ارتباط با ما 0915-2100-901

نوار خطر برق

زمان مطالعه: 3 دقیقه در نقاطی که به دلایلی احتمال اتصالات برق، خطر برق گرفتگی وجود دارد. یا شرکت برق اقدام به توسعه شبکه برق رسانی کند. یا به عبارتی هر کار و حادثه دیگری که مربوط به شرکت برق بشود برای ایمن کردن منطقه خطر و ممانعت از تردد افراد به این مناطق از نوار خطر برق استفاده ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در نقاطی که به دلایلی احتمال اتصالات برق، خطر برق گرفتگی وجود دارد. یا شرکت برق اقدام به توسعه شبکه برق رسانی کند. یا به عبارتی هر کار و حادثه دیگری که مربوط به شرکت برق بشود برای ایمن کردن منطقه خطر و ممانعت از تردد افراد به این مناطق از نوار خطر برق استفاده می شود. هالند پلاست بزرگترین تولید کننده انواع رول نوار خطر در ابعاد و ضخامت سفارشی است. برای ثبت سفارش چاپ و تولید، خرید و استعلام قیمت نوار خطر برق گرفتگی هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تولید رول نوار خطر برق گرفتگی

نوار خطر برق، که یکی از انواع نوار خطر هست، نوارهای پلاستیکی رنگی با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت هستند.

این نوار ها به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک با احتمال خطر اتصالات برق و برق گرفتگی به کار می روند.

در واقع این نوار های نایلونی در هالند پلاست به صورت رول ساده بدون دوخت با طرح بندی های خاص با رنگ زرد و با چاپ تک رنگ همچون نوار خطر زرد رنگ تولید می شوند.

جنس نوار هشدار برق

نوار هشدار نایلونی است و با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. مجموعه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نوار خطر از نظر سایز و ضخامت ندارد.

مشتری می تواند نوار خطر را در ابعاد و ضخامت سفارشی، چاپ سفارشی و رنگبندی مورد نیاز سفارش دهد. این نوار خطر هم مانند نوار خطر آتش نشانی و نوار خطر گاز به رنگ زرد تولید می شود.

هالند پلاست تولید کننده انواع نوار خطر

هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلنی است. در این میان یکی از تولیدات متداول ما تولید انواع نوار خطر است.

مانند نوار خطر مخابرات، نوار خطر آب و فاضلاب، نوار خطر شهرداری و… به گونه ای که امکان هر نوع سفارش سازی برای تولید یک محصول اختصاصی در مجموعه فراهم است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

چاپ روی رول هشدار

خط تولید هالند پلاست قادر است با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاههای چاپ از 1 تا 10 رنگ full hd عملیات چاپ نوار خطر برق گرفتگی را انجام دهد. اما اصولا برای نوار هشدار در بیشتر موارد، از چاپ تک رنگ همراه با متن هشدار یا طرح هشدار دهنده که خطرات احتمالی را به اشخاص برساند استفاده می شود.

به طور کلی، چاپ به دو صورت برای نوار هشدار برق انجام می شود که عبارتند از:

  1. چاپ آماده: این نوع چاپ، چاپ های معمول برای نوار هشدار است.
  2. چاپ اختصاصی: در این مورد متن چاپی باید توسط خود مشتری مشخص شود.

خرید و قیمت نوار خطر برق

قیمت نایلون نوار خطر برق به عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه پتروشیمی و میزان سفارش بستگی دارد. همان طور که در بالا هم ذکر شد نوار خطر با مواد اولیه پلی اتیلنی (نایلونی) تولید می شود. مواد اولیه پتروشیمی با توجه به قیمت دلار هر روزه در حال نوسان است لذا قیمت نوار اخطار هم مرتب تغییر می کند.

برای کاهش هزینه و بنا به درخواست مشتری می توان نوار هشدار را با مواد اولیه گرید 2 و 3 تولید کرد. مواد درجه 2 و 3 تاثیری در کیفیت نوار هشدار ندارد فقط از نظر رنگ کمی کدرتر بوده و حالت دون دون دارد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید و استعلام قیمت نوار خطر برق گرفتگی، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و متداول

1- نوار خطر چیست؟ نوارهای پلاستیکی رنگی هستند که با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می روند.

2- قیمت نوار خطر برق چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس متر یا کیلو؟ قیمتها بر اساس کیلو محاسبه می شود.

3- آیا امکان چاپ روی نوار خطر هم وجود دارد؟ بله در تولیدی نوار خطر هالند پلاست چاپ نوار خطر به صورت چاپ آماده و چاپ اختصاصی انجام می شود.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *