ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نوار خطر آب و فاضلاب

زمان مطالعه: 3 دقیقه همیشه در حین ساخت و ساز های شهری و یا گسترش و توسعه شبکه آبرسانی یا فاضلاب ممکن است حوادث پیش بینی نشده ای رخ بدهد. در چنین مواقعی برای مشخص کردن منطقه خطر برای حفاظت شهروندان از نوار خطر لوله آب استفاده می شود. هالند پلاست از بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک کشور قادر به ...

تولید کننده انواع نوار خطر استاندارد
3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

همیشه در حین ساخت و ساز های شهری و یا گسترش و توسعه شبکه آبرسانی یا فاضلاب ممکن است حوادث پیش بینی نشده ای رخ بدهد. در چنین مواقعی برای مشخص کردن منطقه خطر برای حفاظت شهروندان از نوار خطر لوله آب استفاده می شود. هالند پلاست از بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک کشور قادر به تولید نوار اخطار آبی با قیمت و کیفیت عالی است. اگر قصد خرید و استعلام قیمت نوار خطر آب و فاضلاب را دارید با ما تماس بگیرید.

تولید نوار اخطار آب در هالند پلاست

در هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلنی، توليد نوار اخطار با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. جنس نوار اخطار آب و فاضلاب بر حسب مواد پلی اتیلنی است و رنگ آن هم آبی است. تولید نوار خطر آب و فاضلاب در هالند پلاست در تمام رنگندی ها صورت می گیرد.

یکی از مهم ترین موارد برای در چشم بودن نوار خطر استفاده از رنگپاشی 100% است که باعث حفاظت بیشتر و بهتر از محیط عامل خطر می شود. کیفیت تولید این محصول هم چون سایر موارد تولیدی ما به صورت تضمینی به مشتری ارائه می شود.

کیفیت رنگ پاشی خوب باید در تمام انواع نوار خطر رعایت شود. همچون نوار خطر آتش نشانی، نوار خطر محیط زیست، نوار خطر برق و …

کیفیت تولید نوار خطر آب و فاضلاب

تولید نوار خطر آبی در هالند پلاست با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد. اما در صورت نیاز و درخواست مشتری می توان از مواد درجه 2 و 3 عملیات تولید نوار هشدار آب و فاضلاب را انجام داد. مواد درجه 2 و 3 تاثیری در کیفیت نوار هشدار ندارد فقط از نظر رنگ کمی کدرتر بوده و حالت دون دون دارد.

همچنین امکان تولید این محصول در تمام ابعاد و ضخامت ها وجود ندارد. مشتری محترم می تواند تمام سفارشات با ابعاد اختصاصی خود را به کارشناسان ما ارجاع دهید.

چاپ نوار هشدار دهنده آب و فاضلاب

از مهم ترین نکات بعد از تولید نوار خطر، چاپ متن و تصاویر گوناگون برای انتقال هشدار و خطر به مردم است. کارفرما با توجه به نیاز خود تعیین می کند که چه متنی بر روی نوار چاپ شود. به طور کلی به دو صورت چاپ برای نوار خطر انجام می شود که عبارتند از:

  1. چاپ آماده: این نوع چاپ، از چاپ های معمول برای نوار هشدار است.
  2. چاپ اختصاصی: در این مورد متن چاپی باید توسط خود مشتری مشخص شود.

استعلام قیمت نوار اخطار آبی

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت نوار خطر آب و فاضلاب را به صورت ثابت اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت نوار خطر آبی با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده نوار خطر

هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلنی است. در این میان یکی از تولیدات متداول ما تولید انواع نوار خطر است به گونه ای که امکان هر نوع سفارش سازی برای تولید یک محصول اختصاصی در مجموعه فراهم است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای مشاهده تمام تولیدات نایلونی هالند پلاست بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

راهنمای خرید نوار خطر آب و فاضلاب

برای خرید و فروش نوار خطر اب و فاضلاب از هالند پلاست با ما تماس گرفته و مشخصات دقیق محصول خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید.

نکته ای که در هنگام خرید نوار خطر و یا نوار ایمنی باید در نظر بگیرید این است که باید دقیقا متراژ مورد نیاز خود را مشخص کنید.

می توانید هر اندازه که نوار ایمنی نیاز دارید به ما سفارش تولید بدهید. هرچه میزان سفارش شما بیشتر باشد قطعا از سهم تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

سوالات متداول و رایج

1- قیمت نوار خطر آب و فاضلاب چگونه محاسبه می شود؟ قیمتها بر اساس کیلو محاسبه می شود. همچنین باید ذکر شود که قیمت نوار اخطار آبی به عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه پتروشیمی و میزان سفارش بستگی دارد.

2- آیا امکان چاپ روی نوار خطر لوله آب هم وجود دارد؟ بله هم به صورت چاپ آماده و هم چاپ اختصاصی امکان پذیر است.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *