ارتباط با ما 0915-2100-901

نوار خطر آتش نشانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه شاید برایتان پیش آمده که در برخی از نقاط شهر، نوارهای رنگی که برای عدم تردد از آن نقطه کشیده را دیده باشید. این نوارهای رنگی در واقع همان نوار خطر یا نوار هشدار هستند. یکی از انواع نوار خطر، نوار خطر آتش نشانی است. برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش خرید نوار ...

2 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید برایتان پیش آمده که در برخی از نقاط شهر، نوارهای رنگی که برای عدم تردد از آن نقطه کشیده را دیده باشید. این نوارهای رنگی در واقع همان نوار خطر یا نوار هشدار هستند. یکی از انواع نوار خطر، نوار خطر آتش نشانی است. برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش خرید نوار خطر آتش نشانی از هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون و سلفون در ایران حتما این صفحه را تا انتها مطالعه کنید. در انتها اگر هنوز ابهامی بود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوار خطر آتش نشانی

نوار خطر آتش نشانی هم یکی از چندین مدل نوار خطر است که از تجهیزات ایمنی است. جنس آن نایلونی بوده و با ماده اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. رنگ این نوع نوار خطر قرمز است. این رنگ بیشتر برای موارد مورد نیاز برای امداد مورد استفاده قرار می گیرد.

البته رنگ زرد هم برای نوار خطر آتشنشانی استفاده می شود. از این نوار خطر برای مواقعی استفاده می شود که مناطقی دچار حریق و آتش سوزی شده باشد.

علاوه بر آن به منظور هدایت ترافیک، مشخص کردن و علامتگذاری مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به بخش های خطرناکی که احتمال حریق هست استفاده می شود.

کیفیت و جنس تولید نوار خطر

جنس نوار اخطار آتش نشانی، نایلون هست و با مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته می شود. به دلیل اینکه این نوار ها صرفا برای اعلام خطر و هشدار به افراد تولید می شوند بنابراین لزومی بر تولید آنها با مواد اولیه درجه یک وجود ندارد.

در هالند پلاست تولید نوار خطر آتش نشانی با مواد اولیه درجه یک و خوب صورت می گیرد. اما در صورت نیاز و درخواست مشتری می توان از مواد درجه 2 و 3 عملیات تولید نوار هشدار آتش نشانی را انجام داد.

مواد درجه 2 و 3 تاثیری در کیفیت نوار هشدار ندارد فقط از نظر رنگ کمی کدرتر بوده و باعث کاهش هزینه های تولید می شود.

طراحی و چاپ نوار خطر آتش نشانی در هالند پلاست

خط تولید هالند پلاست قادر است با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاههای چاپ از 1 تا 10 رنگ full hd عملیات چاپ نوار هشدار آتش نشانی را انجام دهد.

اما اصولا برای نوار هشدار در بیشتر موارد از چاپ تک رنگ همراه با متن هشدار یا طرح هشدار دهنده که خطرات احتمالی را به اشخاص برساند استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برای انواع و اقسام کاربرد ها از رنگ های مختلف برای نوار خطر استفاده می شود. مثلا برای نوار خطر آتش نشانی رنگ قرمز، برای محیط زیست نوار خطر سبز رنگ، نوار خطر گاز را زرد رنگ و … انتخاب می کنند.

قیمت نوار اخطار

نوار هشدار به دلیل اینکه نایلونی بوده همچون دیگر محصولات پلاستیک وابسته به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی است. بنابراین به دلیل نوسانات همه روزه نرخ ارز و مواد پتروشیمی نمی توان یک قیمت ثابت در سایت درج کرد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون نوار خطر آتشنشانی و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- نوار خطر چیست؟ نوارهای پلاستیکی رنگی هستند که با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می روند.

2- قیمت نوار خطر آتش نشانی چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس متر یا کیلو؟ قیمتها بر اساس کیلو محاسبه می شود.

3- آیا امکان چاپ روی نوار خطر هم وجود دارد؟ بله به صورت چاپ آماده و چاپ اختصاصی

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *