ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ روده ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه انواع مختلفی از پلاستیک شیرینگ بسته بندی با کاربردهای متنوع در هالند پلاست تولید می شه. برای مثال نایلون شیرینگ روده ای، نایلون وکیوم حرارتی، سلفون های pvc و pof و سایر انواع که شما تولید کننده محترم می توانید با توجه به نیازتون و نوع تولیدی که دارید محصولی متناسب با خودتون رو انتخاب ...

فیلم شیرینک پک روده ای
4 دقیقه
8 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

انواع مختلفی از پلاستیک شیرینگ بسته بندی با کاربردهای متنوع در هالند پلاست تولید می شه. برای مثال نایلون شیرینگ روده ای، نایلون وکیوم حرارتی، سلفون های pvc و pof و سایر انواع که شما تولید کننده محترم می توانید با توجه به نیازتون و نوع تولیدی که دارید محصولی متناسب با خودتون رو انتخاب کنید.

در این صفحه از وبسایت قصد دارم راجب یکی از این نایلون های شیرینگ با نام نایلون شیرینگ روده ای و کاربردهاش بگم تا با آگاهی کامل نسبت به نیازتون اقدام به ثبت سفارش خرید در گروه کارخانجات هالند پلاست کنید.

معرفی نایلون شیرینگ روده ای

نایلون شیرینگ روده ای از پر مصرف ترین انواع شیرینگ هست. همانطور که از نامش پیداست این نایلون نوعی نایلون حرارتی است که به صورت روده ای هم تولید می شه. یعنی انتها و ابتداش باز هست که باعث می شه محصول به راحتی داخلش بره.

پس از قرار دادن محصول داخل نایلون روده ای، با استفاده از دستگاه های صنعتی یا دستی، برش یا دوخت انجام می شود. در نهایت با استفاده از سشوار صنعتی یا دستگاه های شیرینگ، عملیات پکینگ انجام میشه.

شیرینگ پک کردن یعنی چی؟

به جمع شدن در برابر حرارت و پک شدن در برابر دمای زیاد شیرینگ می گویند. در واقع به خاصیت جمع شدن با حرارت، در زبان انگلیسی shrink یا شیرینک گفته می شود.

شیرینگ یکی از رایج‌ترین روش بسته‌بندی است که وقتی چند جنس یک شکل و یک سایز در کنار هم داریم  میشه با شیرینگ اینها رو تبدیل به یک بسته‌بندی شکیل و زیبا کنیم.

علاوه بر بسته بندی در واقع با شیرینگ پک کردن محصولات، اونها رو از تهدیدات بیرونی نظیر رطوبت، آلودگی و… بطور کامل حفاظت می‌کنیم.

روش شیرینگ پک کردن با نایلون شیرینگ روده ای

روش کار با شیرینگ روده ای به این صورت هست که اول مقدار  کافی از پلاستیک شیرینگ را می‌بریم و پس از آنکه سر و ته کار را بستیم محصول را درون دستگاه شیرینگ قرار می‌دهیم تا به این ترتیب پس از حرارت دیدن، شیرینگ محصول را بطور کامل دربر گیرد.

لازمه به این نکته هم توجه داشته باشین که نایلون‌ های حرارتی پس از آنکه حرارت می‌بینن تبدیل به دو سوم مقدار اولیه می‌شوند، پس حتما هنگام بسته‌بندی محصولات با نایلون‌‌ روده ای از سایز محصول خود، شیرینگ بزرگتری برش بزنید.

کاربرد و موارد استفاده از نایلون شیرینک پک روده ای

کاربرد نایلون شیرینگ، پکینگ کردن کالاها در کنار یکدیگر در آخرین مرحله از فرآیند بسته بندی است. پک های آب معدنی، نوشابه، کتاب و… نمونه هایی از کاربرد این محصول در بسته بندی کالاهاست.

این نوع نایلون بسته بندی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برای مثال، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی قطعات بخشی از موارد کاربرد شیرینگ حرارتی را در صنعت نشان می دهد. با شیرینگ کردن محصولات هم از نشستن گرد و غبار روی محصول جلوگیری می شود و هم محصولات به صورت مرتب و یک جا کنار هم قرار گرفته و بسته بندی می شوند.

تولید نایلون شیرنگ حرارتی در هالند پلاست با بهترین کیفیت در تمام ابعاد و ضخامت

در هالند پلاست تولید انواع پلاستیک شیرینک پک حرارتی در تمام ابعاد و ضخامت های مدنظر شما وجود دارد. ما بدون هیچ محدودیتی قادر به تولید نایلون شیرینگ روده ای هستیم.

رول های شیرینگ حرارتی برای تحویل به مشتری به 3 مدل شیرینگ رولی ساده (تک لا)، شیرینگ رولی بغل باز و شیرینگ دوخت خورده آماده برای بسته بندی (شیرینگ پاکتی) تولید میشن.

کیفیت نایلون شیرینگ تولیدی بهترین مواد درجه 1هست اما برای کاهش قیمت اگه به ما اعلام کنید ما تولید رو با مواد درجه 2 و 3 هم انجام می دهیم.

کیفیت مواد بکار رفته در تولید پلاستیک حرارتی در هالند پلاست به صورت درجه 1 با مواد اولیه نو و با کیفیت، درجه 2 با مواد اولیه ضایعاتی، درجه 3 با مواد اولیه ضایعاتی است.

درجه بندی کیفیت هیچ تاثیری در شیرینگ پذیری نایلون ندارد و تنها در ظاهر آن تاثیر دارد که باعث کدرتر شدن شیرینگ تولید شده می شود.

چاپ فیلم شیرینگ

بسته بندی یکی از مهمترین روش های جذب مشتری و افزایش راندمان فروش محصول هست. برای اینکه یک بسته بندی جذاب و شیک برای محصولاتتون داشته باشین می تونین از پلاستیک شیرینگ حرارتی چاپی استفاده کنین.

مثلا می شه نایلون شیرینگ روده ای با پایه رنگی همراه با چاپ سفارش بدین که باعث افزایش راندمان فروش و تبلیغات محصول تون بشه.

در هالند پلاست با استفاده از چاپ 1 تا 6 رنگ و 1 تا 8 رنگ full hd این امکان برای شما فراهم شده است. همچنین کارهای طراحی لگو و برند را همکاران من انجام می دهند.

فروش نایلون شیرینگ روده ای

با توجه به اینکه در کشور، صنایع خیلی مدرن شده و گسترش زیادی پیدا کردن، خیلی از صنعت گران برای بسته بندی محصولات تولیدی در کسب و کارشون نیاز به نایلون شیرینگ هایی برای بسته بندی دارن. از طرفی به دنبال قیمتی مناسب برای خرید هم هستند.

هالند پلاست بزرگترین تولیدکننده نایلون شیرینگ و انواع اون در کشور هست اقدام به تولید نایلون شیرینگ روده ای با قیمت مناسب و رقابتی کرده است. برای دریافت قیمت نایون شیرینگ و ثبت سفارشات خود کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت پلاستیک شیرینگ حرارتی

در تولید نایلون و سلفون شیرینگ بسته بندی از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود که قیمت آن هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. برای دریافت قیمت تنها کافیست با مشاوران فروش ما در هالند پلاست ارتباط برقرار کرده و مشخصات محصول مورد نیاز خود را اعلام کنید تا قیمت نهایی تولید و زمان تحویل بار اعلام شود.

سوالات متداول

1- آیا امکان تولید نایلون شیرینگ روده ای به صورت رنگی هم در هالند پلاست وجود دارد؟ بله، نایلون شیرینگ رنگی بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

2- قیمت هر رول نایلون شیرینگ روده ای چه قدر است؟ قیمت هر رول به متراژ رول و ضخامت پلاستیک بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

3- نایلون شیرینگ روده ای چیست؟ نایلون شیرینگ روده ای از محبوب‌ترین انواع شیرینگ هست. همانطور که از نامش پیداست این نایلون نوعی نایلون حرارتی است که به صورت روده ای هم تولید می شه. یعنی انتها و ابتداش باز هست که باعث می شه محصول به راحتی داخلش بره.

4-  کیفیت نایلون شیرینگ به چه عواملی بستگی دارد؟ به ضخامت و شفافیت رول شیرینگ و جنس و کیفیت ماده اولیه بکار رفته در تولید آن. به این مفهوم که هرچه ضخامت و شفافیت بیشتر باشد، فیلم باکیفیت تر است.

5-  آیا امکان چاپ روی فیلم شیرینگ وجود دارد؟ بله، پلاستیک شیرینگ در رنگ ‌های مختلف و به صورت چاپی و بدون چاپ تولید قابل تولید است.

8 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *