ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل شیرینگ بطری مایع دستشویی

زمان مطالعه: 2 دقیقه آیا می دانید بر طبق آمار، با طراحی و چاپ لیبل شیرینگ خوب و جذاب برای محصولاتی چون مایع دستشویی تا 55 درصد راندمان فروش خود را می توانید بالا ببرید؟ در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست قرار است در رابطه با نکات مربوط به تولید، چاپ، خرید و قیمت لیبل شیرینگ ...

2 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا می دانید بر طبق آمار، با طراحی و چاپ لیبل شیرینگ خوب و جذاب برای محصولاتی چون مایع دستشویی تا 55 درصد راندمان فروش خود را می توانید بالا ببرید؟ در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست قرار است در رابطه با نکات مربوط به تولید، چاپ، خرید و قیمت لیبل شیرینگ مایع دستشویی مطالبی بنویسم. پس در ادامه همراه من باشید.

معرفی لیبل شیرینگ مایع دستشویی

مهمترین گام بعد از تولید مایع دستشویی در کارخانه، تولید انواع لیبل شیرینگ برای درج مشخصات و اطلاعات برند محصول بر روی اونه. استفاده از لیبل شیرینگ هم میتونه نقش بسته بندی اون بطری رو داشته هم بعنوان فضایی برای چاپ و تبلیغات بکار بره.

لیبل شیرینگ یک لایه نازک پلاستیکی است که اطراف محصول پیچیده شده، در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر فیکس می شود. این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و … بسیار پر کاربرد است.

تولید لیبل شیرینگ مایع دستشویی در هالند پلاست

تولید لیبل شیرینگ حرارتی در هالند پلاست با بهترین ماده اولیه و در تمام سایز و ضخامت صورت می گیرد. همچنین انواع لیبل شیرینگ pvc با سایز های مختلف از نظر ضخامت و طول و عرض را برای مشتری سفارشی سازی و تولید می کنیم.

در هالند پلاست انواع مختلفی از محصولات شیرینگ تولید می شود. برای مشاهده و دسترسی سریع به لیست تمام تولیدات شیرینگ هالند پلاست کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

جنس لیبل شیرینگ

غلاف حرارتی شیرینگ از جنس سلفون پی وی سی هست با پایه مواد اولیه پلی پروپیلن. سلفون پی وی سی از چاپ پذیری خوبی برخوردار است که کمک زیادی به امر تبلیغات آن خواهد کرد. لیبل شیرینگ pvc مایع دستشویی رو معمولا با یک لایه دیگه لمینت میکنن.

تولید کننده سلفون و شیرینگ

هالند پلاست از بزرگترین تولید کنندگان نایلون و سلفون در کشور است که با بهره گیری از نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته محصولات با کیفیتی تولید می کند.

تمام تولیدات با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری ها تحویل داده می شود. از دیگر محصولاتی که ما قادر به تولید لیبل برای آنها هستیم می توان به مایع ظرفشویی، شامپو، آبلیمو، آبغوره، مکمل سوخت، قوطی روغن موتور، سرکه و … اشاره نمود.

قیمت رول شیرینگ در بازار داخلی

نحوه محاسبه قیمت رول لیبل شیرینگ به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد که هر روزه در حال نوسان است. در صورتی که سفارش دارای چاپ اختصاصی است هزینه کلیشه و هزینه هر رنگ چاپ هم به سفارش اضافه می شود. برای استعلام قیمت روز سلفون شیرینگ با ما تماس بگیرید.

طراحی و چاپ لیبل شیرینگ مایع دستشویی

در هالند پلاست چاپ بر روی لیبل شیرینگ pvc از 1 تا 8 رنگ فول hd انجام می شود. تمام امور چاپی اعم از ساخت کلیشه، طراحی لوگو و … نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران از طریق صفحه تماس با ما، تماس بگیرید.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  آیا امکان چاپ بر روی لیبل شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی روی نایلون انجام می شود.

2- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید سلفون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

3- در چه ساعاتی می توان با کارشناسان فروش هالند پلاست تماس گرفت؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره های صفحه تماس با ما را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *