ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

زمان مطالعه: 5 دقیقه در سال های گذشته مصرف مواد دخانی افزایش چشم گیری داشته است که باعث رشد و بزرگتر شدن صنعت تولید و بسته بندی توتون، سیگار، تنباکو و… شده است. یکی از پر کاربرد ترین پلاستیک های بسته بندی سیگار، لفاف های سلفونی هستند. در ادامه با تولید سلفون روکش روی جعبه سیگار و فرآیند تولید، ...

انواع بسته بندی سیگار
5 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در سال های گذشته مصرف مواد دخانی افزایش چشم گیری داشته است که باعث رشد و بزرگتر شدن صنعت تولید و بسته بندی توتون، سیگار، تنباکو و… شده است. یکی از پر کاربرد ترین پلاستیک های بسته بندی سیگار، لفاف های سلفونی هستند. در ادامه با تولید سلفون روکش روی جعبه سیگار و فرآیند تولید، چاپ و قیمت گذاری پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو بیشتر آشنا می شوید پس همراه ما باشید.

انواع بسته بندی سیگار

انواع پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

معمولا برای بسته بندی سیگار از جعبه کاغذی استفاده می کنند اما در بعضی موارد برای زیبایی یا ماندگاری بیشتر از انواع بسته بندی پلاستیکی هم استفاده می شود.

بسته بندی سیگار و تنباکو با پلاستیک از نظر استایل و ظاهر خاص تر است و مشتریان خود را دارد.

بسته بندی پلاستیکی سیگار و تنباکو دارای انواع مختلفی است که معروف ترین آنها پاکت زیپ دار (زیپ کیپ) و وکیوم است.

پاکت زیپ دار که برای بسته بندی تنباکو استفاده می شود یک بسته بندی آسان مصرف است که می تواند در فروش بیشتر محصولتان تاثیری زیادی داشته باشد.

با توجه به اینکه تنباکو در اثر تابش نور خورشید دچار فساد می شود، استفاده از پاکت های لمینت شده با متالایز بهترین گزینه برای ماندگاری بیشتر تنباکو است.

تولید کننده پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

تولید روکش سلفونی جعبه سیگار

در فرایند بسته بندی سیگار بعد از قرار گرفتن سیگار درون پاکت و تکمیل بسته بندی، یک روکش روی پاکت سیگار قرار می گیرد که از جنس سلفون است و به سلفون حرارتی معروف است. جنس این سلفون همانند جنس سلفون هایی که در بسته بندی کنترل های تلویزیون استفاده می شود اما با این تفاوت که دارای مقاومت و شفافیت بسیار بالاتری است.

طریقه استفاده از سلفون شیرینگ هم به این شکل است که پس از بسته بندی سیگار، پاکت سیگار داخل سلفون حراراتی قرار می گیرد و در اثر حرارت ایجاد شده به وسیله دستگاه، سلفون به دور جعبه سیگار جمع می شود یا به اصطلاح پک می شود. 

سلفون به علت ویژگی هایی که دارد مانند شفافیت بالا، مقاومت در برابر رطوبت و استحکام در مقابل کشسانی، می تواند بهترین انتخاب برای بسته بندی دخانیات باشد.

تولید روکش سلفونی جعبه سیگار

سلفون بسته بندی تنباکو

یکی دیگر محصولات پلاستیکی مورد استفاده در بسته بندی دخانیات سلفون تنباکو است. این سلفون شفاف محافظی است که مانع از فساد زود رس تنباکو است و باعث ماندگاری بیشتر عطر تنباکو می شود.

بسته بندی تنباکو به صورت بسته بندی بالشتی در مدل های سلفون صدفی، سلفون شفاف و سلفون متالایز قابل انجام است.

سلفون بسته بندی همچنین دارای قابلیت چاپ پذیری بالایی هستند که می توانید طرح و برند تجاری خود را بر روی آن چاپ کنید. با استفاده از یک طرح و چاپ زیبا و با کیفیت می توانید در جذب مشتریان بیشتر از سایر رقبا در صنعت دخانیات سبقت بگیرید.

تولید انواع بسته بندی تنباکو و پاکت تنباکو

سلفون بسته بندی سیگار

در بسته بندی های مادر که پاکت های سیگار داخل آن به تعداد مختلف 6 تایی، 10 تایی، 20 تایی و… قرار می گیرند اغلب از جعبه های کاغذی استفاده می شود. اما با این وجود بعضی از تولید کنندگان سیگار برای بسته بندی های مادر از سلفون استفاده می کنند. همچنین در صورت استفاده از نوع کاغذی برای روکش روی جعبه کاغذی سیگار نیز از سلفون استفاده می شود.

سلفون بسته بندی سیگار باعث محافظت بیشتری از محصول می شود و خشک شدن سیگار را به تعویق می اندازد.

به طوری که سیگار هایی که دارای بسته بندی سلفونی نیستند یک درصد کیفیتشان پس از چهار روز از بین میرود، اما سیگارهایی که دارای بسته بندی سلفونی هستند آن یک درصد کیفیت را بعد بیشتر از چهل روز از دست می دهند.

تولید کننده سلفون بسته بندی سیگار

چاپ سلفون بسته بندی سیگار و تنباکو

هر شرکتی باید بر روی بسته بندی محصول خود مشخصات محصول و نام برند خود را چاپ کند تا هم به فروش بیشتر محصول و هم به برند سازی خودش کمک کند. اگر برند شما یک برند معروف نیست، تنها روشی که می توانید محصولات خود را در فروشگاه ها به فروش برسانید، استفاده از یک سلفون بسته بندی یا سلفون صنعتی با یک چاپ با کیفیت و طراحی گیرا است.

شرکت هالند پلاست با برخورداری از ماشین آلات پیشرفته و یک تیم مجرب و خلاق در زمینه چاپ، سفارش چاپ و طراحی سلفون بسته بندی سیگار و تنباکو را با کیفیت بالا و به صورت تضمینی انجام می دهد.

چاپ و بسته بندی تنباکو

تولید پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

شرکت هالند پلاست قاد به تولید انواع پلاستیک بسته بندی از جمله پلاستیک بسته بندی ادویه جات، پلاستیک بسته بندی لوازم یدکی، پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو و … در همه ابعاد و ضخامت ها است و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز سفارش سازی و تولید انجام می شود.

قیمت پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

قیمت پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو

قیمت پلاستیک بسته بندی سیگار به موارد مختلفی مانند جنس، میزان سفارش، ابعاد و ضخامت، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد بنابراین نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- پلاستیک بسته بندی تنباکو در چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست در همه ابعاد قابل تولید می باشد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

2- سفارش گذاری در هالند پلاست به چه صورت است؟ شما برای ثبت سفارش هم می توانید با مراجعه به سایت هالند پلاست و تماس با بخش فروش سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- قیمت پلاستیک بسته بندی سیگار و تنباکو چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواد متعددی مانند جنس، ابعاد و ضخامت، قیمت مواد اولیه پتروشیمی و… بستگی دارد.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *