاربرد دارد.

2- انواع نایلون عریض

یکی دیگر از انواع این نایلون ها، نایلون عریض صنعتی است که کاربرد آن بیشتر در حوزه کشاورزی و ساختمان سازی است. نایلون عریض کشاورزی به عنوان کاور پوشش گلخانه ای و دانه های کشاورزی مورد  استفاده قرار می گیرد تا به رشد محصول و محافظت از آن کمک کند.

نایلون عریض ساختمانی هم در ساخت و ساز بیشتر به عنوان نایلون فنداسیون، پوشش ساختمان های نمیه کاره و کاور محافظ جهت محافظت از مصالح ساختمانی که آسیب پذیر هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

3- نایلون استرچ پالت (استرچ صنعتی)

معمولا منظور مشتری ها از پلاستیک صنعتی، استرچ های بسته بندی است که جهت بسته بندی پالت استفاده می شود و با قابلیت کشسانی و چسبندگی زیادی که دارد می تواند از پالت در مقابل تمام عوامل خارجی محافظت کند. همچنین با استفاده از نایلون استرچ پالت بند حمل و نقل کالا ها به شکل راحتی انجام پذیر است.

4- نایلون حرارتی (نایلون شیرینگ)

نایلون حرارتی یا همان نایلون شیرینگ یکی دیگر از انواع این نایلون ها هستند که از خاصیت پلاستیک صنعتی منحصر بفردی برخوردارند. این نایلون ها هنگامی که در معرض درجه خاصی از حرارت قرار می‌گیرند، جمع می‌شوند و به این صورت می‌توان کالا و یا محصول خود را بسته‌بندی کرد. اگر بخواهیم نمونه ای از نایلون شیرینگ را که شما حداقل یکبار آن را دیده اید نام ببریم، می توان به نایلون های بسته بندی نوشابه اشاره کرد که عموما در پک های شش تایی قرار می‌گیرند.

5- نایلون حبابدار

این مدل نایلون ها از دو لایه که بین آن‌ها فضای خالی یا حباب وجود دارد، ساخته شده است. از نایلون های حباب دار بیشتر جهت بسته بندی و محافظت از کالا های شکستنی مانند انواع ظروف چینی، بلور، پیرکس و… استفاده می‌شود. حبابی که در این نایلون ها وجود دارد، از ضربه‌ و فشار های احتمالی که به محصول آسیب می زنند جلوگیری می کند. یکی از جدید ترین انواع نایلون های حبابدار، کیسه نایلون حبابدار صنعتی است که یک محصول بسیار پر کاربرد است.

نایلون و کاربرد آن در صنعت

نایلون کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد که عمده این کاربرد ها مربوط به بسته بندی محصولات است. کارخانه‌ های زیادی برای بسته‌ بندی محصولاتشان از نایلون های صنعتی استفاده می‌ کنند. به عنوان مثال می توان به تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی، قطعات کامپیوتری، لوازم خانگی، لوازم یدکی، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک، چوب و مبلمان و… اشاره کرد.

به دلیل کاربرد های گسترده ای که نایلون در صنایع گوناگون دارد، انواع نایلون صنعتی تولید شده اند که تولید کنندگان در هر حوزه و صنعتی با خرید پلاستیک صنعتی، بتوانند محصولات خود را آسان تر و با ایمنی  بیشتری بسته بندی کنند و محافظت کنند.

تولید نایلون صنعتی بسته بندی

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده پلاستیک صنعتی، با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات اروپایی و کادری مجرب، قادر به تولید نایلون صنعتی در انواع مختلف اعم از نایلون صنعتی بسته بندی، نایلون استرچ صنعتی، نایلون شیرینگ صنعتی و… با هر سایز و ضخامتی است و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

خرید و قیمت نایلون صنعتی

قیمت این نایلون ها با توجه به نوع نایلونی که مد نظر شما است محاسبه می شود. به عنوان مثال قیمت نایلون ساختمانی و قیمت نایلون استرچ پالت بند بر طبق پارامتر های متفاوتی از همدیگر محاسبه می شوند.

از همین رو برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک صنعتی و استعلام قیمت نایلون صنعتی، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- تولید پلاستیک صنعتی در چه حوزه هایی کاربرد دارند؟ بسته بندی، کشاورزی، پوشش گلخانه ها، ساختمان های در حال ساخت و…

2- نایلون صنعتی به صورت رول به مشتری تحویل داده می شود؟ نوع تحویل نایلون که به صورت رول باشد یا کیسه شده با توجه به درخواست مشتری صورت می گیرد و ما در تولیدی نایلون صنعتی هالند پلاست امکان این را داریم که به هر دو صورت محصول را به مشتری تحویل دهیم.

3- تولید نایلون صنعتی در چه ابعادی امکان پذیر است؟ ما با توجه به نیاز مشتریان عزیز قادر به تولید این نایلون در هر سایز و ضخامتی هستیم.

تولید نایلون صنعتی بسته بندی، انواع نایلون صنعتی، قیمت نایلون صنعتی، تولیدی نایلون صنعتی، تولید پلاستیک صنعتی، تولید کننده پلاستیک صنعتی، خرید پلاستیک صنعتی

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *