ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی تمر هندی

زمان مطالعه: 3 دقیقه تمر هندی یکی از تنقلات خوشمزه و محبوب مردم است که از گذشته تا به امروز مشتریان خود را داشته و دارد. یکی از نکاتی که در حفظ کیفیت این محصول دخیل است بسته بندی آن است. در ادامه مواردی درباره پلاستیک بسته بندی تمر هندی بیان می شود که بهتر است قبل از خرید ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تمر هندی یکی از تنقلات خوشمزه و محبوب مردم است که از گذشته تا به امروز مشتریان خود را داشته و دارد. یکی از نکاتی که در حفظ کیفیت این محصول دخیل است بسته بندی آن است. در ادامه مواردی درباره پلاستیک بسته بندی تمر هندی بیان می شود که بهتر است قبل از خرید پلاستیک بسته بندی تمبر هندی این مطالب را بخوانید.

جنس پلاستیک بسته بندی تمر هندی چیست؟

پلاستیک بسته بندی تمر هندی اکثرا از جنس سلفون های opp, bopp و cpp است که در رنگ های شفاف و یا صدفی تولید می شود.

همچنین این سلفون ها به علت تماس مستقیم با ماده غذایی به صورت لمینت شده و از مواد اولیه فود گرید ساخته می شوند.

ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت

از آنجایی که محصولات غذایی دارای شرایط خاصی برای نگهداری هستند به همین جهت باید یک بسته بندی مناسب انتخاب کرد تا از هر لحاظی از محصول ما محافظت کند. در پایین برخی از ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت برای تمبر هندی بیان شده است:

  1. استفاده از مواد اولیه درجه یک (فود گرید)
  2. طراحی جذاب و چاپ با کیفیت بسته بندی تمبر هندی
  3. مقاوم در برابر رطوبت، نور خورشید، گرما، گرد و غبار، پارگی و دیگر عوامل خارجی
  4. داشتن یک قیمت مناسب برای رقابت بیشتر در بازار

لمینت سلفون بسته بندی تمر هندی

در بیان مزایای لمینت کردن سلفون بسته بندی تمبر هندی باید گفت که لمینت کردن باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود. همچنین لمینت کردن میزان نفوذ پذیری رطوبت را از بیرون به داخل بسته بندی به صفر می رساند. در زیر انواع لمینت بیان شده است.

  1. لمینت حلالی: اگر قرار باشد لفاف و محصول نهایی هنگام بسته بندی در حرارت باشد.
  2. لفاف لمینتی غیر حلالی یا ترکیبی: اگر در حرارت پایین قرار بگیرد.

تولید پلاستیک بسته بندی تمبر هندی

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود، تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد و همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

ابعاد قابل تولید پلاستیک بسته بندی تمر هندی

پلاستیک های بسته بندی تمر هندی در سایز ها و ضخامت های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال بسته بندی های کوچک برای فروش در سوپر مارکت ها استفاده می شود که همان هم نیز دارای سایز های مختلفی است. موارد دیگری نیز مانند بسته بندی های کیلویی وجود دارد که در حجم و ابعاد بزرگ تولید می شود.

مجموعه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی تمر هندی در هر سایز و ضخامتی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در تولید سلفون بسته بندی تمر هندی ندارد و تولید با توجه به نیاز مشتریان سفارشی سازی می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی تمر هندی

ما در مجموعه هالند پلاست برای آسودگی بیشتر مشتریان تمامی فرایند های مربوط به طراحی و چاپ را به درخواست شما عزیزان می تواینم ارائه نماییم. در صورت ثبت سفارش طراحی این کار توسط نیرو های متخصص در این حوزه انجام خواهد شد.

همچنین هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… با کیفیت full hd است از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی تمبر هندی، چاپ سلفون بسته بندی تمر هندی را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت پلاستیک بسته بندی تمر هندی

برای تولید سلفون بسته بندی تمبر هندی باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. در تعیین قیمت، فاکتورهای دیگری هم اثر گذار است مثلا نوع جنس تولیدی، نوع دوخت و چاپ، میزان سفارش و… 

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک بسته بندی تمبر هندی و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی تمبر هندی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لفاف های بسته بندی تمر هندی را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *