ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی لنت ترمز

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلاستیک بسته بندی لنت ترمز یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی قطعات خودرو است که در انواع مختلفی تولید می شود. اگر تولید کننده این محصول هستید و به دنبال یک بسته بندی مناسب برای محصول خود می گردید، ما اینجا هستیم تا شما را به چیزی که می خواهید برسانیم. در این مطلب ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلاستیک بسته بندی لنت ترمز یکی از انواع پلاستیک های بسته بندی قطعات خودرو است که در انواع مختلفی تولید می شود. اگر تولید کننده این محصول هستید و به دنبال یک بسته بندی مناسب برای محصول خود می گردید، ما اینجا هستیم تا شما را به چیزی که می خواهید برسانیم. در این مطلب به معرفی کامل انواع این پلاستیک و نکاتی درباره تولید و چاپ نایلون لنت ترمز خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با اطلاعاتی که کسب می کنید بتوانید یک خرید مطمئن و دقیق داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی لنت ترمز

بسته بندی لوازم یدکی اکثرا توسط نایلون انجام می شود و علت استفاده از آن هم، قیمت پایین و مقاومت زیادی است که دارد. اما برای لنت ترمز هم از نایلون و هم از سلفون برای بسته بندی استفاده می شود.

برخی کارخانه ها از نایلون و برخی دیگر از سلفون برای بسته بندی محصول خود استفاده می کنند. اما روش استفاده از نایلون و سلفون یکسان است.

به این صورت که هر شرکت تولید کننده لنت ترمز، محصول خود را توسط نایلون و سلفون به صورت شیرینگ بسته بندی می کند. در برخی موارد مانند لنت ترمز موتور از لفاف های دو سر دوخت نیز استفاده می کنند.

تفاوت نایلون و سلفون برای بسته بندی قطعات لوازم یدکی

  1. نایلون نسبت به سلفون ارزان تر است
  2. سلفون شفافیت بیشتری از نایلون دارد.
  3. مقاومت و استحکام نایلون بیشتر است.
  4. سلفون نسبت به نایلون چاپ پذیری بالا تری دارد.

تولید، طراحی و چاپ نایلون و سلفون لنت ترمز

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی لنت ترمز هست.

همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ابعادی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.

استعلام قیمت و سفارش خرید

قیمت این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی لنت ترمز و استعلام قیمت سلفون و نایلون لنت ترمز، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون و نایلون لنت ترمز چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *