ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی لوازم یدکی است که در شکل ها و با جنس های مختلفی تولید می شود. اگر تولید کننده انواع چراغ ماشین هستید نمی دانید از چه نوع پلاستیکی برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید، این مطلب برای کمک به شما تهیه شده ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی لوازم یدکی است که در شکل ها و با جنس های مختلفی تولید می شود. اگر تولید کننده انواع چراغ ماشین هستید نمی دانید از چه نوع پلاستیکی برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید، این مطلب برای کمک به شما تهیه شده است. در ادامه به معرفی کامل این پلاستیک ها و نکاتی راجع به تولید و چاپ آنها خواهیم گفت تا با اطلاعاتی که کسب می کنید بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین

بیشتر بسته بندی های قطعات خودرو به وسیله نایلون انجام می شود که دلیل استفاده از آن، قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد است.

برای چراغ های ماشین یا چراغ های موتور هم اکثرا از نایلون استفاده می شود اما در برخی موارد تولید کنندگان از سلفون برای بسته بندی محصولشان استفاده می کنند.

همچنین برای تبلیغات برندتان می توان این نایلون ها یا سلفون ها را به صورت چاپ دار نیز تولید کرد تا علاوه بر زیبایی بسته بندی به معرفی و تبلیغ برند شما کمک کند.

تفاوت های نایلون و سلفون در بسته بندی قطعات خودرو

  1. نایلون نسبت به سلفون ارزان تر است
  2. سلفون شفافیت بیشتری از نایلون دارد.
  3. مقاومت و استحکام نایلون بیشتر است.
  4. سلفون نسبت به نایلون چاپ پذیری بالا تری دارد.

تولید، طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی قطعات خودرو است.

لذا برای مشتریان عزیز در صنعت تولید چراغ ماشین و یا موتور، تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین با بالاترین کیفیت و قیمت اقتصادی امکان پذیر است.

همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت انواع سلفون ها و نایلون ها اثر گذار است.

همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی چراغ ماشین و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج و پر تکرار

1- جنس سلفون هایی که برای بسته بندی لوازم یدکی استفاده می کنند چیست؟ سلفون opp و سلفون cpp

2- هزینه چاپ نایلون و سلفون چراغ ماشین چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *