ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت و خرید فیلم پلی الفین

زمان مطالعه: 4 دقیقه امروز اومدم تا با مطلبی تحت عنوان فیلم پلی الفین در خدمت مخاطبان عزیز باشم. شاید براتون سوال باشه که فیلم پلی الفین چیست، چه کاربردهایی داره، چه مشاغل و صنایعی می تونن از این رول ها استفاده کنند؟ تمام نکات پیرامون فروش، تولید و چاپ فیلم شیرینگ pof و همچنین قیمت و خرید فیلم ...

فیلم شیرینگ پلی الفین
4 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز اومدم تا با مطلبی تحت عنوان فیلم پلی الفین در خدمت مخاطبان عزیز باشم. شاید براتون سوال باشه که فیلم پلی الفین چیست، چه کاربردهایی داره، چه مشاغل و صنایعی می تونن از این رول ها استفاده کنند؟ تمام نکات پیرامون فروش، تولید و چاپ فیلم شیرینگ pof و همچنین قیمت و خرید فیلم پلی الفین به طور کامل در این صفحه از وبسایت هالند پلاست شرح داده شده است.

فیلم شیرینگ پلی الفین POF چیست؟

باید بگم این فیلم شیرینگ POF یکی از برترین انواع پلاستیک شیرینگ در دنیا محسوب می شه. پلی الفین چاپ پذیری بالا، وزن بسیار کم و شفافیت خوبی داره. از طرفی خاصیت جمع شدگی اش در برابر حرارت زیاده و همچنین برای بسته بندی مواد غذایی هم قابل استفاده است.

به همین دلیل به عنوان بهترین شیرینگ در بین همه افراد شناخته می شه. فیلم شیرینگ پلی الفین مقاومت و استاندارد های بهداشتی زیادی در مقایسه با دیگر پلاستیک های شیرینگ دارد. این فیلم‌ها دارای مزایایی دیگری هم هستند که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

جنس فیلم پلی الفین چیه؟

می توان گفت جنس فیلم پلی الفین در واقع سلفون است و سلفون از ماده اولیه پلی پروپیلن تولید می شود. در هالند پلاست برترین تولید کننده POF از بهترین ماده اولیه برای تولید سلفون استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع فیلم شیرینگ

باید اینطور بگم که انواع پلاستیک شیرینگ دو دسته عمده نایلونی و سلفونی می شود. تولید سلفون شیرینگ در دو دسته بزرگ زیر صورت می گیرد:

  1. فیلم pof پلی الفین
  2. فیلم pvc یا پلی وینیل کلراید

تفاوت فیلم pof با pvc

شیرینگ پی وی سی جنس خشک و انعطاف پذیری کمی دارد. pvc بیشتر به عنوان یک لایه محافظتی برای به دور ماندن کالا از گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد.

اما شیرینگ pof یا فیلم پلی الفین در واقع نوع ارتقاء یافته و پیشرفته پی وی سی است که دارای جنسی نرم با انعطاف پذیری بالا و چاپ پذیری بهتر اما نازکتری است.

ویژگی های فیلم شیرینگ پلی الفین تولید شده در هالند پلاست

فیلم شیرینگ پلی الفین تولید شده در شرکت ما که یکی از مهمترین تولیدات شیرینگ هالند پلاست بشمار می رود دارای برخی ویژگی هایی هست که به برخی از اونها در زیر اشاره می کنیم.

  1. پلی الفین های تولیدی هالند پلاست مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی و تغییرات دمایی داره.
  2. این رول ها بسیار مناسب برای چاپ هست و بهترین انتخاب برای چاپ رنگیه.
  3. چاپ فیلم پلی الفین تاثیر مهمی در شناخته شدن برند دارد.
  4. قیمت بسیار مناسب دارن و سازگار با محیط زیست تولید می شن.
  5. استحکام و ماندگاری بالا در برابر پارگی و سوراخ شدن دارن
  6. از نظر شکل ظاهری، شفاف، زیبا و شکیل هستن
  7. تولید این سلفون حرارتی برای هر سه روش شیرینک دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک قابل کاربرده.
  8. توانایی تولید فیلم به‌صورت 5 لایه
  9. قدرت جمع‌ شوندگی مناسب
  10. مقاومت بالا در برابر سایش و کشیدگی
  11. تولید فیلم پلی الفین به صورت روده ای

کاربرد فیلم پلی الفین

فیلم شیرینگ پلی‌الفین در مقایسه با سایر فیلم‌ های شیرینگ مثلا پی وی سی استاندارد های بهداشتی زیادی داره.

همین امر باعث شده انتخاب اول خیلی از تولیدکنندگان محصولات غذایی محسوب شود. همچنین این نکته نقش مهمی در فروش فیلم شیرینگ pof از طرف تولید کننده های محصولات پلی اتیلنی دارد.

از رول pof می‌توان برای بسته‌بندی محصولات منجمد، سبزیجات، بستنی، بیسکوییت، شکلات و سایر محصولات غذایی استفاده کرد.

رول پلی‌ الفین همچنین برای بسته‌بندی محصولاتی مانند اسباب بازی، کتاب و سایر محصولاتی که بر زیبایی ظاهری تمرکز دارند استفاده می‌شه.

مزایای استفاده از فیلم pof

  1. فیلم شرینک پلی الفین به خاطر اینکه چگالی کم و پایینی دارد، قیمت هر کیلوی اون نسبت به فیلم پی وی سی بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.
  2. تعداد در کیلوی رول pof  نسبت به رول pvc  بیشتره.
  3. به مرور زرد و شکننده نمی شه که نقش زیادی در افزایش خرید و فروش فیلم شیرینگ pof دارد.
  4. فیلم پلی الفین نسبت به فیلم پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داره و به راحتی پاره نمی شه.
  5. رول شیرینگ pof رو چون چند لایه تولید می کنن محصولی رو که باهاش بسته بندی میکنن خیلی مقاوم تر و شکیل تر هست.
  6. فیلم شرینک پلی الفین مقاومت خوبی در برابر پارگی و سوراخ شدن داره.
  7. جایی که بحث شفافیت و ماندگاری مطرح بشه، فیلم پلی الفین بهترین انتخاب و گزینه است.
  8. برای بسته بندی محصولات به صورت چند تایی، رول پلی الفین عالیه.
  9. فیلم pof برخلاف پی وی سی، چون مواد شیمیایی مضر نداره می شه در تماس با مواد غذایی باشه.
  10. در زمان دوخت و شرینگ شدن برای بسته بندی محصول، پاره نمی شه.
  11. برخلاف فیلم پی وی سی که در زمان شیرینگ کردن بوی زننده ای داره، فیلم پلی الفین در طی فرآیند شرینگ و دوخت بوی نامطبوع و یا دود تولید نمی کنه.
  12. رول شیرینگ pof دوستدار محیط زیست بوده و قابلیت بازیافت دارد.
  13. برای بسته‌بندی محصولاتی که اشکال متفاوت و لبه‌های تیز دارن خیلی مناسبه.

استعلام قیمت و خرید فیلم پلی الفین

قیمت فیلم شرینگ پلی الفین POF در کشور بستگی به جنس ماده اولیه بکار رفته در تولید دارد. تولید رول شیرینگ pof در گروه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از ماده اولیه نو صورت می گیرد.

همچنین در صورتی که سفارش دارای چاپ اختصاصی است هزینه کلیشه و هزینه هر رنگ چاپ هم به سفارش اضافه می شود و با توجه به تمام این آیتم ها، قیمت رول شیرینگ pof محاسبه خواهد شد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید فیلم پلی الفین و استعلام قیمت شیرینگ پلی الفین، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

سوالات متداول شما

1- فیلم پلی الفین چیست؟ فیلم پلی الفین نوعی از فیلم شیرینگ برای بسته بندی است. این فیلم ها مقاومت و استاندارد های بهداشتی زیادی در مقایسه با دیگر پلاستیک های شیرینگ دارد. شفافیت بسیار بالا و وزن بسیار کمی دارند.

2- جنس تولیدی فیلم پلی الفین چیه؟ جنس رول شیرینگ pof از سلفون است.

3- مزایای خرید فیلم پلی الیفین چیست؟ نسبت به پی وی سی تعدا در کیلو بیشتر و به صرف تر از نظر اقتصادی است. قابلیت انعطاف زیادی دارد. به دلیل اینکه چند لایه تولید میشه بسته بندی مقاوم تر و زیبا تر میشه. برای بسته بندی مواد غذایی بسیار مناسبه. بوی نامطبوع نداره و مقاومت بالایی در برابر پارگی و سوراخ شدن داره.

4- نحوه فروش فیلم پلی الفین و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

5-  آیا قیمت فیلم پلی الفین درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

خرید فیلم پلی الفین، خرید فیلم پلی الیفین، فیلم شیرینگ پلی الفین، پلی الفین چیست، pof چیست، shirink film، فیلم شرینک پلی الفین، قیمت فیلم پلی الفین، تولید فیلم پلی الفین، فروش فیلم پلی الفین، رول شیرینگ POF، فیلم شیرینگ POF

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *